Ik heb het ook, twijfel al een tijd van hoe het nou zit. Volgensmij val ik tot nu toe bijna alleen echt op de mooie meisjes die iedereen ook mooi vind. Maar vaak heb ik dan hier uiteindelijk niks mee. M'n vorige vriendinnen waren ook van die knappe meisjes, die vrijwel elke kerel konden krijgen, maar die waren dan ook zo weer weg met een ander. Nooit een band mee gehad.
Nu had ik laatst bijv. een meisje waar ik best mee lang heb lopen bellen/smsen/msnen, en kon er fijn mee praten, niet zo vaak in het echt gezien. VIel op het eerste gezicht ook niet zo op haar, maar toen ik veel met haar aan het praten was, begon ik wel soort van verliefde gevoelens te krijgen. Maar als ik soms toch weer foto's zag, dan zakte het wat weg. Opzich ook weer geen lelijk meisje, maar toch wat minder aantrekkings kracht sexueel gezien.
Helaas allemaal wat in het water gevallen door m'n blowen. Misschien toch maar weer eens contact maken, ik heb er toch spijt van. Maar ik wil haar dan wel natuurlijk wat meer in het echt zien, dan kun je idd. beter het gevoel krijgen van dat je verliefd bent. Al heb ik dat niet echt meer gevoelt sinds m'n eerste grote liefde.
Ik vraag me echt hoe dat nou precies zit. Tuurlijk zijn die meisjes die je wel echt knap vind geen super modellen ofzo, maar wel gewoon leuke knappe meisjes. Vaak ook wel leuker te zien dan een fotomodel of iets dergelijks. Moet je iemand ook echt sexueel aantrekkelijk/knap vinden om daar een relatie mee te hebben? Of kan het ook wel een leuk meisje zijn, waar je het echt goed mee kan vinden?