Zonder make-up vind ik haar ook een stuk leuker om te zien. En ze is wel een van de weinigen die er ook geen moeite mee heeft om make-uploos rond te lopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind haar er nu leuk uit zien behalve haar boven lip. Zonder make up is ze leuker om te zien.
ze is er zelf een en wil haar soortgenoten niet opetenquote:
ik denk dat ze vandaag geen keus had ,denk niet dat gerard 1,5 uur gaat zitten wachten tot ze klaar is?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Zonder make-up vind ik haar ook een stuk leuker om te zien. En ze is wel een van de weinigen die er ook geen moeite mee heeft om make-uploos rond te lopen.
Ze loopt heel vaak zonder make-up.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk dat ze vandaag geen keus had ,denk niet dat gerard 1,5 uur gaat zitten wachten tot ze klaar is?
ja maar dat is joanna ,als men het op ene normale manier niet snapt *ik lust geen pannekoeken* ,dan word het aangedikt en mega dramatisch gemaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik lust ze ook niet, maar als iemand anders ze wel wil...
Whats the problem![]()
ongelooflijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar dat is joanna ,als men het op ene normale manier niet snapt *ik lust geen pannekoeken* ,dan word het aangedikt en mega dramatisch gemaakt
zou je denken?quote:
Die heeft geen zin in dat plebs.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom zondert Stervio zich constant af?
Omdat hij niet aan iemand vast zit & Guido foetsie isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
Ik wist het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zou je denken?
dat heeft haar van het slissen genezen remember
hij is remyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |