wat heel erg was, was dat ze het een paar dagen terug erover had dat ze aan was gekomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Bij Laura in het gezin staat het eten niet centraal. Eik houdt ze niet van eten. Goh.
laat staan als je gaat poepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
Toen kon je tussen het posten door nog wel aan fake's knutselen. Het was nog niet zó druk toen.
Als je nu gaat piesen zijn ze alweer een of twee pagina's verder.
Piesen kost je 200 e.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
Toen kon je tussen het posten door nog wel aan fake's knutselen. Het was nog niet zó druk toen.
Oei, beetje ano-bouli-typje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat heel erg was, was dat ze het een paar dagen terug erover had dat ze aan was gekomen
en daar was ze echt niet blij mee!
120 kgquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef Caland het volgende:
Hoeveel kleren zal Joanna hebben meegenomen?
En ze had die jurk gewoon naar beneden kunnen trekken. Airtime, you know.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef Caland het volgende:
Wat een goocheltruc elke keer zeg die kleren
Stelletje preutse wijven.
niet genoeg, want sommige dingen heeft ze al 3x aangehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef Caland het volgende:
Hoeveel kleren zal Joanna hebben meegenomen?
ze had iets van 80 kg overgewichtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet genoeg, want sommige dingen heeft ze al 3x aangehad
imgur.comquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef itsme het volgende:
Ik heb nog wel een paar op mijn hd:
PeterV dus
waar kan je het beste uploaden. kut flickr doet het niet
ze loopt voor lul als 2x hetzelfde aan heeft zegt ze....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet genoeg, want sommige dingen heeft ze al 3x aangehad
plaatjesupload.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef itsme het volgende:
PeterV dus
ach beetje laat mag best. Ik vind het zo jammer dat er niet meer zo veel fakes zijn. Zelf ben ik er helemaal niet handig in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
Tinypic.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef itsme het volgende:
PeterV dus
ik heb vanmiddag mn eerste van secret story geplaatst. als ik leuke caps kan vinden die ik kan gebruiken zal ik er zeker meer maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef itsme het volgende:
[..]
ach beetje laat mag best. Ik vind het zo jammer dat er niet meer zo veel fakes zijn. Zelf ben ik er helemaal niet handig in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |