Nee hoor. Die moet eerst nog naar Den Bosch. Jij kan zo in de trein springen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon je moeder? Die is er sneller.
Ik spring er nog liever voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nee hoor. Die moet eerst nog naar Den Bosch. Jij kan zo in de trein springen.
quote:
Daar ben ik niet voor in nee.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dus je bent niet in voor een partijtje stevige sex?
En dat is dan een jongedame van 16.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En dat is dan een jongedame van 16.
18 dan.quote:
Oeh nice.quote:
Die sluit ik samen met hun moeder op in de kelder om ze vervolgens te bezwangeren.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik hoop dat KK later een paar dochters krijgt, die het hem zo moeilijk gaan maken. Gewoon omdat het leuk is.
Zie je er nog voor aan ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die sluit ik samen met hun moeder op in de kelder om ze vervolgens te bezwangeren.
Dat is eerder iets dat BDH zou doen.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is eerder iets dat BDH zou doen.
Ik ken hem.quote:
Hij is een beetje het type dat met een geweer op mensen zou gaan schieten om even te proberen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik niet dus daarom ben ik benieuwd.
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:51 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hij is een beetje het type dat met een geweer op mensen zou gaan schieten om even te proberen.
quote:
Je hebt eigenlijk gewoon zin om te neuken he? Je zit gewoon keihard te soppen omdat je eigenlijk naar me toe wil komen.quote:
Je hebt me door. Je bent zo tering lekker en geil niet normaal.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk gewoon zin om te neuken he? Je zit gewoon keihard te soppen omdat je eigenlijk naar me toe wil komen.
Whehehe. Trolololoquote:Op zondag 20 maart 2011 03:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je hebt me door. Je bent zo tering lekker en geil niet normaal.
Zo ga nu maar weer verder met fappen. Succes ermee!
Waarom ga je eigenlijk niet tukken op de zaterdagavond?quote:
Lukt niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Waarom ga je eigenlijk niet tukken op de zaterdagavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |