Zonder make-up vind ik haar ook een stuk leuker om te zien. En ze is wel een van de weinigen die er ook geen moeite mee heeft om make-uploos rond te lopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind haar er nu leuk uit zien behalve haar boven lip. Zonder make up is ze leuker om te zien.
ze is er zelf een en wil haar soortgenoten niet opetenquote:
ik denk dat ze vandaag geen keus had ,denk niet dat gerard 1,5 uur gaat zitten wachten tot ze klaar is?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Zonder make-up vind ik haar ook een stuk leuker om te zien. En ze is wel een van de weinigen die er ook geen moeite mee heeft om make-uploos rond te lopen.
Ze loopt heel vaak zonder make-up.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk dat ze vandaag geen keus had ,denk niet dat gerard 1,5 uur gaat zitten wachten tot ze klaar is?
ja maar dat is joanna ,als men het op ene normale manier niet snapt *ik lust geen pannekoeken* ,dan word het aangedikt en mega dramatisch gemaaktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik lust ze ook niet, maar als iemand anders ze wel wil...
Whats the problem![]()
ongelooflijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja maar dat is joanna ,als men het op ene normale manier niet snapt *ik lust geen pannekoeken* ,dan word het aangedikt en mega dramatisch gemaakt
zou je denken?quote:
Die heeft geen zin in dat plebs.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom zondert Stervio zich constant af?
Omdat hij niet aan iemand vast zit & Guido foetsie isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
Ik wist het nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:32 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zou je denken?
dat heeft haar van het slissen genezen remember
hij is remyquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef beequeen het volgende:
geeft niks, maar dat ze er een heeft was toch duidelijk te zienquote:
Lol, wat is het verschil tussen de bewoners en Miss Windy Mills?quote:
Je zag 't in z'n hoofd afspelen jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:31 schreef itsme het volgende:
Lol Die Servio zat zich buiten helemaal op te fokken. Zo van, Godsamme ik heb alles al gedaan, ze geven me helemaal geen aandacht en denken dat ik ga koken. ha ik kook lekker niet en ga het ze nu zeggen. wat een bommetje wordt dat.![]()
Hij komt binnen en zegt Ik kook niet vanavond hoor. Heb ook al de afwas gedaan. G en K: O ik hoef niet te eten hoor. paar opmerkingen over pannekoeken en Servio wordt genegeerd. Hij druipt af en gaat naar bed.
Ohw oke... ik had niet eens door dat ze er eentje hadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geeft niks, maar dat ze er een heeft was toch duidelijk te zien
en dat van dat slissen heeft ze in het begin eens verteld
dat kind hangt van ellende aan elkaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
geeft niks, maar dat ze er een heeft was toch duidelijk te zien
en dat van dat slissen heeft ze in het begin eens verteld
Beetje plastic erbij en het komt wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat kind hangt van ellende aan elkaar
idd, plakbandje erop en door maar weerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beetje plastic erbij en het komt wel goed
Ik heb ook een deel gemist en vraag me hetzelfde af.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Coos het volgende:
Hoe reageerde Aaf vanochtend toen bleek dat ze niets te paffen had??
teleurstellend relaxedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Coos het volgende:
Zo komt er absoluut nog een FOK!versie van secret story (niets is wat het lijkt);quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beetje plastic erbij en het komt wel goed
Heb jij dat ook, dat iemand dan zegt over iemand die je al eeuwen kent: God, wat een rare neus heeft diegene toch...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke... ik had niet eens door dat ze er eentje had
Ze is gaan zoeken en was zeker dat ze nog 3 pakjes in haar lade had op de slaapkamer, maar ze kon niets vinden en dacht daarna dat het gewoon snel was op gegaan..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Coos het volgende:
Ze miste 3 pakjes maar vroeg er niet veel verder naar.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een deel gemist en vraag me hetzelfde af.
Nul paniek en getetter?
Jammer! Ik hoef dus niet op zoek naar filmpjes waar ze gaat moorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |