updaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:46 schreef superkokje het volgende:
goedeavond
iemand korte update,
updates zijn niet bijgewerkt
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Toch knap dat schaken met damstenen....
Inderdaad, de andere zijn een beetje saai!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef iBenny het volgende:
L&K en G&J vind ik de leukste geboeide setjes
gaat goed. En werd er niet eens een oogje dicht geknepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef Vultarian het volgende:
o ja kokkie je hebt een dozijn eieren gemist
Dan past ze wel bij Maik als setje, die heeft poep in z'n hoofd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef secretannie het volgende:
goedemiddag..
Aafke maakt weer van een mug een olifant, mag zichzelf graag horen praten.
Helaas is alles poep wat uit haar mond komt....de dwaas.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad, de andere zijn een beetje saai!
Ik had meer van P&S verwachtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad, de andere zijn een beetje saai!
Da's waar. En Jo is ook echt niet lelijk. Het rotte zit van binnen.quote:
Nah, het gedoe van Aaf was best interessant. Alleen weet niemand over wie het gaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Korte samenvatting: Misschien is er iets gebeurd, maar kan ook zijn dat dat niets is geweest.
ik ook maar het lijkt erop dat ze gewoon hun tijd uitzitten en niks meerquote:
Fantastisch plaatje.... Geer relaxed aan het dammen, Jo als een verveelde Conny in de stoel aan het hangen!quote:
ook heel demonstratief met de rug naar geerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Fantastisch plaatje.... Geer relaxed aan het dammen, Jo als een verveelde Conny in de stoel aan het hangen!
Klopt, maar een beetje verwarring maakt het misschien wat spannenderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah, het gedoe van Aaaf was best interessant. Alleen weet niemand over wie het gaat.
Mijn gok weet je al.
Ja en ik had van G&J verwacht dat ze op zo'n irritante manier zoude vechten.quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Laura, je kan wel blijven kijken maar je heb er toch niks zitten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:53 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ook maar het lijkt erop dat ze gewoon hun tijd uitzitten en niks meer
Preciesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja en ik had van G&J verwacht dat ze op zo'n irritante manier zoude vechten.
Nu doen gewoon grappig echt niet verwacht!
Ik vind het wel leuk dat Servio overal een beetje buiten valt!
What goes around comes around!
Dit is duidelijk een geval van iedereen probeert met het boeien te dealen, en servio plaatst zichzelf gewoon buiten spel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja en ik had van G&J verwacht dat ze op zo'n irritante manier zoude vechten.
Nu doen gewoon grappig echt niet verwacht!
Ik vind het wel leuk dat Servio overal een beetje buiten valt!
What goes around comes around!
Tamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef Day het volgende:
Mag ik 1 vraagje stellen? Er staat niks in de SV, dus ik neem aan dat er niks spannends gebeurd is, maar ik ben benieuwd hoe aafke reageert op het niet kunnen roken?
Goed, was geen probleem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef Day het volgende:
Mag ik 1 vraagje stellen? Er staat niks in de SV, dus ik neem aan dat er niks spannends gebeurd is, maar ik ben benieuwd hoe aafke reageert op het niet kunnen roken?
ze is er (nog) niet over geflipt (jammergenoeg)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef Day het volgende:
niet echt iets gebeurd nee en aafke reageert gewoon niet op het niet kunnen rokenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef Day het volgende:
Dat mannen volgens haar alleen klagen als ze geen echte pijn hebben, en als mannen wel echt pijn ergens hebben hoor je ze nietquote:
Dat doen ze ook niet en juist daarom doen ze het overdag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:57 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat sommige gasten de hele dag kunnen slapen. Dan doe je 's nachts toch geen oog dicht?
Eigenlijk verrassend cool. Ze baalde even en heeft wel gezocht maar het leek niet op een paniek reactie voorlopig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef Day het volgende:
Lauw, ze wacht gewoon tot morgen,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:56 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |