quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Nog 4.5 uur en dan eindelijk naar huus...
1 oma in het ziekenhuis, 1 oma met hartfalen plat op bed en m'n pa (mogelijk ernstig) ziek...quote:
En jij wordt technisch student.. daar gaat je lange levenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het zijn ook zonder uitzondering harde werkers, die nog tot hoge leeftijd boer zijn geweest.
Oei, dat is shit..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
1 oma in het ziekenhuis, 1 oma met hartfalen plat op bed en m'n pa (mogelijk ernstig) ziek...
Dus mijn week zuigt.
Dankje.quote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dankje.
Tja oma's zaten er al jaren aan te komen en die zijn allebei 90+ (en met een ervan heb ik echt he-le-maal niets) dus dat is wel te accepteren.
Pa daarentegen kost me jaren van m'n leven op het moment...
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wel hartverwarmend, dat onderlinge bossche support
Zou wat zijn als je dat niet overleefd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef VulpesVulpes het volgende:
Zo net de maaltijd achter de rug.. en nu een hele avond niks doen.. eens kijken of ik dat overleef
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, kom ik maandag thuis, ligt VV daar dood op de bank..
Dat zou toch jammer zijn..![]()
De enige die dan grinnikend achter haar geraniums zit is Tuxxx, omdat die mij dan eindelijk voor zichzelf heeft..
Ja okay, zou niet zo goed zijn als ik het niet zou overleven, maar moet zeggen dat niks doen in je eentje toch elke keer weer tegenvaltquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je dat niet overleefd.
Tsja als je samenwoont zal het nu wel erg rustig zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ja okay, zou niet zo goed zijn als ik het niet zou overleven, maar moet zeggen dat niks doen in je eentje toch elke keer weer tegenvalt
Ik heb idd in a'dam gewoondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
A_T, jij hebt toch in Amsterdam gewoond? Welk station moet ik hebben om zo dicht mogelijk bij het centrum te komen? (Het centrum is groot, maar gewoon ergens waar de winkels zijn zegmaar)Want op Google kom ik verschillende stations tegen.
Ik ga morgen in mn eentje naar Amsterdam en Rotterdam en ik schijt zeven kleuren stront.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
De enige die dan grinnikend achter haar geraniums zit is Tuxxx, omdat die mij dan eindelijk voor zichzelf heeft..
ag ergens is het ook wel lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja als je samenwoont zal het nu wel erg rustig zijn.![]()
Al kan ik niet geloven dat, dat niet lekker is voor een keertje.
Je haalt je netje om mij te vangen zeker al weer te voorschijn:Pquote:
Ik ben volop bezig met de voorbereidingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je haalt je netje om mij te vangen zeker al weer te voorschijn:P
Onzin. Die genen (als ik die heb) verdwijnen niet omdat ik iets anders dan hun doe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En jij wordt technisch student.. daar gaat je lange leven
Knibbel knabbel knuisje, wie snoept daar van Tuxxx dr muisje..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben volop bezig met de voorbereidingen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie snoept daar van Tuxxx dr muisje..
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie snoept daar van Tuxxx dr muisje..
Langs de hoeren hoeft nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb idd in a'dam gewoond.
Waar moet je zijn in het centrum?
Winkels heb je natuurlijk overal door de stad heen. Maar als je naar het 'gewone' centrum wil(dam, kalverstraat, hoeren() etc). Dan kan je het beste gewoon naar amsterdam centraal. Station uitlopen aan de voorkant, en dan loop je zo het damrak op.. Immer gerade-aus, en dan ben je in het centrum
Net alsof die genen generaties in de familie blijven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Onzin. Die genen (als ik die heb) verdwijnen niet omdat ik iets anders dan hun doe.
En sterkte ceased.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |