da's idd een hele doorbraakquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:29 schreef Solagratia het volgende:
Ach Pessie, vervelend zo'n nacht en dan ook nog ruzie. Hopelijk kun je vandaag wat uitrusten!
Hier een doorbraakSinds de rijstewafeltjes ging Amy overal op sabbelen en dan vooral de tafel en de rand van de kinderstoel. Gister zat ze ineens te kauwen op de rijstewafel en toen heb ik haar een stukje banaan gegeven en die stak ze zonder problemen in haar mond. Slikte zelfs een stuk door. Vandaag een partje appel en daar zat te heel vrolijk op te zuigen en te sabbelen en met haar 2 tandjes te raspen
De stukjes die er van af kwamen duwde ze weer naar buiten, maar er mag in elk geval al meer in haar mond dan potjes!
Ik vind het ook weinig, maar het gaat gewoon zo... het is echt een soort proppen om 4/5 voedingen, een fruithap, avondeten en soms nog een tussendoortje (rijstwafel) in de dag te krijgen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 14:55 schreef Orea het volgende:
Wat fijn om wat van je te horen!
Elise doet het dus wel met 4 voedingen.. hmmm. Maak ik me dan te druk om Leia? Want omdat zij ook van 7 tot 6:30 slaapt, komt ze in principe ook maar op 4 voedingen, maar ik prop er dus geregeld een extra voeding bijomdat ik het al zo weinig vind, rond deze leeftijd...
Tot nu toe wel, maar dit is ook pas de tweede week dat we het zo doen. Ik heb wel het idee dat ik op vrije dagen minder productie heb, maar aan de andere kant klaagt Elise niet, dus misschien lijkt het maar zo.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:22 schreef Orea het volgende:
Cantare, gaat dat bij jou wel goed? Ook nu de voedingen op de opvang wegvallen?
ravi heeft er nog geeneen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:29 schreef Orea het volgende:
Anne!!kijk haar glunderen dan
geweldig!! Worden ze groot hè??
En ik dacht dat het wel 'latig' was.. qua tanden.. bedoel je doet er niks aan hoorze komen wanneer ze komen, maar om mij heen hebben eigenlijk alle kindjes (zelfs jonger) al een tandje of meer
dus misschien is mijn referentiekader anders..
Het scheelt nu nog poetsen in elk geval
Deze moet ik ook even in de gaten houden, ben afgelopen maand 30 geworden, maar heb nog geen bericht gehad...quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:18 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb net een afspraak gemaakt voor een uitstrijkje. Toen ik de eerste oproep kreeg was ik net zwanger, dus moest het uitgesteld worden. Gisteren lag er een nieuwe oproep op de deurmat. Meteen maar even een afspraak gemaakt, 'mag' 11 april komen. Ben benieuwd
zit het cb me voor niets bang te maken???quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef Ticootje het volgende:
Jen kreeg bmr prik bij 2,5 jaar en dat viel reuze mee.. Ze heeft er eigenlijk geen last van gehad.
Heb je al es geprobeerd haar in haar slaap op haar buik te leggen? Dat was hier afgelopen nacht de trick (ik hoop dat dat komende tijd de manier blijftquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:52 schreef Morretje het volgende:
Nee, ze was toen voor de 3e keer wakker, dan wil ze even drinken en weer slapen, maar ik slaap zelf dan dus net geen anderhalf uur achter elkaar... En om 2 uur dacht ik echt: als dit de hele nacht zo doorgaat dan trek ik dat niet. En toen sliep ze dus wel ineens door. Terwijl ze dus boos ging slapen..
En nu nog. Ben net maar even gaan kijken, maar ze ligt echt nog lekker te slapen... daar gaat m'n dagplanningquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:50 schreef Fannetje het volgende:
Maar mevrouw is kennelijk moe, ze slaapt nog steeds.
Ze heeft nog noooooit op d'r buik geslapen, en ze kan zelf goed draaien. Ik ben zo bang om haar dan alsnog weer wakker te maken en het drama zelf start.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef pessie het volgende:
[..]
Heb je al es geprobeerd haar in haar slaap op haar buik te leggen? Dat was hier afgelopen nacht de trick (ik hoop dat dat komende tijd de manier blijft).
Ik weet hoe dodelijk vermoeid je dan kan zijn
Whaa, Fannetje, herkenbaar. Dat je denkt dat je d'r ritme kent, en ze die zomaar omgooien terwijl je plannen hadquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:40 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En nu nog. Ben net maar even gaan kijken, maar ze ligt echt nog lekker te slapen... daar gaat m'n dagplanning
Tons muziekcafe?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik liep gister naar vicky en toen liep ik door de winkelstraat van rijswijk en daar zit een heel leuk tentje.. Overdekt, met een grote vlam in het midden, het was heerlijke temperatuur nog gisteravond... Ik had echt zoiets van ik ga binnenkort ff oppas regelen voor de meiden en lekker emt Mies een avondje weg.
Op het rijtje van de blokker zeg maar.quote:
Oh wij kunnen ook wel eens gewoon lekker afspreken. Kun jij er ook ff uit met drama tess, dat het gewoon ff niet jouw probleem is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef Vicky het volgende:
uhh geen idee welke dat is... ziet er idd wel heel erg gezellig uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |