ik heb heel veel fake foto's gemaakt van BB en gouden kooi etc...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef itsme het volgende:
Ja maar ze mogen liegen inderdaad
Even offtopic vraagje voor de oldbies. Ik probeer me te herinneren wie er altijd zulke leuke fakes maakten hier op fok. Deed jij dat Coos? en weet iemand dat?
ze gaan allemaal slapen.
Volgens mij maakte Mokum ook hele mooie toen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef itsme het volgende:
haha Gerard en Jo. Hij sleurt en tilt haar over alle bedden.![]()
Bee Volgens mij niet maar het waren een heleboel mensen. Nou anders moet ik maar eens even gaan zoeken.
Aha. thanks. ja je naam komt me ook bekend voor. Weet jij nog wat namen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb heel veel fake foto's gemaakt van BB en gouden kooi etc...
vanmiddag heb ik er ook weer eentje geplaatst in het crea met caps topic
heeft er bij mij nooit in gezetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef suzi1 het volgende:
ik wil dat jo & geer samen gaan spannen
dan komt jo op #2 bij mij
aafke is uit mijn top 5
Wat ben je van plan dan??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha. thanks. ja je naam komt me ook bekend voor. Weet jij nog wat namen?
nee , is ook alweer zo lang geledenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Eigenlijk komt dit met die boeien voor Laura uit de hemel gegrepen. Nu raakt ze veel closer met karim en dat kan ze goed gebruiken nu Guido weg is gevallen.
klopt. En ze is ook een stuk losse nu. Vind het grappig om naar ze te kijken, ze zijn helemaal op elkaar ingespeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Eigenlijk komt dit met die boeien voor Laura uit de hemel gegrepen. Nu raakt ze veel closer met karim en dat kan ze goed gebruiken nu Guido weg is gevallen.
Verrassend.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Bij Laura in het gezin staat het eten niet centraal. Eik houdt ze niet van eten. Goh.
wat heel erg was, was dat ze het een paar dagen terug erover had dat ze aan was gekomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Bij Laura in het gezin staat het eten niet centraal. Eik houdt ze niet van eten. Goh.
laat staan als je gaat poepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
Toen kon je tussen het posten door nog wel aan fake's knutselen. Het was nog niet zó druk toen.
Als je nu gaat piesen zijn ze alweer een of twee pagina's verder.
Piesen kost je 200 e.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
Toen kon je tussen het posten door nog wel aan fake's knutselen. Het was nog niet zó druk toen.
Oei, beetje ano-bouli-typje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat heel erg was, was dat ze het een paar dagen terug erover had dat ze aan was gekomen
en daar was ze echt niet blij mee!
120 kgquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef Caland het volgende:
Hoeveel kleren zal Joanna hebben meegenomen?
En ze had die jurk gewoon naar beneden kunnen trekken. Airtime, you know.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef Caland het volgende:
Wat een goocheltruc elke keer zeg die kleren
Stelletje preutse wijven.
niet genoeg, want sommige dingen heeft ze al 3x aangehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef Caland het volgende:
Hoeveel kleren zal Joanna hebben meegenomen?
ze had iets van 80 kg overgewichtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet genoeg, want sommige dingen heeft ze al 3x aangehad
imgur.comquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef itsme het volgende:
Ik heb nog wel een paar op mijn hd:
PeterV dus
waar kan je het beste uploaden. kut flickr doet het niet
ze loopt voor lul als 2x hetzelfde aan heeft zegt ze....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet genoeg, want sommige dingen heeft ze al 3x aangehad
plaatjesupload.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef itsme het volgende:
PeterV dus
ach beetje laat mag best. Ik vind het zo jammer dat er niet meer zo veel fakes zijn. Zelf ben ik er helemaal niet handig in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
Tinypic.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef itsme het volgende:
PeterV dus
ik heb vanmiddag mn eerste van secret story geplaatst. als ik leuke caps kan vinden die ik kan gebruiken zal ik er zeker meer maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef itsme het volgende:
[..]
ach beetje laat mag best. Ik vind het zo jammer dat er niet meer zo veel fakes zijn. Zelf ben ik er helemaal niet handig in.
Omdat hij al een account heeft hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom heeft er nog niemand een fake Guido account gemaakt hiero
daar moet maik zn kop op hahahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef itsme het volgende:
[ afbeelding ]
deze was leuk
O ja je had ook Scope
zou leuk zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:29 schreef Reksie1981 het volgende:
Bart:
En wat zijn dit voor een foto's Guido, of moetik zeggen Valentino?
doen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:28 schreef Stability het volgende:
[..]
daar moet maik zn kop op hahahaha
ik wil hem wel maken
Gelukkig heeft hij een liggend beroepquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Guido:
Dames en Heren, ik ben voor 150 euro per uur te boeken in het van der Valk hotel bij Vianen..
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoogtepunten van Guido..
3 .. 2 ... 1
En weer terug!
slapen moet lukken. ik was vanmiddag ook in slaap geflikkerd hier terwijl aafke een uur aan t doortetteren wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef mazaru het volgende:
Arme Gerard! Joanne houdt geen minuut die snater dicht. Dat gaat non-stop door.
Haar broertje is echt 8!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jo heeft haar broertje een heel mooi lijffie. Ja daar zorgt MaJo wel voor.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
slapen moet lukken. ik was vanmiddag ook in slaap geflikkerd hier terwijl aafke een uur aan t doortetteren was
wel zo erg dat ze in mijn droom aanwezig was.
eigenlijk dom van me, want dat is pure hersenspoeling wat ik dan onderga
Tip: Als je dochter jong zwanger raakt, zeg dan dan het kind van jou is (majo), zodat je kind nog kind kan blijven!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jo heeft haar broertje een heel mooi lijffie. Ja daar zorgt MaJo wel voor.
En hoe oud zou ze dan geweest zijn ten tijde van de geboorte?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Tip: Als je dochter jong zwanger raakt, zeg dan dan het kind van jou is (majo), zodat je kind nog kind kan blijven!
Dus, Joanna = Moeder van haar broertje (denk ik)
14quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En hoe oud zou ze dan geweest zijn ten tijde van de geboorte?
15? kan bestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sharon dan; Toen ik een week oud was moest mijn haar al geknipt worden want het hing in mijn ogenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
Ik mute Jo maar weer even. Wat een BS komt er uit die fluistehoer.
15quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ai, dat zou wat zijn. Toen was ze 14 ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Reksie1981 het volgende:
Tip: Als je dochter jong zwanger raakt, zeg dan dan het kind van jou is (majo), zodat je kind nog kind kan blijven!
Dus, Joanna = Moeder van haar broertje (denk ik)
Zeer kort voorhoofd danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon dan; Toen ik een week oud was moest mijn haar al geknipt worden want het hing in mijn ogen
Nee 15, ik herken haar van MTV's Teenmomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ai, dat zou wat zijn. Toen was ze 12 ofzo?
kan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon dan; Toen ik een week oud was moest mijn haar al geknipt worden want het hing in mijn ogen
en broertje 8quote:
Maar met een week knippen omdat het voor je ogen hangt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:52 schreef danilel het volgende:
[..]
kan!
Mijn kids hadden ook zeer lange haren toen ze geboren waren.
Cromagnon = voorhoofd van 1 cmquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar met een week knippen omdat het voor je ogen hangt?
Is dat het geheim van Sharon?quote:
nee, zij speelt kinky paardquote:
van haar hyves:quote:
Dat bedoelde ik ook, ben altijd al fan van Laura en hoe kun je Karim nou niet leuk vinden, maar samen zijn ze echt geweldig!! (niet op een romantische manier of zo, dan ben ik nog altijd een Laura Alex fan (hier vind ik waarschijnlijk veel minder support in)quote:
Het is tof om te zien dat laura zo los aan het worden is. Die opdracht met de boeien was een gouden greep voor haarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, ben altijd al fan van Laura en hoe kun je Karim nou niet leuk vinden, maar samen zijn ze echt geweldig!!
Waar is Maik !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
Ik weet de volgorde niet precies dus dit is mijn top 5...
1. Aafke
1. Gerard
1. Karim
1. Laura
1. Philip
daar vind je bij mij helemaal geen support inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, ben altijd al fan van Laura en hoe kun je Karim nou niet leuk vinden, maar samen zijn ze echt geweldig!! (niet op een romantische manier of zo, dan ben ik nog altijd een Laura Alex fan (hier vind ik waarschijnlijk veel minder support in)
ik ben ook alex-laura fanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, ben altijd al fan van Laura en hoe kun je Karim nou niet leuk vinden, maar samen zijn ze echt geweldig!! (niet op een romantische manier of zo, dan ben ik nog altijd een Laura Alex fan (hier vind ik waarschijnlijk veel minder support in)
Dat zou idd best kunnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:03 schreef Niki.P het volgende:
Zoude ze dat Sharon's geheim geraden wordt live in de uitzending doen, dat Philip daarom tot nu moest wachten...
Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:03 schreef Niki.P het volgende:
Zoude ze dat Sharon's geheim geraden wordt live in de uitzending doen, dat Philip daarom tot nu moest wachten...
Heb hem net pas aangezet, maar gewoon dingen van gisteren avond..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben benieuwd..ik kijk de daily niet, dus laat het ff weten
actie in liveshow topicquote:
Of Bart in Portugal ?:)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:08 schreef sjampoeh het volgende:
ik kijk ook de dailyguido is echt weer in nederland
ik hoop het !quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Of Bart in Portugal ?:)
Niets is wat het lijkt!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef sjampoeh het volgende:
live en hij raadt het fout eh flipje dus over sharon .the kathrina
je neemt bart toch niet serieus zeker?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef suzi1 het volgende:
wat lult bart nou steeds dat wij in NL het ook niet weten
Nee, jij mag wel los gaan hoorquote:
hij zei te denken kathrina, net ondervraging geweest en nu reclamequote:
Geen zorgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, jij mag wel los gaan hoor
Philip mocht naar de kamer van de W, om Sharons geheim te raden, ze zijn zo weer aan elkaar geklonken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen
Maar doelde dus op dat ik zowel Sharon als Philip zonder handboeien zie lopen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
Zal Karim trouwens de opdracht hebben gehad om vaker van broek te wisselen?
Sinds die #rooiebroek tweetactie heeft-ie 'm een stuk minder aan
Dat was waarschijnlijk omdat Philip ging raden in dkvdwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Geen zorgen
Maar doelde dus op dat ik zowel Sharon als Philip zonder handboeien zie lopen
Vanmorgen, en hij zou vanmiddag door de stem opgeroepen worden om terug te komen. Nu dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef itsme het volgende:
Wanneer was het dat Flip dit geraden heeft? M.a.w wanneer kan die lullo weer drukken?
Ow, dan mogen ze dus wel losquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Philip mocht naar de kamer van de W, om Sharons geheim te raden, ze zijn zo weer aan elkaar geklonken.
Volgende week vrijdag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef itsme het volgende:
Wanneer was het dat Flip dit geraden heeft? M.a.w wanneer kan die lullo weer drukken?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef itsme het volgende:
nog 700 posts en ik ben bij een mooi nummer 20.000
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 19300 (gemiddeld 5 per dag)
Niet extreem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dan mogen ze dus wel los
Zijn er vandaag als veel mensen geweest die 5 minuten vrij gekocht hebben?
Ik moet er nog 254quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef itsme het volgende:
nu live in uitzending, dus pas volgende week opnieuw proberenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef itsme het volgende:
En ik was blij dat ik deze week over de 1000 gingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef itsme het volgende:
na reclame magtie vertellen of hij doorzet of niet op kathrina lijkt mequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef Tamaartje het volgende:
Wat heeft Philip nou gezegd?
Ik kijk de daily niet
Orkaan Kathrinaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef Tamaartje het volgende:
Ik kijk de daily niet
Dat ze een orkaan in amerika had overleeft (Katrina)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef Tamaartje het volgende:
Ik kijk de daily niet
en dan hopen dat een ander er mee vandoor gaatquote:
Gerard zat ook richting tsunami te denken. Ik hoop dat hij het wel raadt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dan hopen dat een ander er mee vandoor gaat![]()
![]()
Oh maar dat wil Flip niet, hij heeft gisteren al gedreigd met nominaties voor diegene die het gaat raden. In zijn hoofd is het zijn geheim, hij heeft het ontrafeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerard zat ook richting tsunami te denken. Ik hoop dat hij het wel raadt.
Dit dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Mylene het volgende:
Gerard gaat niet drukken omdat hij loyaal is aan Sharon.
Wel slim dat hij niet zegt waar hij op heeft gedrukt, want anders was het een sprint van anderen naar die knop geweest (die nog genoeg geld in de kluis hebben)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerard zat ook richting tsunami te denken. Ik hoop dat hij het wel raadt.
Ik hoop eigelijk dat er niet veel wordt gedrukt, krijgen we zo veel SL'squote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
Dr moet toch wel iemand zijn die het gaat raden dit weekend?
Jammer hè, dat hij het niet goed had?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh maar dat wil Flip niet, hij heeft gisteren al gedreigd met nominaties voor diegene die het gaat raden. In zijn hoofd is het zijn geheim, hij heeft het ontrafeld.
Denk alleen niet dat 'ie genoeg geld heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van mij mag Gerard het idd wel raden
Laat Flipje maar komen met zijn dreigementen.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van mij mag Gerard het idd wel raden
Dit ivm handboeien en kosten om deze los te krijgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Zixon het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat 'ie genoeg geld heeft
Als-ie snel is moet het wel lukken toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Zixon het volgende:
[..]
Denk alleen niet dat 'ie genoeg geld heeft
Nee idd, door Guido is er ook 16k minder in het spel opeensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef mootie het volgende:
Zo te horen heeft bijna niemand geld om te drukken.
Lol altijd baas over baas. 53 posts per dag? ik kom alleen tijdens de tour de france hier en tijdens alle dagelijkse RLSquote:
En waarom zou ze, het spel is dat ze de geheimen moeten raden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik denk toch dat Sharon hem dat niet kwalijk gaat nemen....
Ik hoorde Laura vandaag zeggen dat Guido helemaal niet zoveel geld meer had, geen idee of dat waar is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Zixon het volgende:
[..]
Nee idd, door Guido is er ook 16k minder in het spel opeens
De rest doet ook voor geen meter mee met het brainstormen, zitten hem wat wezenloos aan te kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef Mylene het volgende:
Goed zo Gerard, wrijf het maar lekker in.
Hij zal vast en zeker wel een keertje buurten, al dan niet lurkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd of Guido een dusdanige FOK!ker is dat hij vanavond al komt buurten.
Zou ik wel doen. Maar ik ben dan ook vrijgezel en hij niet.
denk dat Guido vanavond eerst wat druk van de ketel laat schietenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd of Guido een dusdanige FOK!ker is dat hij vanavond al komt buurten.
Oja, ¤ 2.550 volgens de sitequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als-ie snel is moet het wel lukken toch?
Dat wordt pas op het eind verrekend waarschijnlijk, dat is Karim gaan vragen in de KvdW vanmiddag alleen ze gaven er geen duidelijk antwoord opquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan kan het niet als hij heeft betaald.
Ik weet niet of zijn contract dat toelaat....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij zit er 3 maand langer op dan ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol altijd baas over baas. 53 posts per dag? ik kom alleen tijdens de tour de france hier en tijdens alle dagelijkse RLS
sorry back on topic. die kop van flip. bleh
Gerard heeft het doorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef Tamaartje het volgende:
Sharon heeft het volgens mij echt ff moeilijk
Jurien is hier toch ook gewest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik weet niet of zijn contract dat toelaat....
O dat is balen zeg. account opnieuw moeten doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij zit er 3 maand langer op dan ik.
Ik was alleen al mijn gegevens kwijt in 2004 en moest opnieuw aanmelden.Ik lurkte in Spanje ook al wel mee in dec-1999 en jan-2000 en toen ik in feb 2000 terug was in NL had ik meteen account aangemaakt. Maar dat is off-topic.
Reactie van Flip valt me best wel mee.
Waarom is Flip los? Heb ik gemist, was koffie zetten.
Ik denk dat ze verwacht had het er eindelijk uit te kunnen gooienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef Tamaartje het volgende:
Sharon heeft het volgens mij echt ff moeilijk
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze verwacht had het er eindelijk uit te kunnen gooien
Ohw..... Strakke actie dan.... Ik neem aan dat we hem misschien wel gaan zien hierzo dan...quote:
Of hij had gedrukt voor zwemestafette bij haarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef itsme het volgende:
Iemand anders gehoord wat Aafke net aan gerard vroeg?
Of Gerard voor zwemestaffete had gedruktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef itsme het volgende:
Iemand anders gehoord wat Aafke net aan gerard vroeg?
ja dat maar net daarvoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Of hij had gedrukt voor zwemestafette bij haar
aan ons heb je wat hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Of Gerard voor zwemestaffete had gedrukt
Dit had Alex dus niet aan Laura vertelt anders hadden zij en Karim daar nooit voor gedrukt...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef Ransjih het volgende:
of hij of alex gedrukt hadden voor haar en zwemestafette dacht ik
Dat is zijn normale, alledaagse uitdrukking.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef Ransjih het volgende:
maik heeft al veel gepraat hoor vandaag.......ech waadie is moe
Niemand mag aan haar schoothondje komen....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef itsme het volgende:
O gut aafke had het philip gegund. Anderen vinden dat onzin. Jij bent bang dat philip jou gaat nomineren vraagt Gerard. (Joanne zit er bij en komt voor P op)
Ik ook niet en ik wil dat iemand anders het raad. liefst niet Joanne of Servio maar iemand waar Flip niet blij mee is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Chanel5 het volgende:
Godfer wat gaan jullie snel.
Ik vind het helemaal niet erg dat Flip het niet geraden heeft.
Dat gedreig van hem om iemand op de stoel te zetten als diegene niet doet wat hij wil
Dan lijkt me dat er geen betere keus is dan Gerardquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik wil dat iemand anders het raad. liefst niet Joanne of Servio maar iemand waar Flip niet blij mee is.
O Jezus wat erg dan. Ik let nooit op hem namelijk dus wist ik niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is zijn normale, alledaagse uitdrukking.
Als hij het had geweten dan had hij wel op de bel gedrukt neem ik aan. Of geen geld?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat er geen betere keus is dan Gerard
je wist wel dat ie meespeelde toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]
O Jezus wat erg dan. Ik let nooit op hem namelijk dus wist ik niet.
Wij zijn snelle FOK!kers....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Chanel5 het volgende:
Godfer wat gaan jullie snel.
Ik vind het helemaal niet erg dat Flip het niet geraden heeft.
Dat gedreig van hem om iemand op de stoel te zetten als diegene niet doet wat hij wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |