misschien ben je dan niet verliefd. Ik kan me voorstellen dat ik een relatie aan zou gaan zonder verliefd te zijn. Plus op een gegeven moment houdt dat verliefd zijn op. Hoe dan verder.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Als je verliefd bent zie je toch alleen de mooie dingen?
Na 30 glazen bier ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kan ook gewoon pure wanhoop zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Je zegt gewoon dat jij haar mooi vindt?
Je hebt seks met haar dus er moet toch iets zijn wat je lichamelijk aanstaat.
Je moet toch wat denken sommige mannenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan ook gewoon pure wanhoop zijn.
Ja, maar je krijgt 'm wel omhoog. Sowieso is er altijd wel íets moois.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken bij een dik wijfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt 'm wel omhoog. Sowieso is er altijd wel íets moois.
Nou, je hebt er mensen bij...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien was het woordje "stel" niet helemaal duidelijk :p maar ik vroeg me dit af nav een kennis met een spuuglelijke vriendin.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:39 schreef Capt1caveman het volgende:
Hou je echt van haar, ga je voor haar.
Vanwaar die onzekerheid?
Het feit dat je erin mag?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb zelf dus geen ervaring met geval uit de OP (of ik was verliefd en miste ietsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Je zegt gewoon dat jij haar mooi vindt?
Je hebt seks met haar dus er moet toch iets zijn wat je lichamelijk aanstaat.
Die kans zit er voor mij best in ja. Misschien dat ik daar anders over denk nadat ik 10 jaar met diegene heb doorgebracht, maar zoals ik er nu over denk...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:15 schreef fruityloop het volgende:
Beauty is in the eye of the beholder, dat zegt alles wat mij betreft. Waarom zou je je liefde/verliefdheid latan afhangen van een maatschappelijk (waan)beeld? Stel je partner raakt mismaakt door een ongeluk, loop je dan de deur uit met de woorden, ja sorry nu vindt ik je niet mooi genoeg meer?
Winner!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:16 schreef Sant. het volgende:
Ik zeg mijn vriendin nooit dat ze mooi is!
Je moet ze kort houden! Van teveel zelfvertrouwen krijgen ze praatjes en een mening..
Daar is niemand bij gebaat!
Dat lijkt me een goede optie idd!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:18 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zeg je dat je haar prachtig vindt en geeft haar complimentjes over wat wel mooi is. Dus bijvoorbeeld "ik kan wel verdrinken in het blauw van je ogen" of "wat heb je toch een prachtig sexy figuur". Of gewoon "ik vind je heel aantrekkelijk".
't Is mooi dat zelfs zo'n lelijk mormel een lekker nat kutje heeft, en dus krijgtie hem omhoog.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
nee hoor, ik ben nog steeds verliefd op m'n ex, maar vond haar van begin af het uiterlijk hebben van een uitgekotste troll.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
serious?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:10 schreef ramakandra het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben nog steeds verliefd op m'n ex, maar vond haar van begin af het uiterlijk hebben van een uitgekotste troll.![]()
Bij mij zijn seksuele aantrekkingskracht en uiterlijk wel redelijk met elkaar verbonden...quote:ontopic: lelijkheid hoort niet uit te maken in een relatie, lol kunnen hebben, een klik hebben en vooral ook seksuele aantrekking zijn echter wel belangrijk.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoel, als jij met iemand naar bed kunt/wil, dan zal er toch wel iets zijn wat je aanspreekt in die persoon. Zeker als het je vriendin is. Zo niet, dan ben je een wanhopige debiel of heel dronken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is mooi dat zelfs zo'n lelijk mormel een lekker nat kutje heeft, en dus krijgtie hem omhoog.
'Altijd wel iets moois' komt op mij altijd over als een aan de haren erbij gesleepte drogredenering, eigenlijk.
Ik heb hier geen ervaring mee. Ik ga puur voor zowel innerlijk als uiterlijk. Ik ben zo oppervlakkig als mijn goddelijk spiegelbeeld. Narcis zelf, zou op mij gevallen zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:30 schreef Tom_Poes het volgende:
Er is een grens natuurlijk, als ik er niet tegenaan kan kijken begin ik er niet aan, maar er is een groot grijs gebied.
Je bent nog steeds verliefd maar je vindt haar het uiterlijk van een uitgekotste troll hebben? leg uit....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:10 schreef ramakandra het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben nog steeds verliefd op m'n ex, maar vond haar van begin af het uiterlijk hebben van een uitgekotste troll.![]()
ontopic: lelijkheid hoort niet uit te maken in een relatie, lol kunnen hebben, een klik hebben en vooral ook seksuele aantrekking zijn echter wel belangrijk.
je kan ook gestoordheid/mooiheid= toleratie niveau voor je partner.
oftwel, hoe minder gestoord en hoe knapper je partner hoe beter. is het resultaat echter negatief; dan zo snel mogelijk opbokke uit die k*t relatie!
Heb je zeker gelijk in. Mijn punt was alleen dat je die 'zo niet'-categorie dus ook niet moet onderschatten, qua omvang.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik bedoel, als jij met iemand naar bed kunt/wil, dan zal er toch wel iets zijn wat je aanspreekt in die persoon. Zeker als het je vriendin is. Zo niet, dan ben je een wanhopige debiel of heel dronken.
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:18 schreef Tinkepink het volgende:
Dan zeg je dat je haar prachtig vindt en geeft haar complimentjes over wat wel mooi is. Dus bijvoorbeeld "ik kan wel verdrinken in het blauw van je ogen" of "wat heb je toch een prachtig sexy figuur". Of gewoon "ik vind je heel aantrekkelijk".
ik was verliefd geworden op wie ze was, een eigenwijs, grappig, leuk dingkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:31 schreef Adreamer het volgende:
[..]
Je bent nog steeds verliefd maar je vindt haar het uiterlijk van een uitgekotste troll hebben? leg uit....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |