Het is keisimpelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Langs de hoeren hoeft nou ook weer niet.
Geen idee waar ik moet zijn,Heb kleren nodig, net gekeken voor de Kalverstraat, lijkt me wel tof. Veel winkels in een straat.
Bedankt!
Ja maar jij bent iets ouder en wijzer.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is keisimpelZelfs ik weet dat je vanaf CS gewoon rechtdoor moet.
ag als je dat doet loop je toch gewoon weer de andere kant opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar jij bent iets ouder en wijzer.
Ik zie mezelf ook gerust aan de achterkant van het station eruit lopen.
Ja maar dan moet je dat wel doorhebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
ag als je dat doet loop je toch gewoon weer de andere kant opgewoon doen alsof er niks aan de hand is
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof die genen generaties in de familie blijven.
haha een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dat wel doorhebben.![]()
Maar ik weet ondertussen hoe de voorkant eruit ziet dus dat overleef ik wel.
En aan de achterkant loop je zo het water in, dus dat merk je ook wel snel :pquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je dat wel doorhebben.![]()
Maar ik weet ondertussen hoe de voorkant eruit ziet dus dat overleef ik wel.
Dat kan dan niet fout gaan nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
En aan de achterkant loop je zo het water in, dus dat merk je ook wel snel :p
HEY!quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat kan dan niet fout gaan nee.![]()
Bedankt hulpvaardige bosschenaren!
Morgen zijn qua grote steden alleen Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en Leiden open. Dus dan wordt het al gauw Amsterdam.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Geen dank
Hoewel ik nooit snap waarom mensen in a'dam gaan shoppen. Heb in die jaren dat ik er woonde de kalverstraat nooit echt bijzonder gevonden. Alleen maar bijzonder druk. En alle winkels die daar zijn kan je tegenwoordig (in dit leuke, kuch, land) in iedere stad met een btje centrum vinden..
Wat een kutmattiesquote:Op zondag 20 maart 2011 02:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Mn matties probeerde me het plein in te sleuren.Uit frustratie maar naar huis gegaan om een bossche bol te eten.
Weltruste Bosschenaren.
Ik zit aan de antibiotica remember?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo moet jij niet gaan zuipen?
Minder drinken voor hetzelfde effect. Ideaal toch.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zit aan de antibiotica remember?
Ach. Zaterdag is geen uitgaansavond meer voor mij. Dat zijn nu de dinsdag en donderdag.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Minder drinken voor hetzelfde effect. Ideaal toch.
En leren?
In je weekend?
Zaterdagnacht?
Rond 2:15?Dit gaat ver.
True true. Allemaal naar het plein en de parade enzulks tenten.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ach. Zaterdag is geen uitgaansavond meer voor mij. Dat zijn nu de dinsdag en donderdag.
Op zaterdag komen alle paupers uit hun hol en gaan uit.
Barrie, ik heb zin om te neuken. Waarom kom je niet even hierheen?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
True true. Allemaal naar het plein en de parade enzulks tenten.
Dinsdag en donderdag.
Waarom niet gewoon je moeder? Die is er sneller.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Barrie, ik heb zin om te neuken. Waarom kom je niet even hierheen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |