updaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
updates zijn niet bijgewerkt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch knap dat schaken met damstenen....
Inderdaad, de andere zijn een beetje saai!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:
L&K en G&J vind ik de leukste geboeide setjes
gaat goed. En werd er niet eens een oogje dicht geknepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef Vultarian het volgende:
o ja kokkie je hebt een dozijn eieren gemist
Dan past ze wel bij Maik als setje, die heeft poep in z'n hoofd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef secretannie het volgende:
goedemiddag..
Aafke maakt weer van een mug een olifant, mag zichzelf graag horen praten.
Helaas is alles poep wat uit haar mond komt....de dwaas.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad, de andere zijn een beetje saai!
Ik had meer van P&S verwachtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad, de andere zijn een beetje saai!
Da's waar. En Jo is ook echt niet lelijk. Het rotte zit van binnen.quote:
Nah, het gedoe van Aaf was best interessant. Alleen weet niemand over wie het gaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Korte samenvatting: Misschien is er iets gebeurd, maar kan ook zijn dat dat niets is geweest.
ik ook maar het lijkt erop dat ze gewoon hun tijd uitzitten en niks meerquote:
Fantastisch plaatje.... Geer relaxed aan het dammen, Jo als een verveelde Conny in de stoel aan het hangen!quote:
ook heel demonstratief met de rug naar geerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Fantastisch plaatje.... Geer relaxed aan het dammen, Jo als een verveelde Conny in de stoel aan het hangen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |