Tuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wel hartverwarmend, dat onderlinge bossche support
Zou wat zijn als je dat niet overleefd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef VulpesVulpes het volgende:
Zo net de maaltijd achter de rug.. en nu een hele avond niks doen.. eens kijken of ik dat overleef
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, kom ik maandag thuis, ligt VV daar dood op de bank..
Dat zou toch jammer zijn..![]()
De enige die dan grinnikend achter haar geraniums zit is Tuxxx, omdat die mij dan eindelijk voor zichzelf heeft..
Ja okay, zou niet zo goed zijn als ik het niet zou overleven, maar moet zeggen dat niks doen in je eentje toch elke keer weer tegenvaltquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je dat niet overleefd.
Tsja als je samenwoont zal het nu wel erg rustig zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Ja okay, zou niet zo goed zijn als ik het niet zou overleven, maar moet zeggen dat niks doen in je eentje toch elke keer weer tegenvalt
Ik heb idd in a'dam gewoondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
A_T, jij hebt toch in Amsterdam gewoond? Welk station moet ik hebben om zo dicht mogelijk bij het centrum te komen? (Het centrum is groot, maar gewoon ergens waar de winkels zijn zegmaar)Want op Google kom ik verschillende stations tegen.
Ik ga morgen in mn eentje naar Amsterdam en Rotterdam en ik schijt zeven kleuren stront.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
De enige die dan grinnikend achter haar geraniums zit is Tuxxx, omdat die mij dan eindelijk voor zichzelf heeft..
ag ergens is het ook wel lekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja als je samenwoont zal het nu wel erg rustig zijn.![]()
Al kan ik niet geloven dat, dat niet lekker is voor een keertje.
Je haalt je netje om mij te vangen zeker al weer te voorschijn:Pquote:
Ik ben volop bezig met de voorbereidingen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je haalt je netje om mij te vangen zeker al weer te voorschijn:P
Onzin. Die genen (als ik die heb) verdwijnen niet omdat ik iets anders dan hun doe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En jij wordt technisch student.. daar gaat je lange leven
Knibbel knabbel knuisje, wie snoept daar van Tuxxx dr muisje..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben volop bezig met de voorbereidingen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie snoept daar van Tuxxx dr muisje..
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie snoept daar van Tuxxx dr muisje..
Langs de hoeren hoeft nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb idd in a'dam gewoond.
Waar moet je zijn in het centrum?
Winkels heb je natuurlijk overal door de stad heen. Maar als je naar het 'gewone' centrum wil(dam, kalverstraat, hoeren() etc). Dan kan je het beste gewoon naar amsterdam centraal. Station uitlopen aan de voorkant, en dan loop je zo het damrak op.. Immer gerade-aus, en dan ben je in het centrum
Net alsof die genen generaties in de familie blijven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Onzin. Die genen (als ik die heb) verdwijnen niet omdat ik iets anders dan hun doe.
En sterkte ceased.
Het is keisimpelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Langs de hoeren hoeft nou ook weer niet.
Geen idee waar ik moet zijn,Heb kleren nodig, net gekeken voor de Kalverstraat, lijkt me wel tof. Veel winkels in een straat.
Bedankt!
Ja maar jij bent iets ouder en wijzer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is keisimpelZelfs ik weet dat je vanaf CS gewoon rechtdoor moet.
ag als je dat doet loop je toch gewoon weer de andere kant opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar jij bent iets ouder en wijzer.
Ik zie mezelf ook gerust aan de achterkant van het station eruit lopen.
Ja maar dan moet je dat wel doorhebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
ag als je dat doet loop je toch gewoon weer de andere kant opgewoon doen alsof er niks aan de hand is
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof die genen generaties in de familie blijven.
haha een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dat wel doorhebben.![]()
Maar ik weet ondertussen hoe de voorkant eruit ziet dus dat overleef ik wel.
En aan de achterkant loop je zo het water in, dus dat merk je ook wel snel :pquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dat wel doorhebben.![]()
Maar ik weet ondertussen hoe de voorkant eruit ziet dus dat overleef ik wel.
Dat kan dan niet fout gaan nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En aan de achterkant loop je zo het water in, dus dat merk je ook wel snel :p
HEY!quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat kan dan niet fout gaan nee.![]()
Bedankt hulpvaardige bosschenaren!
Morgen zijn qua grote steden alleen Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en Leiden open. Dus dan wordt het al gauw Amsterdam.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Geen dank
Hoewel ik nooit snap waarom mensen in a'dam gaan shoppen. Heb in die jaren dat ik er woonde de kalverstraat nooit echt bijzonder gevonden. Alleen maar bijzonder druk. En alle winkels die daar zijn kan je tegenwoordig (in dit leuke, kuch, land) in iedere stad met een btje centrum vinden..
Wat een kutmattiesquote:Op zondag 20 maart 2011 02:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Mn matties probeerde me het plein in te sleuren.Uit frustratie maar naar huis gegaan om een bossche bol te eten.
Weltruste Bosschenaren.
Ik zit aan de antibiotica remember?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo moet jij niet gaan zuipen?
Minder drinken voor hetzelfde effect. Ideaal toch.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zit aan de antibiotica remember?
Ach. Zaterdag is geen uitgaansavond meer voor mij. Dat zijn nu de dinsdag en donderdag.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Minder drinken voor hetzelfde effect. Ideaal toch.
En leren?
In je weekend?
Zaterdagnacht?
Rond 2:15?Dit gaat ver.
True true. Allemaal naar het plein en de parade enzulks tenten.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ach. Zaterdag is geen uitgaansavond meer voor mij. Dat zijn nu de dinsdag en donderdag.
Op zaterdag komen alle paupers uit hun hol en gaan uit.
Barrie, ik heb zin om te neuken. Waarom kom je niet even hierheen?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
True true. Allemaal naar het plein en de parade enzulks tenten.
Dinsdag en donderdag.
Waarom niet gewoon je moeder? Die is er sneller.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Barrie, ik heb zin om te neuken. Waarom kom je niet even hierheen?
Nee hoor. Die moet eerst nog naar Den Bosch. Jij kan zo in de trein springen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon je moeder? Die is er sneller.
Ik spring er nog liever voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Die moet eerst nog naar Den Bosch. Jij kan zo in de trein springen.
quote:
Daar ben ik niet voor in nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dus je bent niet in voor een partijtje stevige sex?
En dat is dan een jongedame van 16.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En dat is dan een jongedame van 16.
18 dan.quote:
Oeh nice.quote:
Die sluit ik samen met hun moeder op in de kelder om ze vervolgens te bezwangeren.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik hoop dat KK later een paar dochters krijgt, die het hem zo moeilijk gaan maken. Gewoon omdat het leuk is.
Zie je er nog voor aan ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die sluit ik samen met hun moeder op in de kelder om ze vervolgens te bezwangeren.
Dat is eerder iets dat BDH zou doen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is eerder iets dat BDH zou doen.
Ik ken hem.quote:
Hij is een beetje het type dat met een geweer op mensen zou gaan schieten om even te proberen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik niet dus daarom ben ik benieuwd.
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hij is een beetje het type dat met een geweer op mensen zou gaan schieten om even te proberen.
quote:
Je hebt eigenlijk gewoon zin om te neuken he? Je zit gewoon keihard te soppen omdat je eigenlijk naar me toe wil komen.quote:
Je hebt me door. Je bent zo tering lekker en geil niet normaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk gewoon zin om te neuken he? Je zit gewoon keihard te soppen omdat je eigenlijk naar me toe wil komen.
Whehehe. Trolololoquote:Op zondag 20 maart 2011 03:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt me door. Je bent zo tering lekker en geil niet normaal.
Zo ga nu maar weer verder met fappen. Succes ermee!
Waarom ga je eigenlijk niet tukken op de zaterdagavond?quote:
Lukt niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk niet tukken op de zaterdagavond?
Moet je even masturberen, dan val je daarna zo in slaap.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 03:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Moet je even masturberen, dan val je daarna zo in slaap.
Maargoed ik ga tukken. Ik val namelijk zonder te fappen al om van de slaap.quote:
BARRIE!!!quote:
Jeweettoch.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lol ,jullie hebben mekaar wel even goed digitaal bevredigd zo te lezen gisternacht he?
Zijn tip dat ik moest gaan fappen hielp wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lol ,jullie hebben mekaar wel even goed digitaal bevredigd zo te lezen gisternacht he?
Whehehe.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zijn tip dat ik moest gaan fappen hielp wel.
(L)youquote:
Waarom laat je A_T niet even wat implementeren bij je?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef VulpesVulpes het volgende:
Pff iemand interesse in het uitwerken van implementatie theorie???
Kan hij niet zo ver schie... nee laat maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |