quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
Joanna: "Maik poept in bed. Daar ga ik niet liggen hoor"
zelfs als man moet ik toegeven dat dat bij de meeste mannen zo isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef Zixon het volgende:
[..]
Dat mannen volgens haar alleen klagen als ze geen echte pijn hebben, en als mannen wel echt pijn ergens hebben hoor je ze niet
Ik vond der al grappig vandaag..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef iBenny het volgende:
Joanna: "Maik poept in bed. Daar ga ik niet liggen hoor"
Lol de mijne ook niet. Soms tot grote ergernis van sommige mensenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Opmerkzaamheid is niet mijn sterkste kant.
iedereen in shockquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Capt1caveman het volgende:
LOL Joanna zegt wat, niemand reageert
Een nieuwe bril of snor verwijderen valt mij dus ook niet op. Erg toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef itsme het volgende:
Lol de mijne ook niet. Soms tot grote ergernis van sommige mensen
Oh, ja, dabedoellikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch knap dat schaken met damstenen....
Voor Sharon is het DE tsunami.... Ik neem aan dat dat haar redenering zal zijn....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Coos het volgende:
Eind van de ochtend had ik even de stream op staan en toen vroeg Flip ronduit aan Sharon of zij een tsunami had overleefd.
Sharon zei nee. Dus keihard liegen!!
Mogen ze liegen??
ze doen niet andersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Coos het volgende:
Eind van de ochtend had ik even de stream op staan en toen vroeg Flip ronduit aan Sharon of zij een tsunami had overleefd.
Mogen ze liegen??
Ze moeten wel, want 's nachts hebben ze het druk met de telefoon en al die slopende opdrachten, je weet tochquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:57 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat sommige gasten de hele dag kunnen slapen. Dan doe je 's nachts toch geen oog dicht?
Ja, dat is het spelletje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Coos het volgende:
Mogen ze liegen??
Nee, logisch, ze zijn sufgeluld door dat mens.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Capt1caveman het volgende:
LOL Joanna zegt wat, niemand reageert
Waarna ze na die tijd ook nog eens zei: "Ik zit hier fokking toch niet te liegen?"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Coos het volgende:
Mogen ze liegen??
Oh ja, was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ze moeten wel, want 's nachts hebben ze het druk met de telefoon en al die slopende opdrachten, je weet toch
Het is nu nog saaier als normaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ga Alphons even bellen, want dit gaat niet goed zo
doe hem de groetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik ga Alphons even bellen, want dit gaat niet goed zo
De eerste paar BB's heb ik wel een aantal dingen gemaakt. Heb nog een mapje met een aantal van die dingen maar de meeste ben ik toch wel in de loop van de tijd kwijtgeraakt. Jammer wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef itsme het volgende:
Ja maar ze mogen liegen inderdaad
Even offtopic vraagje voor de oldbies. Ik probeer me te herinneren wie er altijd zulke leuke fakes maakten hier op fok. Deed jij dat Coos? en weet iemand dat?
ze gaan allemaal slapen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
zelfs als man moet ik toegeven dat dat bij de meeste mannen zo is
Was dat niet Ikweetniks?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef itsme het volgende:
Even offtopic vraagje voor de oldbies. Ik probeer me te herinneren wie er altijd zulke leuke fakes maakten hier op fok. Deed jij dat Coos? en weet iemand dat?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:07 schreef Capt1caveman het volgende:
Secret Story: Hoe een boeiend opdracht saai wordt
Ik had dezelfde gedachte. Vind ze wel leuk samen. Hij kan Joanne aan. Alleen of met Flip is ze zo annoying.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |