abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94554548
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar je krijgt 'm wel omhoog. Sowieso is er altijd wel íets moois.

Zeg dat nog eens. :').
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:23:02 #77
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_94554623
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:21 schreef Chowi het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk die guitige lichtjes in d'r ogen dan. Ik zou d'r zo doen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 24 maart 2011 @ 15:04:31 #78
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_94556105
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:18 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Nee joh. Da's toch hartstikke ongeloofwaardig. Ik kan me niet voorstellen dat je als lelijk persoon in leugens trapt als 'o wat ben je mooi'. Als je lelijk bent kan je namelijk meestal nog wel redelijk nadenken hoor.
Een complimentje hoeft niet waar te zij om aardig te zijn. Desnoods denkt ze: "hij is zo lief om tegen me te liegen ipv de waarheid te zeggen of me niet te complementeren"

En sws als je iemand lelijk vind, dan ben je niet smoorverliefd op die persoon. Anders vallen de lelijke kantjes niet eens op.
pi_94559690
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:08 schreef Kluts het volgende:
Als mijn vriend tegen mij zegt dat ik de mooiste van de wereld ben, neem ik dat voor waar aan, ook al ben ik bij lange na niet knapper dan Monica Belucci/ Megan Fox/ You name it.

Het gaat om aantrekkingskracht.
Precies, je moet het in de juiste context zien zonder daarbij gelijk overal vraagtekens te zetten. Ik zou de term 'mooiste van de wereld' nooit gebruiken, maar dat wil gewoon zeggen dat je voor hem de mooiste bent in de directe omgeving en die binnen bereik ligt. N

atuurlijk zijn er meestal wel minimaal een paar duizend andere vrouwen die knapper zijn, maar zo moet je dat niet zien. Hij is gewoon erg tevreden met wat hij heeft. Zulke dingen beginnen vaak pas te spelen op het moment dat de één het te letterlijk neemt in combinatie met onzekerheid.
pi_94559838
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:21 schreef Chowi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wow dat is een mooie Ikea klok
pi_94559850
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Precies, je moet het in de juiste context zien zonder daarbij gelijk overal vraagtekens te zetten. Ik zou de term 'mooiste van de wereld' nooit gebruiken, maar dat wil gewoon zeggen dat je voor hem de mooiste bent in de directe omgeving en die binnen bereik ligt. N

atuurlijk zijn er meestal wel minimaal een paar duizend andere vrouwen die knapper zijn, maar zo moet je dat niet zien. Hij is gewoon erg tevreden met wat hij heeft. Zulke dingen beginnen vaak pas te spelen op het moment dat de één het te letterlijk neemt in combinatie met onzekerheid.
Mee eens:)
pi_94560286
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Ja, maar daar moet je dus niet eens bij nadenken, maar gewoon denken, ja, leuk, dank je! O+
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 24 maart 2011 @ 16:56:39 #83
284796 clairan
I like you a lot lot.
pi_94560506
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef Jordony het volgende:

[..]

Wow dat is een mooie Ikea klok
Ik heb m ook (jeej)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo