quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt 'm wel omhoog. Sowieso is er altijd wel íets moois.
Kijk die guitige lichtjes in d'r ogen dan. Ik zou d'r zo doen.quote:
Een complimentje hoeft niet waar te zij om aardig te zijn. Desnoods denkt ze: "hij is zo lief om tegen me te liegen ipv de waarheid te zeggen of me niet te complementeren"quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:18 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Nee joh. Da's toch hartstikke ongeloofwaardig. Ik kan me niet voorstellen dat je als lelijk persoon in leugens trapt als 'o wat ben je mooi'. Als je lelijk bent kan je namelijk meestal nog wel redelijk nadenken hoor.
Precies, je moet het in de juiste context zien zonder daarbij gelijk overal vraagtekens te zetten. Ik zou de term 'mooiste van de wereld' nooit gebruiken, maar dat wil gewoon zeggen dat je voor hem de mooiste bent in de directe omgeving en die binnen bereik ligt. Nquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Als mijn vriend tegen mij zegt dat ik de mooiste van de wereld ben, neem ik dat voor waar aan, ook al ben ik bij lange na niet knapper dan Monica Belucci/ Megan Fox/ You name it.
Het gaat om aantrekkingskracht.
Mee eens:)quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Precies, je moet het in de juiste context zien zonder daarbij gelijk overal vraagtekens te zetten. Ik zou de term 'mooiste van de wereld' nooit gebruiken, maar dat wil gewoon zeggen dat je voor hem de mooiste bent in de directe omgeving en die binnen bereik ligt. N
atuurlijk zijn er meestal wel minimaal een paar duizend andere vrouwen die knapper zijn, maar zo moet je dat niet zien. Hij is gewoon erg tevreden met wat hij heeft. Zulke dingen beginnen vaak pas te spelen op het moment dat de één het te letterlijk neemt in combinatie met onzekerheid.
Ja, maar daar moet je dus niet eens bij nadenken, maar gewoon denken, ja, leuk, dank je!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Precies, je moet het in de juiste context zien zonder daarbij gelijk overal vraagtekens te zetten. Ik zou de term 'mooiste van de wereld' nooit gebruiken, maar dat wil gewoon zeggen dat je voor hem de mooiste bent in de directe omgeving en die binnen bereik ligt. N
atuurlijk zijn er meestal wel minimaal een paar duizend andere vrouwen die knapper zijn, maar zo moet je dat niet zien. Hij is gewoon erg tevreden met wat hij heeft. Zulke dingen beginnen vaak pas te spelen op het moment dat de één het te letterlijk neemt in combinatie met onzekerheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |