ik heb heel veel fake foto's gemaakt van BB en gouden kooi etc...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef itsme het volgende:
Ja maar ze mogen liegen inderdaad
Even offtopic vraagje voor de oldbies. Ik probeer me te herinneren wie er altijd zulke leuke fakes maakten hier op fok. Deed jij dat Coos? en weet iemand dat?
ze gaan allemaal slapen.
Volgens mij maakte Mokum ook hele mooie toen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef itsme het volgende:
haha Gerard en Jo. Hij sleurt en tilt haar over alle bedden.![]()
Bee Volgens mij niet maar het waren een heleboel mensen. Nou anders moet ik maar eens even gaan zoeken.
Aha. thanks. ja je naam komt me ook bekend voor. Weet jij nog wat namen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb heel veel fake foto's gemaakt van BB en gouden kooi etc...
vanmiddag heb ik er ook weer eentje geplaatst in het crea met caps topic
heeft er bij mij nooit in gezetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:13 schreef suzi1 het volgende:
ik wil dat jo & geer samen gaan spannen
dan komt jo op #2 bij mij
aafke is uit mijn top 5
Wat ben je van plan dan??quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Aha. thanks. ja je naam komt me ook bekend voor. Weet jij nog wat namen?
nee , is ook alweer zo lang geledenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Eigenlijk komt dit met die boeien voor Laura uit de hemel gegrepen. Nu raakt ze veel closer met karim en dat kan ze goed gebruiken nu Guido weg is gevallen.
klopt. En ze is ook een stuk losse nu. Vind het grappig om naar ze te kijken, ze zijn helemaal op elkaar ingespeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Eigenlijk komt dit met die boeien voor Laura uit de hemel gegrepen. Nu raakt ze veel closer met karim en dat kan ze goed gebruiken nu Guido weg is gevallen.
Verrassend.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Bij Laura in het gezin staat het eten niet centraal. Eik houdt ze niet van eten. Goh.
wat heel erg was, was dat ze het een paar dagen terug erover had dat ze aan was gekomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Bij Laura in het gezin staat het eten niet centraal. Eik houdt ze niet van eten. Goh.
laat staan als je gaat poepenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
Toen kon je tussen het posten door nog wel aan fake's knutselen. Het was nog niet zó druk toen.
Als je nu gaat piesen zijn ze alweer een of twee pagina's verder.
Piesen kost je 200 e.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
Toen kon je tussen het posten door nog wel aan fake's knutselen. Het was nog niet zó druk toen.
Oei, beetje ano-bouli-typje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wat heel erg was, was dat ze het een paar dagen terug erover had dat ze aan was gekomen
en daar was ze echt niet blij mee!
120 kgquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef Caland het volgende:
Hoeveel kleren zal Joanna hebben meegenomen?
En ze had die jurk gewoon naar beneden kunnen trekken. Airtime, you know.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef Caland het volgende:
Wat een goocheltruc elke keer zeg die kleren
Stelletje preutse wijven.
niet genoeg, want sommige dingen heeft ze al 3x aangehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:21 schreef Caland het volgende:
Hoeveel kleren zal Joanna hebben meegenomen?
ze had iets van 80 kg overgewichtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet genoeg, want sommige dingen heeft ze al 3x aangehad
imgur.comquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef itsme het volgende:
Ik heb nog wel een paar op mijn hd:
PeterV dus
waar kan je het beste uploaden. kut flickr doet het niet
ze loopt voor lul als 2x hetzelfde aan heeft zegt ze....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
niet genoeg, want sommige dingen heeft ze al 3x aangehad
plaatjesupload.nlquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef itsme het volgende:
PeterV dus
ach beetje laat mag best. Ik vind het zo jammer dat er niet meer zo veel fakes zijn. Zelf ben ik er helemaal niet handig in.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Coos het volgende:
Tinypic.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef itsme het volgende:
PeterV dus
ik heb vanmiddag mn eerste van secret story geplaatst. als ik leuke caps kan vinden die ik kan gebruiken zal ik er zeker meer maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:23 schreef itsme het volgende:
[..]
ach beetje laat mag best. Ik vind het zo jammer dat er niet meer zo veel fakes zijn. Zelf ben ik er helemaal niet handig in.
Omdat hij al een account heeft hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:14 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom heeft er nog niemand een fake Guido account gemaakt hiero
daar moet maik zn kop op hahahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:26 schreef itsme het volgende:
[ afbeelding ]
deze was leuk
O ja je had ook Scope
zou leuk zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:29 schreef Reksie1981 het volgende:
Bart:
En wat zijn dit voor een foto's Guido, of moetik zeggen Valentino?
doen!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:28 schreef Stability het volgende:
[..]
daar moet maik zn kop op hahahaha
ik wil hem wel maken
Gelukkig heeft hij een liggend beroepquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Guido:
Dames en Heren, ik ben voor 150 euro per uur te boeken in het van der Valk hotel bij Vianen..
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Hoogtepunten van Guido..
3 .. 2 ... 1
En weer terug!
slapen moet lukken. ik was vanmiddag ook in slaap geflikkerd hier terwijl aafke een uur aan t doortetteren wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef mazaru het volgende:
Arme Gerard! Joanne houdt geen minuut die snater dicht. Dat gaat non-stop door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |