Joanna is gewoon een lekker wijf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Joanne valt me echt mee vandaag ze heeft een paar leuke grapjes gemaakt enzo.. (maar meestal irriteert ze me nog steeds heel erg...)
als je stil ligt heb je weinig last van de boeienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Caland het volgende:
Waarom ligt iedereen eigenlijk te pitten?
Zolang de irritatie de boventoon blijft voeren, heb ik daar geen problemen meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
Joanne valt me echt mee vandaag ze heeft een paar leuke grapjes gemaakt enzo.. (maar meestal irriteert ze me nog steeds heel erg...)
Das toch hartstikke passé. Net zoals die navelpierving van Monique.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is er nou weer 2003 aan een tongpiercing?
Even geduld, zo snel zijn ze niet bij SSTquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:45 schreef iBenny het volgende:
Is er nou eigenlijk op de knop gedrukt? Nee he?
Daaroquote:
Maar dat is toch erg eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Even geduld, zo snel zijn ze niet bij SST
Bij haar denk ik altijd wel!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zolang de irritatie de boventoon blijft voeren, heb ik daar geen problemen mee
ze zoeken nog een kokquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
updates zijn niet bijgewerkt
Aafke mist haar sigaretten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
Karim, Gerard --> schaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
0,00 gemist. geen zak gebeurd zover.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
Niks gebeurt.. na ja philip wou drukken en toen kregen we SL maar ze hadden het er net over dat Philip nog niet mocht drukken en later werd terug geroepen..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
Spannenndquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim, Gerard --> schaak
Laura, Joanna --> gaap
Dat was 'm zo'n beetje
er is vanmiddag een streamlock geweest en toen ben ik naar de winkel geweestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
Toch knap dat schaken met damstenen....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim, Gerard --> schaak
Laura, Joanna --> gaap
Dat was 'm zo'n beetje
Rest ---> Slaapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Karim, Gerard --> schaak
Laura, Joanna --> gaap
Dat was 'm zo'n beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |