misschien ben je dan niet verliefd. Ik kan me voorstellen dat ik een relatie aan zou gaan zonder verliefd te zijn. Plus op een gegeven moment houdt dat verliefd zijn op. Hoe dan verder.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Als je verliefd bent zie je toch alleen de mooie dingen?
Na 30 glazen bier ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kan ook gewoon pure wanhoop zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Je zegt gewoon dat jij haar mooi vindt?
Je hebt seks met haar dus er moet toch iets zijn wat je lichamelijk aanstaat.
Je moet toch wat denken sommige mannenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon pure wanhoop zijn.
Ja, maar je krijgt 'm wel omhoog. Sowieso is er altijd wel íets moois.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken bij een dik wijfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt 'm wel omhoog. Sowieso is er altijd wel íets moois.
Nou, je hebt er mensen bij...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien was het woordje "stel" niet helemaal duidelijk :p maar ik vroeg me dit af nav een kennis met een spuuglelijke vriendin.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:39 schreef Capt1caveman het volgende:
Hou je echt van haar, ga je voor haar.
Vanwaar die onzekerheid?
Het feit dat je erin mag?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb zelf dus geen ervaring met geval uit de OP (of ik was verliefd en miste ietsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Je zegt gewoon dat jij haar mooi vindt?
Je hebt seks met haar dus er moet toch iets zijn wat je lichamelijk aanstaat.
Die kans zit er voor mij best in ja. Misschien dat ik daar anders over denk nadat ik 10 jaar met diegene heb doorgebracht, maar zoals ik er nu over denk...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef fruityloop het volgende:
Beauty is in the eye of the beholder, dat zegt alles wat mij betreft. Waarom zou je je liefde/verliefdheid latan afhangen van een maatschappelijk (waan)beeld? Stel je partner raakt mismaakt door een ongeluk, loop je dan de deur uit met de woorden, ja sorry nu vindt ik je niet mooi genoeg meer?
Winner!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:16 schreef Sant. het volgende:
Ik zeg mijn vriendin nooit dat ze mooi is!
Je moet ze kort houden! Van teveel zelfvertrouwen krijgen ze praatjes en een mening..
Daar is niemand bij gebaat!
Dat lijkt me een goede optie idd!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:18 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zeg je dat je haar prachtig vindt en geeft haar complimentjes over wat wel mooi is. Dus bijvoorbeeld "ik kan wel verdrinken in het blauw van je ogen" of "wat heb je toch een prachtig sexy figuur". Of gewoon "ik vind je heel aantrekkelijk".
't Is mooi dat zelfs zo'n lelijk mormel een lekker nat kutje heeft, en dus krijgtie hem omhoog.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
nee hoor, ik ben nog steeds verliefd op m'n ex, maar vond haar van begin af het uiterlijk hebben van een uitgekotste troll.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
serious?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:10 schreef ramakandra het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben nog steeds verliefd op m'n ex, maar vond haar van begin af het uiterlijk hebben van een uitgekotste troll.![]()
Bij mij zijn seksuele aantrekkingskracht en uiterlijk wel redelijk met elkaar verbonden...quote:ontopic: lelijkheid hoort niet uit te maken in een relatie, lol kunnen hebben, een klik hebben en vooral ook seksuele aantrekking zijn echter wel belangrijk.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoel, als jij met iemand naar bed kunt/wil, dan zal er toch wel iets zijn wat je aanspreekt in die persoon. Zeker als het je vriendin is. Zo niet, dan ben je een wanhopige debiel of heel dronken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is mooi dat zelfs zo'n lelijk mormel een lekker nat kutje heeft, en dus krijgtie hem omhoog.
'Altijd wel iets moois' komt op mij altijd over als een aan de haren erbij gesleepte drogredenering, eigenlijk.
Ik heb hier geen ervaring mee. Ik ga puur voor zowel innerlijk als uiterlijk. Ik ben zo oppervlakkig als mijn goddelijk spiegelbeeld. Narcis zelf, zou op mij gevallen zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:30 schreef Tom_Poes het volgende:
Er is een grens natuurlijk, als ik er niet tegenaan kan kijken begin ik er niet aan, maar er is een groot grijs gebied.
Je bent nog steeds verliefd maar je vindt haar het uiterlijk van een uitgekotste troll hebben? leg uit....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:10 schreef ramakandra het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben nog steeds verliefd op m'n ex, maar vond haar van begin af het uiterlijk hebben van een uitgekotste troll.![]()
ontopic: lelijkheid hoort niet uit te maken in een relatie, lol kunnen hebben, een klik hebben en vooral ook seksuele aantrekking zijn echter wel belangrijk.
je kan ook gestoordheid/mooiheid= toleratie niveau voor je partner.
oftwel, hoe minder gestoord en hoe knapper je partner hoe beter. is het resultaat echter negatief; dan zo snel mogelijk opbokke uit die k*t relatie!
Heb je zeker gelijk in. Mijn punt was alleen dat je die 'zo niet'-categorie dus ook niet moet onderschatten, qua omvang.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik bedoel, als jij met iemand naar bed kunt/wil, dan zal er toch wel iets zijn wat je aanspreekt in die persoon. Zeker als het je vriendin is. Zo niet, dan ben je een wanhopige debiel of heel dronken.
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:18 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zeg je dat je haar prachtig vindt en geeft haar complimentjes over wat wel mooi is. Dus bijvoorbeeld "ik kan wel verdrinken in het blauw van je ogen" of "wat heb je toch een prachtig sexy figuur". Of gewoon "ik vind je heel aantrekkelijk".
ik was verliefd geworden op wie ze was, een eigenwijs, grappig, leuk dingkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Je bent nog steeds verliefd maar je vindt haar het uiterlijk van een uitgekotste troll hebben? leg uit....
yea seriously. erg kut ook, ik wil klaar zijn met haar.quote:
bij mij ook wel, maar wanneer ik echt verliefd ben op iemand dan is die sexuele aantrekking er toch wel, of ze nou knap is of niet. ik moet ook wel toegeven dat de aantrekkingskracht groter wordt wanneer zij bloedheet is (en ook nog een lekker karakter heeft).quote:[..]
Bij mij zijn seksuele aantrekkingskracht en uiterlijk wel redelijk met elkaar verbonden...
Ik denk dat dat komt omdat veel leuke mannen toch niet op vrouwen af durfen te stappen of worden overtroeft door de agressievere versierders. Zij eindigen dus met de wat lelijkere maar in benadering wat agressievere vrouwen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:33 schreef Sofia90 het volgende:
Ik weet niet hoe dat is bij mannen. Soms zie ik leuke jongens/mannen en die lopen dan naast een grizzly bear en dan denk ik, tja liefde maakt blind blijkbaar.
met sommige mooie meisjes.. na een paar maanden had ik nog af en toe de kriebels in mijn buik van zenuwachtig zijn, als ik naar der toe ging, maar het is wel waar: meeste mannen gaan af op meiden die ze onder de duim kunnen houden, mits ze niets beters vinden xDquote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Sofia90 het volgende:
ja dat dacht ik ook al, mannen die vallen op dominante vrouwen maar dat is toch wel ergens zonde, alleen omdat je de ballen niet hebt om op dat ''mooiere'' meisje af te stappen neem je maar genoegen met zo'n type die je vaak flink onder de duim houdt ook.
Tja maar bij vrouwen lijkt dat niet anders te gaan. Mooie vrouwen zie je ook worden ingepakt door agressieve mannen. Juist vrouwen die makkelijk een leuke man kunnen krijgen en daar ook een veel leukere relatie mee zouden kunnen hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef Sofia90 het volgende:
ja dat dacht ik ook al, mannen die vallen op dominante vrouwen maar dat is toch wel ergens zonde, alleen omdat je de ballen niet hebt om op dat ''mooiere'' meisje af te stappen neem je maar genoegen met zo'n type die je vaak flink onder de duim houdt ook.
Waarom zou ze zich onzeker voelen als haar vriendje zegt dat ze mooi is...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:27 schreef Onnozelaar het volgende:
Sowieso absoluut niet zeggen dat ze mooi is. Dit zorgt alleen maar voor onzekerheid en confrontatie met het uiterlijk, want als het goed is weet ze zelf ook wel hoe ze er uit ziet.
Je kan wel zeggen dat ze bijvoorbeeld zulke prachtige ogen heeft, wanneer je dit ook oprecht vind. Er zijn genoeg andere dingen om haar mee te complimenteren, maar het lijkt me beter de pijnlijke zaken te vermijden.
Nee joh. Da's toch hartstikke ongeloofwaardig. Ik kan me niet voorstellen dat je als lelijk persoon in leugens trapt als 'o wat ben je mooi'. Als je lelijk bent kan je namelijk meestal nog wel redelijk nadenken hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:29 schreef clairan het volgende:
[..]
Waarom zou ze zich onzeker voelen als haar vriendje zegt dat ze mooi is...
Eerder andersom. Ze voelt zich onzeker, maar denkt, hij vind me iig mooi.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk die guitige lichtjes in d'r ogen dan. Ik zou d'r zo doen.quote:
Een complimentje hoeft niet waar te zij om aardig te zijn. Desnoods denkt ze: "hij is zo lief om tegen me te liegen ipv de waarheid te zeggen of me niet te complementeren"quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:18 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Nee joh. Da's toch hartstikke ongeloofwaardig. Ik kan me niet voorstellen dat je als lelijk persoon in leugens trapt als 'o wat ben je mooi'. Als je lelijk bent kan je namelijk meestal nog wel redelijk nadenken hoor.
Precies, je moet het in de juiste context zien zonder daarbij gelijk overal vraagtekens te zetten. Ik zou de term 'mooiste van de wereld' nooit gebruiken, maar dat wil gewoon zeggen dat je voor hem de mooiste bent in de directe omgeving en die binnen bereik ligt. Nquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Als mijn vriend tegen mij zegt dat ik de mooiste van de wereld ben, neem ik dat voor waar aan, ook al ben ik bij lange na niet knapper dan Monica Belucci/ Megan Fox/ You name it.
Het gaat om aantrekkingskracht.
Mee eens:)quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Precies, je moet het in de juiste context zien zonder daarbij gelijk overal vraagtekens te zetten. Ik zou de term 'mooiste van de wereld' nooit gebruiken, maar dat wil gewoon zeggen dat je voor hem de mooiste bent in de directe omgeving en die binnen bereik ligt. N
atuurlijk zijn er meestal wel minimaal een paar duizend andere vrouwen die knapper zijn, maar zo moet je dat niet zien. Hij is gewoon erg tevreden met wat hij heeft. Zulke dingen beginnen vaak pas te spelen op het moment dat de één het te letterlijk neemt in combinatie met onzekerheid.
Ja, maar daar moet je dus niet eens bij nadenken, maar gewoon denken, ja, leuk, dank je!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Precies, je moet het in de juiste context zien zonder daarbij gelijk overal vraagtekens te zetten. Ik zou de term 'mooiste van de wereld' nooit gebruiken, maar dat wil gewoon zeggen dat je voor hem de mooiste bent in de directe omgeving en die binnen bereik ligt. N
atuurlijk zijn er meestal wel minimaal een paar duizend andere vrouwen die knapper zijn, maar zo moet je dat niet zien. Hij is gewoon erg tevreden met wat hij heeft. Zulke dingen beginnen vaak pas te spelen op het moment dat de één het te letterlijk neemt in combinatie met onzekerheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |