En ik was blij dat ik deze week over de 1000 gingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:15 schreef itsme het volgende:
nog 700 posts en ik ben bij een mooi nummer 20.000
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 19300 (gemiddeld 5 per dag)
na reclame magtie vertellen of hij doorzet of niet op kathrina lijkt mequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef Tamaartje het volgende:
Wat heeft Philip nou gezegd?
Ik kijk de daily niet
Orkaan Kathrinaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef Tamaartje het volgende:
Ik kijk de daily niet
Dat ze een orkaan in amerika had overleeft (Katrina)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:17 schreef Tamaartje het volgende:
Ik kijk de daily niet
en dan hopen dat een ander er mee vandoor gaatquote:
Gerard zat ook richting tsunami te denken. Ik hoop dat hij het wel raadt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dan hopen dat een ander er mee vandoor gaat![]()
![]()
Oh maar dat wil Flip niet, hij heeft gisteren al gedreigd met nominaties voor diegene die het gaat raden. In zijn hoofd is het zijn geheim, hij heeft het ontrafeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerard zat ook richting tsunami te denken. Ik hoop dat hij het wel raadt.
Dit dusquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef Mylene het volgende:
Gerard gaat niet drukken omdat hij loyaal is aan Sharon.
Wel slim dat hij niet zegt waar hij op heeft gedrukt, want anders was het een sprint van anderen naar die knop geweest (die nog genoeg geld in de kluis hebben)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerard zat ook richting tsunami te denken. Ik hoop dat hij het wel raadt.
Ik hoop eigelijk dat er niet veel wordt gedrukt, krijgen we zo veel SL'squote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
Dr moet toch wel iemand zijn die het gaat raden dit weekend?
Jammer hè, dat hij het niet goed had?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh maar dat wil Flip niet, hij heeft gisteren al gedreigd met nominaties voor diegene die het gaat raden. In zijn hoofd is het zijn geheim, hij heeft het ontrafeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |