Zonder make-up vind ik haar ook een stuk leuker om te zien. En ze is wel een van de weinigen die er ook geen moeite mee heeft om make-uploos rond te lopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind haar er nu leuk uit zien behalve haar boven lip. Zonder make up is ze leuker om te zien.
ze is er zelf een en wil haar soortgenoten niet opetenquote:
ik denk dat ze vandaag geen keus had ,denk niet dat gerard 1,5 uur gaat zitten wachten tot ze klaar is?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Zonder make-up vind ik haar ook een stuk leuker om te zien. En ze is wel een van de weinigen die er ook geen moeite mee heeft om make-uploos rond te lopen.
Ze loopt heel vaak zonder make-up.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk dat ze vandaag geen keus had ,denk niet dat gerard 1,5 uur gaat zitten wachten tot ze klaar is?
ja maar dat is joanna ,als men het op ene normale manier niet snapt *ik lust geen pannekoeken* ,dan word het aangedikt en mega dramatisch gemaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik lust ze ook niet, maar als iemand anders ze wel wil...
Whats the problem![]()
ongelooflijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar dat is joanna ,als men het op ene normale manier niet snapt *ik lust geen pannekoeken* ,dan word het aangedikt en mega dramatisch gemaakt
zou je denken?quote:
Die heeft geen zin in dat plebs.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom zondert Stervio zich constant af?
Omdat hij niet aan iemand vast zit & Guido foetsie isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
Ik wist het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zou je denken?
dat heeft haar van het slissen genezen remember
hij is remyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
geeft niks, maar dat ze er een heeft was toch duidelijk te zienquote:
Lol, wat is het verschil tussen de bewoners en Miss Windy Mills?quote:
Je zag 't in z'n hoofd afspelen jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef itsme het volgende:
Lol Die Servio zat zich buiten helemaal op te fokken. Zo van, Godsamme ik heb alles al gedaan, ze geven me helemaal geen aandacht en denken dat ik ga koken. ha ik kook lekker niet en ga het ze nu zeggen. wat een bommetje wordt dat.![]()
Hij komt binnen en zegt Ik kook niet vanavond hoor. Heb ook al de afwas gedaan. G en K: O ik hoef niet te eten hoor. paar opmerkingen over pannekoeken en Servio wordt genegeerd. Hij druipt af en gaat naar bed.
Ohw oke... ik had niet eens door dat ze er eentje hadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geeft niks, maar dat ze er een heeft was toch duidelijk te zien
en dat van dat slissen heeft ze in het begin eens verteld
dat kind hangt van ellende aan elkaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geeft niks, maar dat ze er een heeft was toch duidelijk te zien
en dat van dat slissen heeft ze in het begin eens verteld
Beetje plastic erbij en het komt wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat kind hangt van ellende aan elkaar
idd, plakbandje erop en door maar weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beetje plastic erbij en het komt wel goed
Ik heb ook een deel gemist en vraag me hetzelfde af.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Coos het volgende:
Hoe reageerde Aaf vanochtend toen bleek dat ze niets te paffen had??
teleurstellend relaxedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Coos het volgende:
Zo komt er absoluut nog een FOK!versie van secret story (niets is wat het lijkt);quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beetje plastic erbij en het komt wel goed
Heb jij dat ook, dat iemand dan zegt over iemand die je al eeuwen kent: God, wat een rare neus heeft diegene toch...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke... ik had niet eens door dat ze er eentje had
Ze is gaan zoeken en was zeker dat ze nog 3 pakjes in haar lade had op de slaapkamer, maar ze kon niets vinden en dacht daarna dat het gewoon snel was op gegaan..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Coos het volgende:
Ze miste 3 pakjes maar vroeg er niet veel verder naar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een deel gemist en vraag me hetzelfde af.
Nul paniek en getetter?
Jammer! Ik hoef dus niet op zoek naar filmpjes waar ze gaat moorden.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]Ze heeft toch echt een ingebouwde "natuurlijke" duckface
Bizarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze miste 3 pakjes maar vroeg er niet veel verder naar.
Absoluut niet erg opwindend inderdaad, maar die uitbarsting van vanmiddag kan een gevolg zijn van een licht nicotinetekortquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze miste 3 pakjes maar vroeg er niet veel verder naar.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft toch echt een ingebouwde "natuurlijke" duckface
nee we hopen die vanavond nog te zien maar het beloofd vooralsnog niet veel te wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Jammer! Ik hoef dus niet op zoek naar filmpjes waar ze gaat moorden.
haha dat waren haar woorden ook: Heel bizarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bizar
Ik zou het halve huis overhoop halen en iedereen uithoren
Ze heeft ook aangegeven dat ze hier meer rookte dan thuis. Dus vraag me af hoe erg ze eraan verslaafd isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Bizar
Ik zou het halve huis overhoop halen en iedereen uithoren
het lijkt Parnassia welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef jeannette1962 het volgende:
jezus kom net thuis van mijn werk (verzorgingshuis). kom ik hier op de streams het lijkt dAAR NET EEN VERZORGINGS HUIS . toen ik weg ging van mijn werk legde ik een oudje onder een flease dekentje kom ik hier lig servio onder dekentje .lijkt echt een dooie bende daar 2 een spelletje aan het doen de rest hangt er doelloos omheen
Het roken kan inderdaad stomweg uit verveling zijn...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft ook aangegeven dat ze hier meer rookte dan thuis. Dus vraag me af hoe erg ze eraan verslaafd is
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, dat iemand dan zegt over iemand die je al eeuwen kent: God, wat een rare neus heeft diegene toch...
En dat je dat dus echt nog nooit hebt gezien?
ja we hangen in stereo nu, behalve servio die voelt zich alleen op de wereldquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef jeannette1962 het volgende:
jezus kom net thuis van mijn werk (verzorgingshuis). kom ik hier op de streams het lijkt dAAR NET EEN VERZORGINGS HUIS . toen ik weg ging van mijn werk legde ik een oudje onder een flease dekentje kom ik hier lig servio onder dekentje .lijkt echt een dooie bende daar 2 een spelletje aan het doen de rest hangt er doelloos omheen
Volgens mij bedoelde ze voetje vrijenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Hadden ze het nu over lesbische seks?
Ik kwam net de kamer binnen, dus ik volgde het even niet..
Lol meteen gespitste oortjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Hadden ze het nu over lesbische seks?
Ik kwam net de kamer binnen, dus ik volgde het even niet..
Wat is er nou weer 2003 aan een tongpiercing?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef DownToEarth het volgende:
Ik vind alleen die tongpiercing bij Joanna zo 2003.
Joanna is gewoon een lekker wijf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Joanne valt me echt mee vandaag ze heeft een paar leuke grapjes gemaakt enzo.. (maar meestal irriteert ze me nog steeds heel erg...)
als je stil ligt heb je weinig last van de boeienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Caland het volgende:
Waarom ligt iedereen eigenlijk te pitten?
Zolang de irritatie de boventoon blijft voeren, heb ik daar geen problemen meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Joanne valt me echt mee vandaag ze heeft een paar leuke grapjes gemaakt enzo.. (maar meestal irriteert ze me nog steeds heel erg...)
Das toch hartstikke passé. Net zoals die navelpierving van Monique.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is er nou weer 2003 aan een tongpiercing?
Even geduld, zo snel zijn ze niet bij SSTquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Is er nou eigenlijk op de knop gedrukt? Nee he?
Daaroquote:
Maar dat is toch erg eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Even geduld, zo snel zijn ze niet bij SST
Bij haar denk ik altijd wel!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zolang de irritatie de boventoon blijft voeren, heb ik daar geen problemen mee
ze zoeken nog een kokquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
updates zijn niet bijgewerkt
Aafke mist haar sigaretten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
Karim, Gerard --> schaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
0,00 gemist. geen zak gebeurd zover.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
Niks gebeurt.. na ja philip wou drukken en toen kregen we SL maar ze hadden het er net over dat Philip nog niet mocht drukken en later werd terug geroepen..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
Spannenndquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim, Gerard --> schaak
Laura, Joanna --> gaap
Dat was 'm zo'n beetje
er is vanmiddag een streamlock geweest en toen ben ik naar de winkel geweestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
Toch knap dat schaken met damstenen....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim, Gerard --> schaak
Laura, Joanna --> gaap
Dat was 'm zo'n beetje
Rest ---> Slaapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim, Gerard --> schaak
Laura, Joanna --> gaap
Dat was 'm zo'n beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |