abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:23:52 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94485659
Vanillevla is ook suiker. Maar das niet meteen slecht ofzo, maar dan weet je het. Alles met mate.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94486107
Ja ik zag laatst zelfs in en documentaire over vla :D dat er in vanillevla GEEN vanille zit maar dat de smaak komt van iets van vanilline (smaak) en caroteen (gele kleur) ofzo. Lekker chemisch dus! :Y)
Ach, als je al die 'bijsluiters' van eten gaat lezen kun je niets meer eten.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:41:33 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94486781
Ja das helemaal waar. Maar ik vind het dan weer wel belangrijk om te weten wat ze eten. Zo lijkt het mij niet echt een verstandig plan om een bak vla te geven net voordat je ze naar bed wilt hebben. Ik roep maar wat. Dus het is niet van het is slecht jij ontaarde moeder, maar gewoon meer ter info.
Kijk ik sprak laatst weer iemand die dacht dat haar dochter een koemelkallergie zou hebben. Ze gaf bv en kv, en als ze iets at met melk dan zou ze daarvan last hebben. Dus ik zei, kv is ook koemelk, dus wat je zegt kan niet, dan zou ze moeten reageren op de flesmelk. Die moeder wist dus niet dat flesvoeding gewoon koemelk was. Ik snap dat niet. Niets tegen kv, maar het lijkt mij niet meer dan normaal dat je weet wat je je kind geeft. Toch?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:46:06 #103
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94487068
haha mereltje, goede foto!

Ik geef Noortje nu sojayoghurt vanwege haar KMA en dat vindt ze heerlijk, ze krijgt het nu sinds twee dagen en ik heb er geen seconde over nagedacht dat er veul suiker in zou kunnen zitten. Tja, ze mag het en ze vindt het lekker. Die tien hapjes moet kunnen toch?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:48:02 #104
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94487177
Noortje krijgt hypo allergene voeding, met geknipte koemelkeiwitten. Ze kan echt niet tegen gewone fv. Helaas was de bv bij mij na 5,5 maand over (en zowel mijn dochter als ik een zeer mager scharminkel) want dat had ik het aller allerliefste gegeven tot 1 jaar. Al is het maar twee keer per dag.
pi_94487461
Tico ik voelde me geen ontaarde moeder hoor :+ dat heb ik alleen als ik haar 's nachts in bed vindt in een plas kots
Je zou inderdaad wel mogen verwachten dat iemand weet dat er in KV ook gewoon koemelk zit, weliswaar fijne deeltjes, maar toch. Als je dat niet weet, dan heb je je gewoon niet voldoende verdiept in de voeding.
Ik let ook wel een beetje op calorieën en overige ingrediënten hoor (vooral voor mezelf :X ), maar soms zijn de adviezen van bijvoorbeeld het CB wat overdreven.

Nouja, alles met mate dan komt het vast goed. :)
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:53:49 #106
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94487517
Nou ja, 5,5 maand is toch hartstikke goed?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:55:50 #107
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94487634
Ik hou bijvoorbeeld het introductieschema niet echt aan. Leyla krijgt gewoon alles.
  woensdag 23 maart 2011 @ 08:58:17 #108
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_94499713
Vannacht elk half uur :O
En tot overmaat van ramp vanochtend knallende ruzie met meneer. Zo wat ben ik blij dat ie naar zn werk is vertrokken. Ach ja, als je allebei moe bent vlieg je elkaar in de haren :') .

Ik heb de huisarts gebeld. Kijken of alles goed is met Nathan wat dit slaapgedrag verklaard. We mogen morgenochtend om 9 uur langskomen.

Nathan krijgt vanwege de vanilline in vla vla van boerenland of van den eelder. Die gebruiken alleen natuurlijk ingredienten. Yoghurt met diksap is hier wel een hit.
Leuke foto van Femke!
pi_94501246
*troost* pessie :*

met ravi heb ik me eigenlijk nergens aan gehouden qua voeding. eerst kreeg hij enkel flesjes melk en groente en fruit prakkies terwijl ze bij het cb piepten dattie al aan de boterhammen, thee en diksap moest en nu krijgtie gewoon alles wat wij eten. bij selene was ik daar veeeeeeeeeeel onzekerder in, terwijl ik nu ongenegeerd gewoon mijn intuitie volg ;)

raad eens wie er naast me staat :) en netjes op zn kont terugploft :)
foto's volgen nog :Y
*O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94502876
Pessie sterkte!

Simmu ben benieuwd naar de foto's, staan en netjes neerploffen *O*

Het heerlijk weer, straks lekker naar buiten met Femke *O*
pi_94504050
Ach Pessie, vervelend zo'n nacht en dan ook nog ruzie. Hopelijk kun je vandaag wat uitrusten!

Hier een doorbraak *O* Sinds de rijstewafeltjes ging Amy overal op sabbelen en dan vooral de tafel en de rand van de kinderstoel. Gister zat ze ineens te kauwen op de rijstewafel en toen heb ik haar een stukje banaan gegeven en die stak ze zonder problemen in haar mond. Slikte zelfs een stuk door. Vandaag een partje appel en daar zat te heel vrolijk op te zuigen en te sabbelen en met haar 2 tandjes te raspen O+ De stukjes die er van af kwamen duwde ze weer naar buiten, maar er mag in elk geval al meer in haar mond dan potjes!
pi_94504165
Ja leuk is dat he Sola, dat ze opeens doorhebben dat eten leuk is.
pi_94504584
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Solagratia het volgende:
Ach Pessie, vervelend zo'n nacht en dan ook nog ruzie. Hopelijk kun je vandaag wat uitrusten!

Hier een doorbraak *O* Sinds de rijstewafeltjes ging Amy overal op sabbelen en dan vooral de tafel en de rand van de kinderstoel. Gister zat ze ineens te kauwen op de rijstewafel en toen heb ik haar een stukje banaan gegeven en die stak ze zonder problemen in haar mond. Slikte zelfs een stuk door. Vandaag een partje appel en daar zat te heel vrolijk op te zuigen en te sabbelen en met haar 2 tandjes te raspen O+ De stukjes die er van af kwamen duwde ze weer naar buiten, maar er mag in elk geval al meer in haar mond dan potjes!
da's idd een hele doorbraak *O*
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:20:08 #114
259886 pessie
pi_94505925
Sola en Simmu een doorbraak!!! Geweldig!

Merel, het is inderdaad heerlijk weer.

Nathan lag om 10.30 in bed en ik ben er ook ingedoken met een boek. Om 12 uur was mn boek uit, toch maar even kijken. Hij lag heel tevreden in zn bedje kiekeboe te spelen met zn hemeltje.

Zo lekker even een broodje en dan naar buiten!
pi_94506852
Knap van Ravi!
Sola wat een heerlijke doorbraak! O+ ik hoop zo dat dit doorzet en dat ze heel erg gaat genieten van eten!
Vervelend Pessie! Kunnen jullie niet eens afwisselen? Dus één van jullie op een andere kamer met oordoppen in, zodat je wat slaapt krijgt? En de ander die dan die nacht (of nachtdeel) voor Nathan zorgt?

Met Leia volg ik ook niet echt het introductieschema. Ze krijgt geen uien nog en dat soort dingen, en ook vlees nog niet (af en toe een stukje gebakken kip, plain).. Wel vond ze laatst een stuk tofu gebakken in de knoflook en ketjap errug lekker, maar had ze er later wel wat krampjes van.. niet slim dus! Maar verder krijgt ze gewoon nog de basis. Groente, fruit, brood, soepstengel, rijstwafel. Geen ander drinken dan bv (alleen bij het eten, uit een groot glas af en toe een slokje water, ook om te oefenen uit een gewoon glas te drinken :)). Geloof dat ze op de opvang wel zo nu en dan een paar slokken diksap krijgt en dat is prima. Zelf heb ik het niet in huis en haal het ook (nog) niet. Ze vind water net zo lekker. Yoghurt af en toe een likje van de lepel, maar dat is het wel. Geen vla, geen andere dingen.

Vanmorgen voelde ik me voor het eerst even een rotmoeder :P ze heeft het klokje weer rond geslapen (wel wat onrustig, als het goed is gaan ze rond deze leeftijd dromen/dag verwerken in hun slaap toch? Zo sneu dat ze ineens vanuit het niets zo kunnen huilen.. maar ook net zo snel weer verder slaapt..) en ze lag nog zó diep in slaap dat mijn hart gewoon brak dat ik haar wakker moest maken :@
pi_94511231
Pessie, wat vervelend dat het slapen zo gaat. :{ Hopelijk kan de huisarts er wat mee.

Sola, wat goed dat Amy het eten doorkrijgt! Leuk he, en zeker in jullie geval.

Orea, ik vind het ook zo sneu om E uit bed te halen als ze nog zo ver weg is. Rotmoeder voel ik me niet, want ze is ook altijd zó enthousiast als ze me dan ziet ( O+ ), maar toch. 's Ochtends tenminste. Eerst maakten we haar 's avonds nog wakker voor een voeding maar dan doen we maar niet meer want dat was gewoon zielig.

Ik houd het hier ook allemaal niet mee bij, hoor! Het is hier best rommeling met stage, scriptie, baby, huis en een sociaal leven... ;) Maar ik blijf jullie nog wel regelmatig volgen en vind het ook leuk om zelf af en toe eens wat te schrijven.

Alles gaat hier primadebima. E is een paar dagen een beetje ziek geweest (koorts) en is al een hele tijd verkouden, maar verder mogen we niet klagen. Ze wordt echt groot en "zelfstandig" (relatief dan, he ;)). Rollen, eten, laten merken wat ze wel en niet wil...echt heel leuk. Verder slaapt ze nu in haar ledikant ipv de wieg en ligt ze in de wandelwagen. Slapen gaat ongeveer het klokje rond, hoewel ik haar avond soms een beetje rek omdat ik het zo ongezellig en lang vind als ze van 7 tot 7 slaapt. :@

Eten gaat goed. Ze krijgt nog ongeveer 4 keer bv (op kdv-dagen maar 2 keer bv en 2 keer kv) en gaat steeds meer eten. Favorieten zijn rijstwafel, broodkorst, wortel, sperzieboontjes, mango, appel... eigenlijk alles. :+ Ze wordt ook steeds handiger in het vastpakken.

Hier een filmpje, hopelijk is het te zien:

Hier gaat het trouwens heel netjes, maar gisteren gingen de boontjes met 4 tegelijk naar binnen en lag de hele vloer bezaaid. :D
pi_94511419
Je klinkt heerlijk cantare.. Een lekker wijffie heb je daar!
pi_94511713
Wat fijn om wat van je te horen!

Elise doet het dus wel met 4 voedingen.. hmmm. Maak ik me dan te druk om Leia? Want omdat zij ook van 7 tot 6:30 slaapt, komt ze in principe ook maar op 4 voedingen, maar ik prop er dus geregeld een extra voeding bij :@ omdat ik het al zo weinig vind, rond deze leeftijd...
pi_94511957
zo ben l ook weer s.
fijn dat alle baby's t zo goed doen :D
hier ook hoor.
afgelopen weekeinde ben k met mn moeder, zus en nichtje naar disney geweest. floris was thuis bij papa. hij heeft lekker gespookt 1nacht.
slapen gaat hier ook weer steeds beter. hij slaapt geen 12uur achter elkaar meer, maar gisteravond ging hij om 6uur naar bed en werd om half 1 wakker en toen weer geslapen tot kwart over 7ofzo. gaat dus weer stukken beter.
zijn nu maar t dorp aan r wandelen. hij zit met zn gezicht van me af. leuk dat ie t vindt O+
hij heeft zn zomerjas aan. heerlijk weer zo :D
pi_94517006
Netjes hoor Elise en Cantare fijn dat het zo goed gaat met je meid :)

Orea hier ook 4 voedingen, denk dat ze tussen de 500 cc en 600 cc binnen krijgt, volgens CB prima.

Sonnetje lekker er even uit, ik vind het zo ongezellig om de kinderwagen de andere kant op te zetten dat je niet naar elkaar kan kijken. Hier ook al de zomerjas aan.

Kan het niet laten om even te spammen hoor ;) we hebben genoten in het zonnetje 8-)

pi_94517651
Ooooooh Mereltje O+ wat een toffe foto :D Heeeerlijk!
Goed om te horen van die voedingen zo, Femke is niet veel ouder als Leia toch? Ik moet morgen weer naar het CB... Ik kolf sowieso altijd 's avonds nog een keer extra, anders is het zo gedaan met mijn productie vrees ik.. Cantare, gaat dat bij jou wel goed? Ook nu de voedingen op de opvang wegvallen?

Ik heb ook geen reden om aan te nemen dat het te weinig is hoor! Ze doet het verder prima, groeit echt goed (ben zo benieuwd :D denk dat ze ten opzichte van de vorige keer niet zo heel veel gegroeid is, maar dat mag ook, is al die tijd al hard genoeg gegaan ;))

Son O+ ben je zomaar een weekend zonder je zoon geweest :o ooooh ik had altijd gedacht dat ik daar heel makkelijk in zou zijn! Maar nu hebben we 13 mei een bruiloft (hoi Progje :+ kweet niet of je hier meeleest :P) en mijn schoonzus zou dan Leia een nachtje hebben, maar ik twijfel :@ grote kans dat ik dus gewoon alleen naar de bruiloft ga en M. thuis blijft. Of Leia gaat naar mijn schoonzus voor een paar uur, en we halen haar weer op als we terugkomen.. Een hele nacht zonder mijn muppet trek ik nog niet, vrees ik..

Geloof dat wat dat betreft de navelstreng hier nog niet door is hoor! :D :@
pi_94517749
Overigens ben ik vandaag wat eerder naar huis gegaan, belde de opvang dat ik eerder zou komen.. Vertelde ze dat Leia begin van de middag weer koorts had, 37,7. Dus schijnbaar voelde ik het al aan ofzo! Ze was net mopperig dus ik heb haar maar op bed gegooid en weer meteen weg.. Misschien komt het goede slapen dus wel van het niet lekker zijn ;)

Ben benieuwd, of het een nasleep van het griepje is, of dat ze toch ein-de-lijk tandjes gaat krijgen. Mag wel na 8 maanden, toch? ;) hoop zo dat ze er verder weinig last van gaat hebben! Dat ze niet 5 tanden in 1 keer krijgt ofzo... zou ik heel sneu vinden (wel in 1 keer er vanaf maar toch)
pi_94517846
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:55 schreef Orea het volgende:
Wat fijn om wat van je te horen!

Elise doet het dus wel met 4 voedingen.. hmmm. Maak ik me dan te druk om Leia? Want omdat zij ook van 7 tot 6:30 slaapt, komt ze in principe ook maar op 4 voedingen, maar ik prop er dus geregeld een extra voeding bij :@ omdat ik het al zo weinig vind, rond deze leeftijd...
Ik vind het ook weinig, maar het gaat gewoon zo... het is echt een soort proppen om 4/5 voedingen, een fruithap, avondeten en soms nog een tussendoortje (rijstwafel) in de dag te krijgen. :D

We zijn ook nog wel een beetje zoekende naar een ritme. Het komt eigenlijk op KDV-dagen allemaal net niet lekker uit. Als ik haar ophaal (ca. 17.30) wil ze altijd gelijk bij mij drinken. En omdat ik niet meer kolf op mijn werk, krijgt ze dan ook een hele hoop binnen. Daarna ligt ze voor pampus en moet ze echt naar bed. Dan moet er nog avondeten in. Nu krijgt ze dat om een uur of 19, daarna nog even aan de borst en daarna naar bed voor nacht. Het alternatief is dat ze om 16.30 al haar avondeten krijgt op het KDV, maar dat vind ik eigenlijk niet zo leuk...

Hoe doen jullie dat hier allemaal?
pi_94517959
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef Orea het volgende:
Cantare, gaat dat bij jou wel goed? Ook nu de voedingen op de opvang wegvallen?
Tot nu toe wel, maar dit is ook pas de tweede week dat we het zo doen. Ik heb wel het idee dat ik op vrije dagen minder productie heb, maar aan de andere kant klaagt Elise niet, dus misschien lijkt het maar zo.
pi_94518008
Ow, ik twijfelde al even of er nog meer tanden aan zouden komen, en nu zegt mijn man net dat hij in de bovenkaak van E ook al witte puntjes ziet. :o
pi_94518111
Ik breng Leia om half 8 op de opvang, dan krijgt ze normaal gezien om half 11 haar flesje 150cc (om 6 uur vaak bij mij gedronken) en rond half 3/3 uur een fles 150cc.. Ik haal haar om 16:45 weer op dus dan drinkt ze even thuis. Om 18:00/18:30 eten we, dan eet ze mee. Dan badderen en nog een slokje, maar dat is naar mijn idee geen hele voeding te noemen.. en dan naar bed rond 19:00. Dus dan krijgt ze een (volwaardige) voeding of 4 keer.

Zoals nu heb ik een extra voeding meegegeven dus heeft ze om 8:15, voor haar eerste slaapje op de opvang, nog een extra 120cc gehad. Dat gaat prima. Ik heb de melk, dus dat is geen probleem.

Maar als het met 4 voedingen prima gaat (en dat gaat het! Ze moeten die van 8:15 nu redelijk proppen) en het kan geen kwaad, dan maakt het dus niet uit en ben ik er wellicht gewoon teveel mee bezig..
  woensdag 23 maart 2011 @ 17:48:07 #127
259886 pessie
pi_94518645
Met 4 voedingen kun je volgens mij langzaam beginnen met extra drinken te geven.

Ik heb Nathan vanmiddag na de voeding banaan gegeven en extra drinken. Was direct na de voeding dus denk niet dat et invloed heeft op mn productie. Hij vond het heerlijk en erg leuk.

Mereltje prachtige foto zo! Noorderplantsoen ^O^
pi_94518845
Leia krijgt al geregeld water, gewoon bij het eten, lekker drinkend uit mijn glas :) vind ze heerlijk en het is zo weinig.

En nu ga ik haar maar weer even uit bed plukken... toch haar temp maar nog even meten. Ben benieuwd.. Arm ding!
pi_94525549
Amy en Ravi, wat knap van jullie! Amy lekker smikkelen en Ravi staan! *O*

Leia weer ziekjes, bweh. Hopelijk nu even voor het laatst!
Anne zit trouwens al drie maanden op maar vier voedingen. Meer kreeg ik er écht niet in. En die tanden... 8 maanden is nog niet echt laat hoor. Allevier de kids van mijn zus kregen pas rond hun eerste jaar tandjes, dus ik verwacht bij Anne voorlopig nog helemaal niets!

Mereltje, mooie foto van Femke. Heerlijk zo in de bloemetjes!

Sonnetje, fijn dat het leuk was in Disney. Ik wil ook weer, ben er al bijna twee jaar niet meer geweest, da's lang voor mij ;) Maar ja, Anne is nog wel een beetje jong hè?

Cantare, fijn dat het met Elise zo goed gaat. Leuk filmpje!

Anne zit sinds een paar dagen in de wandelwagen en ze vindt het helemaal top. Echt zo'n grote grijns op haar gezicht :D
Bewijs:
pi_94525960
Leuk he Anne? O+ Zit ze al rechtop?
pi_94526155
Ze zit in de half zit/half ligstand. :)
pi_94526159
Anne!! O+ kijk haar glunderen dan :D geweldig!! Worden ze groot hè??

En ik dacht dat het wel 'latig' was.. qua tanden.. bedoel je doet er niks aan hoor :D ze komen wanneer ze komen, maar om mij heen hebben eigenlijk alle kindjes (zelfs jonger) al een tandje of meer :D dus misschien is mijn referentiekader anders..

Het scheelt nu nog poetsen in elk geval :P
pi_94526673
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef Orea het volgende:
Anne!! O+ kijk haar glunderen dan :D geweldig!! Worden ze groot hè??

En ik dacht dat het wel 'latig' was.. qua tanden.. bedoel je doet er niks aan hoor :D ze komen wanneer ze komen, maar om mij heen hebben eigenlijk alle kindjes (zelfs jonger) al een tandje of meer :D dus misschien is mijn referentiekader anders..

Het scheelt nu nog poetsen in elk geval :P
ravi heeft er nog geeneen hoor ;)
pi_94526902
femke O+

fannetje, daarom hadden wij de baby's ook niet meegenomen :D girls weekend hadden we
denk ook niet dat floris het naar zn zin had gehad (hele tijd zitten vind ie niks)

ik vind die tandloze bekkies altijd wel schattig :D mijn kind heeft er opeens twee...gaat hard

orea, die 4 dagen zonder floris waren ook wel lang zat hoor. had zaterdagavond ook wel een beetje heimwee :') nja heb aan troostshoppen gedaan ;)
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:50:27 #135
259886 pessie
pi_94527345
Anne ook in de wagen.

Wat betreft tanden. Ik schrok een beetje toen Nathan een week nadat hij 6 maanden was opeens een tand had en 2 weken later nummer 2. Om mij heen is 8 a 9 maanden heel normaal en de zoon van een vriendin wordt volgende week 1 en die heeft nog geen tand.

Nathan drinkt ook heel graag uit mijn glas. Vanmiddag bij een vriendin had ik thee die al flink lauw was, daar heeft hij ook van meegenoten :D . Toch vond ik de tuitbeker vanmiddag ook wel praktisch, en hij vond het helemaal geweldig.
pi_94542563
Leia snapt het principe tuitbeker niet :D althans, ik heb een anti lek ding van Tommee Tippee, en daar kauwt ze op :Y) en daar blijft het bij.

Misschien maar even een gewone tuitbeker halen! Want met een glas gaat vaak 2 slokken goed, en dan gaat ze wild om zich heen kijken of iedereen (meestal papa) wel ziet dat ze uit een glas aan het drinken is c_/ dus meestal een zeiknat kind daarna!

We mogen zo naar het CB, voor de BMR prik (krijgen ze rond 11 maanden, maar wij gaan als ze net 10 maanden is naar Turkije, dus krijgt ze hem nu al). Ben benieuwd hoe ze erop reageert, geloof dat ze na 10 dagen een reactie kunnen krijgen. Ben wel benieuwd naar haar statistieken. We hebben nog wat kleding nodig (alvast voorshoppen voor de vakantie :+) maar ik vind het maten inschatten lastig! Ze past met shirtjes en rompers al in 74, maar broeken zijn nog veel te lang. Maar hoe lang gaat ze in 74 passen ;) kan ik voor Juni al maat 80 gaan kopen, of blijft ze nu heel lang in 74...

Vinden jullie dat niet lastig? En ik heb koopdrang dus dat helpt niet :+ zo heb ik gisteren deze voor haar (en toekomstige broertjes en zusjes :+) gekocht.. :') niet dat ze er deze zomer al iets aan heeft, maar je kunt het maar beter in huis in de tuin hebben :D

donderdag 24 maart 2011 @ 08:38:35 #137
259886 pessie
pi_94543397
Ok, wij sliepen dus niet he. Vannacht kwam meneer om 1 uur om te drinken en om 5 uur om te drinken. Punt. Na 5 uur wel onrustig geslapen maar aangezien we al meer hadden geslapen dan afgelopen week zijn we wel uitgerust.
Maar waar ligt het aan? Ik bedoel hij heeft gisteren 2 keer een hele boterham aangeboden gekregen, 's ochtends at hij alles en tussen de middag 2/3de. Ook heeft hij gisteren extra drinken gehad en hebben we hem vannacht op zn buik gelegd om te slapen. Al met al hebben we geslapen, alleen iets te veel factoren die invloed kunnen hebben gehad dus nu herhaal ik alles vandaag gewoon weer om te kijken of het vannacht weer zo gaat.

Orea, mooi! Ik denk dat je maten die groot vallen beter in 74 kunt kopen en maten die klein vallen beter in 80. Dan heb je voor jezelf een soort tussenmaat en ik denk dat ze daar goed in past in juni.

Wij hebben gisteren bert en ernie bordjes gekocht bij de kruidvat. 2 bordjes vonden we te weinig (we hebben de vaatwasser 1 per 2 dagen aan.).

Ok, ik ga nar de huisarts,
pi_94543448
Orea, Leyla prop ik nog een beetje in 68, maar de rompers kunnen echt niet meer, truitjes eigenlijk ook niet, te kort maar broeken wel..

Weet je, je kunt ff haar groeicurve bekijken en het lijntje doortrekken naar het aantal maanden wat ze zou zijn in de vakantie. Bekijk ff hoeveel cm ze op haar lijntje zal zijn en koop daarop kleding in.
pi_94544118
Orea, ben ook benieuwd naar Leia's statistieken :D

Wat betreft kleding, ik vind het ook heel lastig om het in te schatten hoor. Heb nu voor de zomer 74 gekocht, maar van de week besefte ik me ineens dat het best zou kunnen dat ze dan nog gewoon in 68 zit. Ze past nu nog sommige dingen in 62, maar zit grotendeels in 68. Ze moet dus de komende maanden nog wel wat gaan groeien om 74 aan te kunnen :D

pessie, wat fijn dat jullie goed geslapen hebben!

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een uitstrijkje. Toen ik de eerste oproep kreeg was ik net zwanger, dus moest het uitgesteld worden. Gisteren lag er een nieuwe oproep op de deurmat. Meteen maar even een afspraak gemaakt, 'mag' 11 april komen. Ben benieuwd :)
pi_94545246
De stats 8-)

9160 gram en 72 cm, hoofdomtrek 44,3! Gewicht stabiliseert maar lengte schiet ze ineens omhoog :D

*)

Dus ik ga straks 68 maar eens uit de kast plukken en het restant 74 erin hangen... rompers zit ze al ff in 74-80!
pi_94545309
En wat is de bmr prik een nare zeg :X
pi_94545614
zo he leia wat goehoed!
onze stats zijn 7,1 kilo bij 67,4 cm haha

ps orea weet je al een datum hihi...

rest lees ik vanavond weer even bij nu zo lekker zwemmen
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:32:50 #143
259886 pessie
pi_94546130
Leia is een lekker speklapje! Lengte ook mooi! Ik denk dat als we Nathan en Leia naast elkaar zouden zetten dat we echt verbaasd zouden zijn over het verschil. En dat terwijl Nathan maar 1 dag ouder is dan Leia.

Volgens de huisarts kunnen we ook een handdoek in Nathan's rug leggen zodat hij niet meer naar zn rug draait. Ook is het risico op wiegendood door buikslapen zo goed als nihil na 6 maanden. Dus buikslapen mag ook.
pi_94546143
Wow Leia, wat wordt je ineens lang! En fijn dat het gewicht stabiliseert, als het lijntje net zo hard was gestegen als de vorige keer had ze nu al bijna 10 kg gewogen!

Minidraak heeft ook mooie stats, wel totaal anders dan die van Leia! :D
pi_94546934
Ik had ook niet verwacht dat ze een dikke 4 cm in 1 week gegroeid was :) maar ik ben ook wel blij dat ze qua gewicht nu stabiliseert :P ik moet het ook allemaal nog meesjouwen :P

Mini draakje, jij bent klein maar fijn!! Belangrijkste is dat je weer helemaal lekker in je velletje gaat zitten en daarbij zijn jouw papa en mama ook niet zo groot :)
eind april!! Daar ergens een datum prikken :P
pi_94546967
Pessie, wij hebben een grote knuffelhond, die leggen we al erg lang in Leia's rug.. Ze begint nu af en toe op haar rug te slapen, maar tot nu heeft ze altijd op haar zij geslapen! Dus kan prima hoor...
pi_94547139
Leyla slaapt best vaak op dr buik...
pi_94547676
Amy heeft nooit op haar buik willen slapen en ik dacht eigenlijk altijd dat dat lekkerder was voor baby'tjes. Ze ligt altijd op haar rug met haar handjes naast haar hoofd.

Orea, wat een prachtige stats! Lekker meisje heb je! En fijn dat haar gewicht nu stabiliseert zodat jij je geen breuk tilt :P haha.

Amy heeft nog broeken maat 62 aan en shirtjes 62/68. En ik heb zoveel leuke kleertjes in maat 74, dus ze moet wel groeien. Als ik het lijntje doortrek op haar curve wat lastig is want ze heeft niet echt een lijntje dan is ze met 11 maanden 8,5 kilo en 70 cm. Dan past ze vast wel in maat 74 en zo niet, dan maar te groot :P
pi_94547866
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:18 schreef Fannetje het volgende:

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een uitstrijkje. Toen ik de eerste oproep kreeg was ik net zwanger, dus moest het uitgesteld worden. Gisteren lag er een nieuwe oproep op de deurmat. Meteen maar even een afspraak gemaakt, 'mag' 11 april komen. Ben benieuwd :)
Deze moet ik ook even in de gaten houden, ben afgelopen maand 30 geworden, maar heb nog geen bericht gehad...
pi_94549900
Oh uitstrijkjes... ril... Ik ben nog lang geen 30, is het dan toch verstandig om het te laten doen?

Als ik haar lijntje doortrek naar een jaar, want we gaan pas in september, dan zal ze rond de 76 cm zitten, das dus wel maat 80 qua shirtjes, korte broeken, want zuid frankrijk, zullen dan echt nog wel maat 74 zijn.

Oh en ik moet ff een goed zwempak kopen ook voor haar. Voor Jen heb ik een wetsuit met 50+ uva/uvb bescherming van splash about. Die heb ik toen aangeschaft toen ze 1,5 was en die gaat mee tot ze 4 jaar is... Vind ik wel zo fijn in de felle zon op het strand en ze blijven langer warm in het water.
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:34:25 #151
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94550707
Gets, uitstrijkjes, ik moet nog op herhaling want de eerste was niet goed, en toen zwanger en toen moest ik eigenlijk afgelopen oktober en toen ben ik niet geweest.... dus.

Pessie, Noortje slaapt al vanaf vier maanden op d'r buik, tis niet anders. Wel hebben wij zo'n Aerosleepmatras.

Leia, reuzin!! Noortje is gewoon een kilo lichter en toch wel effies ouder. En volgens mij krijgt Noortje d'r BMR prik pas met 14 maanden, of krijgen ze die twee keer?
pi_94550757
Nee 14 maanden is normaal voor BMR, maar Leia gaat naar Turkey en middelandse zee gebied is nog een gebied waar relatief vaak mazelen voorkomen. ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:44:59 #153
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94551076
ahaaaaas, ik dacht al weer iets gemist te hebben wat betreft de gezondheid van mijn kind. En aangezien die bagger is, schrok ik al. Kijk er nu al tegen op.... :-(
pi_94551356
Jen kreeg bmr prik bij 2,5 jaar en dat viel reuze mee.. Ze heeft er eigenlijk geen last van gehad.
pi_94551418
Uitstrijkjes, dat duurt nog 6,5 jaar. Of is het na zwangerschap verstandig om te doen?
Ik krijg mijn portie aan inwendige onderzoeken ruimschoots ;(
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:57:03 #156
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94551475
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef Ticootje het volgende:
Jen kreeg bmr prik bij 2,5 jaar en dat viel reuze mee.. Ze heeft er eigenlijk geen last van gehad.
zit het cb me voor niets bang te maken???
pi_94551525
Misschien is die minder heftig als kindjes ouder zijn?
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:59:38 #158
259886 pessie
pi_94551557
Brr uitstrijkes. Dat hoeft bij mij nog lang niet! Zo'n jonge blom als ik heeft dat niet nodig ;) . Nou ja, mijn tijd komt nog wel al ben ik ervan overtuigd dat ik ze niet nodig zal hebben.
pi_94551893
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo bang voor hoor, kan toch alleen maar meevallen na een bevalling? ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:11:11 #160
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94551950
Ik weet niet hoe het strippen voelt maar in vond het uitstrijkje best een naar gevoel.... de bevalling vond ik minder naar (niet minder pijnlijk).
pi_94551983
Oh echt? Ach ja, het moet toch... de bevalling vond ik ook meevallen, het uitstrijkje zal ik dus ook wel overleven.
pi_94552649
Oh, goede reminder hier, ik kreeg ook een oproep.. En ik ben heul nog laaaaaang geen 30 }:| (volgende maand al)

Hier is het tot een uur of 3 's nachts weer drama, daarna slaapt ze tot 7/8 uur. Ik kan er echt heeeeeel slecht tegen, vannacht niet gewacht tot ze het zelf zover had, maar boos weer in bed gelegd. Na wat gemopper ging ze slapen :o
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_94553345
Morretje, ik kan ook heel slecht tegen nachtelijk gespook. Is ze dan echt uren wakker tot 3 uur? :o

Ik heb Anne om 12.00 in bed gelegd met de verwachting dat ze dan wel rond half twee wakker zou zijn zodat we even naar het winkelcentrum konden lopen. Maar mevrouw is kennelijk moe, ze slaapt nog steeds. Hopelijk niet al te lang meer, anders komen we weer in de knoei met haar volgende voeding ;)
pi_94553423
Nee, ze was toen voor de 3e keer wakker, dan wil ze even drinken en weer slapen, maar ik slaap zelf dan dus net geen anderhalf uur achter elkaar... En om 2 uur dacht ik echt: als dit de hele nacht zo doorgaat dan trek ik dat niet. En toen sliep ze dus wel ineens door. Terwijl ze dus boos ging slapen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Morretje op 24-03-2011 14:00:04 ]
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:14:00 #165
259886 pessie
pi_94554251
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:52 schreef Morretje het volgende:
Nee, ze was toen voor de 3e keer wakker, dan wil ze even drinken en weer slapen, maar ik slaap zelf dan dus net geen anderhalf uur achter elkaar... En om 2 uur dacht ik echt: als dit de hele nacht zo doorgaat dan trek ik dat niet. En toen sliep ze dus wel ineens door. Terwijl ze dus boos ging slapen..
Heb je al es geprobeerd haar in haar slaap op haar buik te leggen? Dat was hier afgelopen nacht de trick (ik hoop dat dat komende tijd de manier blijft :') ).

Ik weet hoe dodelijk vermoeid je dan kan zijn :*
pi_94555206
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:50 schreef Fannetje het volgende:
Maar mevrouw is kennelijk moe, ze slaapt nog steeds.
En nu nog. Ben net maar even gaan kijken, maar ze ligt echt nog lekker te slapen... daar gaat m'n dagplanning ;)
pi_94555617
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef pessie het volgende:

[..]

Heb je al es geprobeerd haar in haar slaap op haar buik te leggen? Dat was hier afgelopen nacht de trick (ik hoop dat dat komende tijd de manier blijft :') ).

Ik weet hoe dodelijk vermoeid je dan kan zijn :*
Ze heeft nog noooooit op d'r buik geslapen, en ze kan zelf goed draaien. Ik ben zo bang om haar dan alsnog weer wakker te maken en het drama zelf start.
(Vannacht om half 5 ofzo gaf de babyfoon aan dat ie geen verbinding had met het basisstation. Ik heb maar niet op haar kamer gekeken, maar de deur van onze kamer opengezet. Ik wilde haar niet wakker maken :@ )

Ik vermoed dat het gisteren op bezoek gaan bij een voor haar onbekend gezin met 2 kindjes toch te veel is geweest.. Ze doet dan te veel indrukken op en heeft mij nodig om weer in slaap te komen. Ik wil eigenlijk eens een week gewoon thuis zijn om te zien hoe het dan gaat, maar dat lukt niet. :{ Er moet altijd wel iets, of er komen mensen langs. Als dat het probleem is moet er beter gedoseerd worden denk ik.
pi_94555641
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:40 schreef Fannetje het volgende:

[..]

En nu nog. Ben net maar even gaan kijken, maar ze ligt echt nog lekker te slapen... daar gaat m'n dagplanning ;)
Whaa, Fannetje, herkenbaar. Dat je denkt dat je d'r ritme kent, en ze die zomaar omgooien terwijl je plannen had :D Nou ja, lekker relaxen dan maar?
pi_94556632
Ze werd pas om 15.00 wakker. Heeft ze dus gewoon 3 uur geslapen! Wow, dat is echt ongekend lang voor overdag!

Ik ging daarna even met haar op bed 'stoeien' en haar wat omrollen enzo. Sinds gisteren rolt ze dan telkens zelf terug naar haar rug als ik haar op haar buik leg. Zojuist deed ze het dus weer een paar keer en dacht ik: Hee, laat ik eens de camera pakken en het filmen! Dus ik pak de camera en... mevrouwtje stopt natuurlijk meteen met terugrollen. Heb vijf minuten met de camera in de aanslag gestaan, maar rollen ho maar :')
pi_94568075
hahaha herkenbaar Fan! Wel fijn dat ze even goed bijgeslapen heeft!

Leia is ook in slaapmodus, zo lijkt het :O einde van de ochtend was ik boven gaan stofzuigen, ze bleef slapen.. ik ging rommelen in haar kamer, was terugleggen, kast uitzoeken. Ze bleef slapen :P dus ik denk: 'aaaah maar eens een foto maken van de sleeping beauty' O+ ren naar beneden, pak de camera.. Doe klik en flits WAKKER! :D _O- daarvan wel, dat geluid is 20 keer zachter dan de stofzuiger onder haar bed door :') muppet :P
pi_94569858
ik zou bijlezen he vanavond, maar na een ochtend zwemmen en lekker een hele middag buiten, jammer uur voor het slapen, ga ik toch maar even op de bank
morgen nieuwe poging ben wel benieuwd jullie hebben best heel wat geschreven!
pi_94586518
De dame kwam weer voor nachtvoeding, maar heeft ook een naar hoestje.. Ze hoeste zichzelf steeds wakker ;( zo zielig!

Ik heb inmiddels klieren in mijn nek zo groot als golfballen, dus hiep hoi, we hebben weer iets :') Ik denk dat ik keelontsteking heb, hoe zit dat, dat is toch besmettelijk? Kan dat kwaad?

Ga om 8 uur de HAP maar even bellen... blegh! 't is lente!! Weg met die (volgens mij KDV) bacillen!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:20:20 #173
259886 pessie
pi_94587106
*O* slapen *O*
Ik schrok om 2.30 wakker, Nathan was nog helemaal niet geweest. Toen werd Nathan wakker . (goed getimed ;) ). Daarna weer slapen, om kwart voor zes weer een voeding en geslapen tot 7. Ik ben gewoon loom van de hoeveelheid slaap die ik van de een op de andere dag krijg. Lang leve buikslapen *O* .

Orea :* . Van verkoudheid krijg je ook opgezette klieren.
pi_94590964
pessie lekker hoor een goede nacht *G*

orea beterschap, hopelijk valt het voor jou en je meisje mee :*

de nachten hier gaan steeds beter, in de afgelopenw eek heeft mw maar 2 nachten bij mij in bed door gebracht! en ze is zo heerlijk vrolijk! ik dacht altijd al dat het een vrolijk meisje was maar nu is ze nog vrolijker! (als ze niet 1 kennig is of een drama bui heeft maar dat hebben ze vast allemaal wel eens)

zo nu bijlezen,,,
pi_94591662
femke wat een heerlijk protret zo aan de yoghurt O+

over vanille vla had ik nog niet nagedacht, dus ik dacht mooie optie voor ipv de yoghurt, maar dan weer verder lezend niet handig voor het slapen gaan, zal eens kijken wat bij soja vla staat.
Ik let verder niet zo heel erg op, ja met suiker wil ik wat voorzichtig aan doen

becky 5,5 mnd is ook heel mooi hoor :*

Amy ook lekker bezig met fruit *G*

ravi ook al zo knap bezig!

fijn cantare om even van jou en je meisje te lezen, fijn ook dat het goed gaat

Orea, jij bent heul geen rot moeder hoor! al vind ik het ook zo naar om haar wakker te maken
al krijg ik dan nog de mooiste lach!
mini heeft (ja ze is ook wat ouder) sinds ze in dr eigen bed slaapt ook geen nachtvoedingen meer!
komt nu op neer dat ze ochtend 1 borst en 1 boterham, lunch 2 boterhammen en beker thee, tussendoor fruit oid met sap, avond 1 borst en warm eten als ze wil wat water, voor het slapen gaan drinkt ze nog 180 + 5 (bij 6 drinkt ze het niet op en zo krijgt zo naar mijn gevoel net wat meer vocht)
doordat ze brood eet s'ochtends kom ik niet helemaal uit met het fruit... dus dan liever smiddags nog fruit ipv liga ofzo, of ze krijgt peer of banaan op brood

sonnetje! lijkt me gezeliig zo'n meiden weekend, maar wel vreemd zonder kind!
jullie hebben het leuk gehad zo te lezen

Anne O+ wat een hoop plezier in de wandel wagen
ik vind tandloze koppies ook heeel lief, maar ik heb snel aan tanden moeten wennen, nu vind ik dat gelukkig ook schattig

he morrie wat vervelend dat het slapen ook nog niet lekker gaat
op de buik wil mini hier echt niet liggen, nog harder krijsen, maar wel op de zij met een knuffel in dr rug
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:19:10 #176
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94606487
even snel want ik ga zo patatjes halen (jummie!!). Na weer zo'n baggernacht hebben we besloten dat Noortje zondag gaat logeren. Voor het eerst, bij mijn schoonmama. Ik vind het eigenlijk wel spannend. Maar wij moeten gewoon een nacht slapen zonder onderbrekingen.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:12:17 #177
259886 pessie
pi_94608183
Becky dat is spannend! Maar ik begrijp je echt. Je hebt gewoon een keer nachtrust nodig.

Draak, Nathan valt niet in slaap op zn buik, dat weigert hij, we kantelen hem van zn zij op zn buik wanneer hij een uur slaapt.
pi_94615964
Becky, dat is een verstandig besluit. Kun je zelf even bijtanken. Ook lekker van genieten hoor even, dat mag best. Ze heeft het daar vast heel leuk :Y

Wij gaan in april 2 nachten samen weg. Daar ben ik echt aan toe merk ik, we hebben weer even samen tijd nodig. Ik ga t meiske natuurlijk missen, maar het lijkt me ook een genot om te slapen zonder steeds heel gespitst te zijn op alle geluiden van Amy.
pi_94617402
Dat is ook spannend Beck en Sola! Maar heerlijk!!

Zelf heb ik de behoefte helemaal (nog) niet.. en dat is ook prima :) maar hier verder ook niet echt moeilijkheden, dus kan me goed voorstellen dat jullie er even aan toe zijn! Dus spannend, maar lekker even van genieten! :*
pi_94622091
spannend becky en sola! geniet er van

ik heb er ook nog geen behoefte aan, ben al wel weken bezig om een dagje te plannen voor ons 2 maar meneer werkt niet mee en ik vind het nu wel weer prima

ik geloof dat mini toch meteen wakker zou worden als ze op dr buik gelegd wordt, maar fijn dat het bij jullie wel werkt pessie
pi_94630409
Goeiemorgen!! *O*

Mijn baby was vannacht zo sneu, hoesten en proesten.. en snotteren! Volgens mij heeft ze na de voeding van half 4 ook niet meer geslapen.. (ze vermaakte zich overigens prima in haar bedje.. alleen dat zware ademhalen..) ze ligt er nu weer op en slaapt, gelukkig O+ heb haar wel helemaal ingesmeerd met luuf, even neus gesprayed.. kwamen net lekkere klodders uit haar neus :9 dus het begint los te komen!

Straks maar even een rondje dierentuin doen, zijn we er tenminste even uit!
  zaterdag 26 maart 2011 @ 09:09:40 #182
259886 pessie
pi_94630653
Goedemorgen!

Ik heb de behoefte ook nog helemaal niet om weg te gaan zonder Nathan. Wel wil ik weer een keer heel graag uit eten met manlief. Kijken of ik mn schoonzusje een avondje kan strikken :D
pi_94630656
Leyla heeft een boterham gegeten. Hoe leuk is dat met z'n allen aan tafel.

Lekker dierentuinen Orea!
pi_94630687
gezellig tico! voel je dan ineens gewoon lekker compleet he

leia toch, hopelijk doet de buitenlucht en de dieren je lekker opknappen :*

pessie lekker uit eten gaan hoor binnenkort
pi_94630848
Ik liep gister naar vicky en toen liep ik door de winkelstraat van rijswijk en daar zit een heel leuk tentje.. Overdekt, met een grote vlam in het midden, het was heerlijke temperatuur nog gisteravond... Ik had echt zoiets van ik ga binnenkort ff oppas regelen voor de meiden en lekker emt Mies een avondje weg.
pi_94630879
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik liep gister naar vicky en toen liep ik door de winkelstraat van rijswijk en daar zit een heel leuk tentje.. Overdekt, met een grote vlam in het midden, het was heerlijke temperatuur nog gisteravond... Ik had echt zoiets van ik ga binnenkort ff oppas regelen voor de meiden en lekker emt Mies een avondje weg.
Tons muziekcafe?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94632649
Solagratia, dat is ook belangrijk he, tijd voor jullie 2 samen. Heel veel plezier!
Orea, veel plezier in de dierentuin. Naar welke ga je?

Onze dochter heeft al meerdere keren bij opa en oma gelogeerd. Ze was ook een huilbaby door de koemelkallergie en de reflux en we hadden dat echt af en toe nodig. De eerste twee keer vond ik het moeilijk maar nu eigenlijk haast niet meer. Al mis ik dr dan wel echt.
Wij gaan, wanneer ze wakker is en haar fles heeft gehad, maar ff naar de prenatal en de ikea. Ze is nu 66 cm en ik heb dus haast geen kleertjes in maat 74.
pi_94634105
Anne slaapt iedere zondagnacht bij mijn schoonouders, dus ik ben het inmiddels wel gewend... maar leuk vind ik het nog steeds niet!

Vannacht heeft ze voor de tweede keer een nachtje bij mijn ouders geslapen, omdat wij gisteren naar We Will Rock You zijn geweest. We gaan haar zo weer ophalen O+

Noa, ik heb gisteren flink ingeslagen in maat 74 en ik had al best veel, we kunnen de zomer dus wel door :D
pi_94641339
Fannetje ik ben jaloers! Ik kan weinig leuks vinden op het moment bij de prenatal en de hema..Hoe was We will Rock you? Lijkt me erg leuk!
Misschien moet ik maar eens naar andere winkels...waar gaat iedereen naar toe?
pi_94641387
Ik ben gister hartstikke leuk geslaagd bij de hema anders. Een bruin met roze rokje, spijkerbroekje, joggingbroekje en 2 truitjes. Die truitjes van 3,50 waar niets opstaat, leuk in het knalroze en een grijze voor boven de roze broek.
pi_94641410
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 09:25 schreef Vicky het volgende:

[..]

Tons muziekcafe?
Op het rijtje van de blokker zeg maar.
pi_94641452
uhh geen idee welke dat is... ziet er idd wel heel erg gezellig uit!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94641589
Oh ik ben dus gister heerlijk weg geweest. Meiden bij m. Ik kwam terug om 12 uur ofzo. Toen lag Michel dus halfzittend te slapen met leyla op zich, ook slapend en een fles ernaast. Ik wilde er eigenlijk een foto van maken, maar was bang dat hij zou schrikken en daardoor leyla zou laten vallen. Maar het zag er wel lief uit! Het leek erop dat hij een zware avond had, maar dat viel mee, ze had om half 12 een fles gekregen en daarna bleef ze wat piepen en toen was hij in slaap gevallen met haar. (ik heb m wel even op het hart gedrukt, dat hoe lief ik het ook vond, of hij haar voortaan wel weer terug wilde leggen. Levensgevaarlijk zeg maar).
Ik vanmorgen rond een uur of 5 of 6 kwam de dame pas weer voor drinken, dat was maar goed ook, anders had ik m'n bed uit gemoeten voor een fles.
pi_94641619
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef Vicky het volgende:
uhh geen idee welke dat is... ziet er idd wel heel erg gezellig uit!
Oh wij kunnen ook wel eens gewoon lekker afspreken. Kun jij er ook ff uit met drama tess, dat het gewoon ff niet jouw probleem is.
pi_94643319
Ik heb gisteren een leuk truitje en bloesje bij de Hema gekocht en verder veel bij de V&D. Allerlei Nijntjespul, hoewel ik helemaal niet van Nijntje hou :D Maar dit was gewoon heel schattig allemaal O+
  zaterdag 26 maart 2011 @ 17:33:00 #196
259886 pessie
pi_94644503
Ik hou van marktplaats. Zoek de maat, klik op nieuw en allemaal leuke nieuwe (merk)kleertjes voor bijna niets.

Over kleding gesproken. Tijdens mn zwangerschap is er een zara geopend in Groningen en ik had vanochtend even een paar uurtjes voor mezelf dus heb gekeken. Ze hebben er echt geweldige babykleertjes!!! Ik wilde de win kel wel leegkopen !

Ik kom ook wel bij C&A, V&D, prenatal, Hema, zeeman.

We vonden Nathan net terug onder de stoel trouwens
pi_94645141
Leuk is de ZARA he pessie :) en Nathan lekker aan het bewegen.

Ticootje ook even lekker weggeweest!

Fannetje lekker aan het shoppen geweest!

Orea was het leuk in de dierentuin?

Femke heeft nog maar 1 keer bij oma geslapen. Maandag ben ik weer een nachtje van huis en moet ik mijn meisje missen :{ Mooi dat de zomertijd ingaat, kunnen we weer wat langer slapen, ze werd de laatste tijd steeds iets vroeger wakker.. Ze draait tegenwoordig helemaal om haar as op haar buik en wordt ook steeds bewegelijker. Ze drinkt en eet ook ineens veel meer. We zijn overgestapt op de Rapley nu in de avond. Gezellig samen eten :Y) Zuchten en terugzuchten is een hit hier :z
pi_94645415
klinkt schattig tico O+
hier werd floris pas om 7uur wakker. had een halve papfles gehad om half 8 en dus helemaal doorgeslapen.
k snap niks van m. hij had 3,5 fles maar op...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')