slapen moet lukken. ik was vanmiddag ook in slaap geflikkerd hier terwijl aafke een uur aan t doortetteren wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef mazaru het volgende:
Arme Gerard! Joanne houdt geen minuut die snater dicht. Dat gaat non-stop door.
Haar broertje is echt 8!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jo heeft haar broertje een heel mooi lijffie. Ja daar zorgt MaJo wel voor.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
slapen moet lukken. ik was vanmiddag ook in slaap geflikkerd hier terwijl aafke een uur aan t doortetteren was
wel zo erg dat ze in mijn droom aanwezig was.
eigenlijk dom van me, want dat is pure hersenspoeling wat ik dan onderga
Tip: Als je dochter jong zwanger raakt, zeg dan dan het kind van jou is (majo), zodat je kind nog kind kan blijven!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef beequeen het volgende:
Volgens Jo heeft haar broertje een heel mooi lijffie. Ja daar zorgt MaJo wel voor.
En hoe oud zou ze dan geweest zijn ten tijde van de geboorte?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Tip: Als je dochter jong zwanger raakt, zeg dan dan het kind van jou is (majo), zodat je kind nog kind kan blijven!
Dus, Joanna = Moeder van haar broertje (denk ik)
14quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En hoe oud zou ze dan geweest zijn ten tijde van de geboorte?
15? kan bestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sharon dan; Toen ik een week oud was moest mijn haar al geknipt worden want het hing in mijn ogenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
Ik mute Jo maar weer even. Wat een BS komt er uit die fluistehoer.
15quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ai, dat zou wat zijn. Toen was ze 14 ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Reksie1981 het volgende:
Tip: Als je dochter jong zwanger raakt, zeg dan dan het kind van jou is (majo), zodat je kind nog kind kan blijven!
Dus, Joanna = Moeder van haar broertje (denk ik)
Zeer kort voorhoofd danquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon dan; Toen ik een week oud was moest mijn haar al geknipt worden want het hing in mijn ogen
Nee 15, ik herken haar van MTV's Teenmomquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ai, dat zou wat zijn. Toen was ze 12 ofzo?
kan!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon dan; Toen ik een week oud was moest mijn haar al geknipt worden want het hing in mijn ogen
en broertje 8quote:
Maar met een week knippen omdat het voor je ogen hangt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:52 schreef danilel het volgende:
[..]
kan!
Mijn kids hadden ook zeer lange haren toen ze geboren waren.
Cromagnon = voorhoofd van 1 cmquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar met een week knippen omdat het voor je ogen hangt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |