abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:34:25 #151
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94550707
Gets, uitstrijkjes, ik moet nog op herhaling want de eerste was niet goed, en toen zwanger en toen moest ik eigenlijk afgelopen oktober en toen ben ik niet geweest.... dus.

Pessie, Noortje slaapt al vanaf vier maanden op d'r buik, tis niet anders. Wel hebben wij zo'n Aerosleepmatras.

Leia, reuzin!! Noortje is gewoon een kilo lichter en toch wel effies ouder. En volgens mij krijgt Noortje d'r BMR prik pas met 14 maanden, of krijgen ze die twee keer?
pi_94550757
Nee 14 maanden is normaal voor BMR, maar Leia gaat naar Turkey en middelandse zee gebied is nog een gebied waar relatief vaak mazelen voorkomen. ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:44:59 #153
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94551076
ahaaaaas, ik dacht al weer iets gemist te hebben wat betreft de gezondheid van mijn kind. En aangezien die bagger is, schrok ik al. Kijk er nu al tegen op.... :-(
pi_94551356
Jen kreeg bmr prik bij 2,5 jaar en dat viel reuze mee.. Ze heeft er eigenlijk geen last van gehad.
pi_94551418
Uitstrijkjes, dat duurt nog 6,5 jaar. Of is het na zwangerschap verstandig om te doen?
Ik krijg mijn portie aan inwendige onderzoeken ruimschoots ;(
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:57:03 #156
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94551475
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef Ticootje het volgende:
Jen kreeg bmr prik bij 2,5 jaar en dat viel reuze mee.. Ze heeft er eigenlijk geen last van gehad.
zit het cb me voor niets bang te maken???
pi_94551525
Misschien is die minder heftig als kindjes ouder zijn?
  donderdag 24 maart 2011 @ 12:59:38 #158
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_94551557
Brr uitstrijkes. Dat hoeft bij mij nog lang niet! Zo'n jonge blom als ik heeft dat niet nodig ;) . Nou ja, mijn tijd komt nog wel al ben ik ervan overtuigd dat ik ze niet nodig zal hebben.
pi_94551893
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo bang voor hoor, kan toch alleen maar meevallen na een bevalling? ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 13:11:11 #160
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94551950
Ik weet niet hoe het strippen voelt maar in vond het uitstrijkje best een naar gevoel.... de bevalling vond ik minder naar (niet minder pijnlijk).
pi_94551983
Oh echt? Ach ja, het moet toch... de bevalling vond ik ook meevallen, het uitstrijkje zal ik dus ook wel overleven.
pi_94552649
Oh, goede reminder hier, ik kreeg ook een oproep.. En ik ben heul nog laaaaaang geen 30 }:| (volgende maand al)

Hier is het tot een uur of 3 's nachts weer drama, daarna slaapt ze tot 7/8 uur. Ik kan er echt heeeeeel slecht tegen, vannacht niet gewacht tot ze het zelf zover had, maar boos weer in bed gelegd. Na wat gemopper ging ze slapen :o
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_94553345
Morretje, ik kan ook heel slecht tegen nachtelijk gespook. Is ze dan echt uren wakker tot 3 uur? :o

Ik heb Anne om 12.00 in bed gelegd met de verwachting dat ze dan wel rond half twee wakker zou zijn zodat we even naar het winkelcentrum konden lopen. Maar mevrouw is kennelijk moe, ze slaapt nog steeds. Hopelijk niet al te lang meer, anders komen we weer in de knoei met haar volgende voeding ;)
pi_94553423
Nee, ze was toen voor de 3e keer wakker, dan wil ze even drinken en weer slapen, maar ik slaap zelf dan dus net geen anderhalf uur achter elkaar... En om 2 uur dacht ik echt: als dit de hele nacht zo doorgaat dan trek ik dat niet. En toen sliep ze dus wel ineens door. Terwijl ze dus boos ging slapen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Morretje op 24-03-2011 14:00:04 ]
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:14:00 #165
259886 pessie
pi_94554251
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:52 schreef Morretje het volgende:
Nee, ze was toen voor de 3e keer wakker, dan wil ze even drinken en weer slapen, maar ik slaap zelf dan dus net geen anderhalf uur achter elkaar... En om 2 uur dacht ik echt: als dit de hele nacht zo doorgaat dan trek ik dat niet. En toen sliep ze dus wel ineens door. Terwijl ze dus boos ging slapen..
Heb je al es geprobeerd haar in haar slaap op haar buik te leggen? Dat was hier afgelopen nacht de trick (ik hoop dat dat komende tijd de manier blijft :') ).

Ik weet hoe dodelijk vermoeid je dan kan zijn :*
pi_94555206
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:50 schreef Fannetje het volgende:
Maar mevrouw is kennelijk moe, ze slaapt nog steeds.
En nu nog. Ben net maar even gaan kijken, maar ze ligt echt nog lekker te slapen... daar gaat m'n dagplanning ;)
pi_94555617
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef pessie het volgende:

[..]

Heb je al es geprobeerd haar in haar slaap op haar buik te leggen? Dat was hier afgelopen nacht de trick (ik hoop dat dat komende tijd de manier blijft :') ).

Ik weet hoe dodelijk vermoeid je dan kan zijn :*
Ze heeft nog noooooit op d'r buik geslapen, en ze kan zelf goed draaien. Ik ben zo bang om haar dan alsnog weer wakker te maken en het drama zelf start.
(Vannacht om half 5 ofzo gaf de babyfoon aan dat ie geen verbinding had met het basisstation. Ik heb maar niet op haar kamer gekeken, maar de deur van onze kamer opengezet. Ik wilde haar niet wakker maken :@ )

Ik vermoed dat het gisteren op bezoek gaan bij een voor haar onbekend gezin met 2 kindjes toch te veel is geweest.. Ze doet dan te veel indrukken op en heeft mij nodig om weer in slaap te komen. Ik wil eigenlijk eens een week gewoon thuis zijn om te zien hoe het dan gaat, maar dat lukt niet. :{ Er moet altijd wel iets, of er komen mensen langs. Als dat het probleem is moet er beter gedoseerd worden denk ik.
pi_94555641
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:40 schreef Fannetje het volgende:

[..]

En nu nog. Ben net maar even gaan kijken, maar ze ligt echt nog lekker te slapen... daar gaat m'n dagplanning ;)
Whaa, Fannetje, herkenbaar. Dat je denkt dat je d'r ritme kent, en ze die zomaar omgooien terwijl je plannen had :D Nou ja, lekker relaxen dan maar?
pi_94556632
Ze werd pas om 15.00 wakker. Heeft ze dus gewoon 3 uur geslapen! Wow, dat is echt ongekend lang voor overdag!

Ik ging daarna even met haar op bed 'stoeien' en haar wat omrollen enzo. Sinds gisteren rolt ze dan telkens zelf terug naar haar rug als ik haar op haar buik leg. Zojuist deed ze het dus weer een paar keer en dacht ik: Hee, laat ik eens de camera pakken en het filmen! Dus ik pak de camera en... mevrouwtje stopt natuurlijk meteen met terugrollen. Heb vijf minuten met de camera in de aanslag gestaan, maar rollen ho maar :')
pi_94568075
hahaha herkenbaar Fan! Wel fijn dat ze even goed bijgeslapen heeft!

Leia is ook in slaapmodus, zo lijkt het :O einde van de ochtend was ik boven gaan stofzuigen, ze bleef slapen.. ik ging rommelen in haar kamer, was terugleggen, kast uitzoeken. Ze bleef slapen :P dus ik denk: 'aaaah maar eens een foto maken van de sleeping beauty' O+ ren naar beneden, pak de camera.. Doe klik en flits WAKKER! :D _O- daarvan wel, dat geluid is 20 keer zachter dan de stofzuiger onder haar bed door :') muppet :P
pi_94569858
ik zou bijlezen he vanavond, maar na een ochtend zwemmen en lekker een hele middag buiten, jammer uur voor het slapen, ga ik toch maar even op de bank
morgen nieuwe poging ben wel benieuwd jullie hebben best heel wat geschreven!
pi_94586518
De dame kwam weer voor nachtvoeding, maar heeft ook een naar hoestje.. Ze hoeste zichzelf steeds wakker ;( zo zielig!

Ik heb inmiddels klieren in mijn nek zo groot als golfballen, dus hiep hoi, we hebben weer iets :') Ik denk dat ik keelontsteking heb, hoe zit dat, dat is toch besmettelijk? Kan dat kwaad?

Ga om 8 uur de HAP maar even bellen... blegh! 't is lente!! Weg met die (volgens mij KDV) bacillen!
  vrijdag 25 maart 2011 @ 08:20:20 #173
259886 pessie
pi_94587106
*O* slapen *O*
Ik schrok om 2.30 wakker, Nathan was nog helemaal niet geweest. Toen werd Nathan wakker . (goed getimed ;) ). Daarna weer slapen, om kwart voor zes weer een voeding en geslapen tot 7. Ik ben gewoon loom van de hoeveelheid slaap die ik van de een op de andere dag krijg. Lang leve buikslapen *O* .

Orea :* . Van verkoudheid krijg je ook opgezette klieren.
pi_94590964
pessie lekker hoor een goede nacht *G*

orea beterschap, hopelijk valt het voor jou en je meisje mee :*

de nachten hier gaan steeds beter, in de afgelopenw eek heeft mw maar 2 nachten bij mij in bed door gebracht! en ze is zo heerlijk vrolijk! ik dacht altijd al dat het een vrolijk meisje was maar nu is ze nog vrolijker! (als ze niet 1 kennig is of een drama bui heeft maar dat hebben ze vast allemaal wel eens)

zo nu bijlezen,,,
pi_94591662
femke wat een heerlijk protret zo aan de yoghurt O+

over vanille vla had ik nog niet nagedacht, dus ik dacht mooie optie voor ipv de yoghurt, maar dan weer verder lezend niet handig voor het slapen gaan, zal eens kijken wat bij soja vla staat.
Ik let verder niet zo heel erg op, ja met suiker wil ik wat voorzichtig aan doen

becky 5,5 mnd is ook heel mooi hoor :*

Amy ook lekker bezig met fruit *G*

ravi ook al zo knap bezig!

fijn cantare om even van jou en je meisje te lezen, fijn ook dat het goed gaat

Orea, jij bent heul geen rot moeder hoor! al vind ik het ook zo naar om haar wakker te maken
al krijg ik dan nog de mooiste lach!
mini heeft (ja ze is ook wat ouder) sinds ze in dr eigen bed slaapt ook geen nachtvoedingen meer!
komt nu op neer dat ze ochtend 1 borst en 1 boterham, lunch 2 boterhammen en beker thee, tussendoor fruit oid met sap, avond 1 borst en warm eten als ze wil wat water, voor het slapen gaan drinkt ze nog 180 + 5 (bij 6 drinkt ze het niet op en zo krijgt zo naar mijn gevoel net wat meer vocht)
doordat ze brood eet s'ochtends kom ik niet helemaal uit met het fruit... dus dan liever smiddags nog fruit ipv liga ofzo, of ze krijgt peer of banaan op brood

sonnetje! lijkt me gezeliig zo'n meiden weekend, maar wel vreemd zonder kind!
jullie hebben het leuk gehad zo te lezen

Anne O+ wat een hoop plezier in de wandel wagen
ik vind tandloze koppies ook heeel lief, maar ik heb snel aan tanden moeten wennen, nu vind ik dat gelukkig ook schattig

he morrie wat vervelend dat het slapen ook nog niet lekker gaat
op de buik wil mini hier echt niet liggen, nog harder krijsen, maar wel op de zij met een knuffel in dr rug
  vrijdag 25 maart 2011 @ 17:19:10 #176
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_94606487
even snel want ik ga zo patatjes halen (jummie!!). Na weer zo'n baggernacht hebben we besloten dat Noortje zondag gaat logeren. Voor het eerst, bij mijn schoonmama. Ik vind het eigenlijk wel spannend. Maar wij moeten gewoon een nacht slapen zonder onderbrekingen.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:12:17 #177
259886 pessie
pi_94608183
Becky dat is spannend! Maar ik begrijp je echt. Je hebt gewoon een keer nachtrust nodig.

Draak, Nathan valt niet in slaap op zn buik, dat weigert hij, we kantelen hem van zn zij op zn buik wanneer hij een uur slaapt.
pi_94615964
Becky, dat is een verstandig besluit. Kun je zelf even bijtanken. Ook lekker van genieten hoor even, dat mag best. Ze heeft het daar vast heel leuk :Y

Wij gaan in april 2 nachten samen weg. Daar ben ik echt aan toe merk ik, we hebben weer even samen tijd nodig. Ik ga t meiske natuurlijk missen, maar het lijkt me ook een genot om te slapen zonder steeds heel gespitst te zijn op alle geluiden van Amy.
pi_94617402
Dat is ook spannend Beck en Sola! Maar heerlijk!!

Zelf heb ik de behoefte helemaal (nog) niet.. en dat is ook prima :) maar hier verder ook niet echt moeilijkheden, dus kan me goed voorstellen dat jullie er even aan toe zijn! Dus spannend, maar lekker even van genieten! :*
pi_94622091
spannend becky en sola! geniet er van

ik heb er ook nog geen behoefte aan, ben al wel weken bezig om een dagje te plannen voor ons 2 maar meneer werkt niet mee en ik vind het nu wel weer prima

ik geloof dat mini toch meteen wakker zou worden als ze op dr buik gelegd wordt, maar fijn dat het bij jullie wel werkt pessie
pi_94630409
Goeiemorgen!! *O*

Mijn baby was vannacht zo sneu, hoesten en proesten.. en snotteren! Volgens mij heeft ze na de voeding van half 4 ook niet meer geslapen.. (ze vermaakte zich overigens prima in haar bedje.. alleen dat zware ademhalen..) ze ligt er nu weer op en slaapt, gelukkig O+ heb haar wel helemaal ingesmeerd met luuf, even neus gesprayed.. kwamen net lekkere klodders uit haar neus :9 dus het begint los te komen!

Straks maar even een rondje dierentuin doen, zijn we er tenminste even uit!
  zaterdag 26 maart 2011 @ 09:09:40 #182
259886 pessie
pi_94630653
Goedemorgen!

Ik heb de behoefte ook nog helemaal niet om weg te gaan zonder Nathan. Wel wil ik weer een keer heel graag uit eten met manlief. Kijken of ik mn schoonzusje een avondje kan strikken :D
pi_94630656
Leyla heeft een boterham gegeten. Hoe leuk is dat met z'n allen aan tafel.

Lekker dierentuinen Orea!
pi_94630687
gezellig tico! voel je dan ineens gewoon lekker compleet he

leia toch, hopelijk doet de buitenlucht en de dieren je lekker opknappen :*

pessie lekker uit eten gaan hoor binnenkort
pi_94630848
Ik liep gister naar vicky en toen liep ik door de winkelstraat van rijswijk en daar zit een heel leuk tentje.. Overdekt, met een grote vlam in het midden, het was heerlijke temperatuur nog gisteravond... Ik had echt zoiets van ik ga binnenkort ff oppas regelen voor de meiden en lekker emt Mies een avondje weg.
pi_94630879
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 09:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik liep gister naar vicky en toen liep ik door de winkelstraat van rijswijk en daar zit een heel leuk tentje.. Overdekt, met een grote vlam in het midden, het was heerlijke temperatuur nog gisteravond... Ik had echt zoiets van ik ga binnenkort ff oppas regelen voor de meiden en lekker emt Mies een avondje weg.
Tons muziekcafe?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94632649
Solagratia, dat is ook belangrijk he, tijd voor jullie 2 samen. Heel veel plezier!
Orea, veel plezier in de dierentuin. Naar welke ga je?

Onze dochter heeft al meerdere keren bij opa en oma gelogeerd. Ze was ook een huilbaby door de koemelkallergie en de reflux en we hadden dat echt af en toe nodig. De eerste twee keer vond ik het moeilijk maar nu eigenlijk haast niet meer. Al mis ik dr dan wel echt.
Wij gaan, wanneer ze wakker is en haar fles heeft gehad, maar ff naar de prenatal en de ikea. Ze is nu 66 cm en ik heb dus haast geen kleertjes in maat 74.
pi_94634105
Anne slaapt iedere zondagnacht bij mijn schoonouders, dus ik ben het inmiddels wel gewend... maar leuk vind ik het nog steeds niet!

Vannacht heeft ze voor de tweede keer een nachtje bij mijn ouders geslapen, omdat wij gisteren naar We Will Rock You zijn geweest. We gaan haar zo weer ophalen O+

Noa, ik heb gisteren flink ingeslagen in maat 74 en ik had al best veel, we kunnen de zomer dus wel door :D
pi_94641339
Fannetje ik ben jaloers! Ik kan weinig leuks vinden op het moment bij de prenatal en de hema..Hoe was We will Rock you? Lijkt me erg leuk!
Misschien moet ik maar eens naar andere winkels...waar gaat iedereen naar toe?
pi_94641387
Ik ben gister hartstikke leuk geslaagd bij de hema anders. Een bruin met roze rokje, spijkerbroekje, joggingbroekje en 2 truitjes. Die truitjes van 3,50 waar niets opstaat, leuk in het knalroze en een grijze voor boven de roze broek.
pi_94641410
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 09:25 schreef Vicky het volgende:

[..]

Tons muziekcafe?
Op het rijtje van de blokker zeg maar.
pi_94641452
uhh geen idee welke dat is... ziet er idd wel heel erg gezellig uit!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94641589
Oh ik ben dus gister heerlijk weg geweest. Meiden bij m. Ik kwam terug om 12 uur ofzo. Toen lag Michel dus halfzittend te slapen met leyla op zich, ook slapend en een fles ernaast. Ik wilde er eigenlijk een foto van maken, maar was bang dat hij zou schrikken en daardoor leyla zou laten vallen. Maar het zag er wel lief uit! Het leek erop dat hij een zware avond had, maar dat viel mee, ze had om half 12 een fles gekregen en daarna bleef ze wat piepen en toen was hij in slaap gevallen met haar. (ik heb m wel even op het hart gedrukt, dat hoe lief ik het ook vond, of hij haar voortaan wel weer terug wilde leggen. Levensgevaarlijk zeg maar).
Ik vanmorgen rond een uur of 5 of 6 kwam de dame pas weer voor drinken, dat was maar goed ook, anders had ik m'n bed uit gemoeten voor een fles.
pi_94641619
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 15:52 schreef Vicky het volgende:
uhh geen idee welke dat is... ziet er idd wel heel erg gezellig uit!
Oh wij kunnen ook wel eens gewoon lekker afspreken. Kun jij er ook ff uit met drama tess, dat het gewoon ff niet jouw probleem is.
pi_94643319
Ik heb gisteren een leuk truitje en bloesje bij de Hema gekocht en verder veel bij de V&D. Allerlei Nijntjespul, hoewel ik helemaal niet van Nijntje hou :D Maar dit was gewoon heel schattig allemaal O+
  zaterdag 26 maart 2011 @ 17:33:00 #196
259886 pessie
pi_94644503
Ik hou van marktplaats. Zoek de maat, klik op nieuw en allemaal leuke nieuwe (merk)kleertjes voor bijna niets.

Over kleding gesproken. Tijdens mn zwangerschap is er een zara geopend in Groningen en ik had vanochtend even een paar uurtjes voor mezelf dus heb gekeken. Ze hebben er echt geweldige babykleertjes!!! Ik wilde de win kel wel leegkopen !

Ik kom ook wel bij C&A, V&D, prenatal, Hema, zeeman.

We vonden Nathan net terug onder de stoel trouwens
pi_94645141
Leuk is de ZARA he pessie :) en Nathan lekker aan het bewegen.

Ticootje ook even lekker weggeweest!

Fannetje lekker aan het shoppen geweest!

Orea was het leuk in de dierentuin?

Femke heeft nog maar 1 keer bij oma geslapen. Maandag ben ik weer een nachtje van huis en moet ik mijn meisje missen :{ Mooi dat de zomertijd ingaat, kunnen we weer wat langer slapen, ze werd de laatste tijd steeds iets vroeger wakker.. Ze draait tegenwoordig helemaal om haar as op haar buik en wordt ook steeds bewegelijker. Ze drinkt en eet ook ineens veel meer. We zijn overgestapt op de Rapley nu in de avond. Gezellig samen eten :Y) Zuchten en terugzuchten is een hit hier :z
pi_94645415
klinkt schattig tico O+
hier werd floris pas om 7uur wakker. had een halve papfles gehad om half 8 en dus helemaal doorgeslapen.
k snap niks van m. hij had 3,5 fles maar op...
  zondag 27 maart 2011 @ 12:42:02 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_94669958
Zondag, warme broodjes in de ochtend. Oh ik voel me zo rijk om met de 2 meiden aan tafel te zitten. Ik word er echt een beetje emo van.
pi_94670847
O+

Ik ben een beetje moe...gisteravond verjaardag van mn ouders. Lag om 10 voor 3 (nieuwe tijd ;)) in bed en om 10 uur gingen mn zwager en ik hardlopen...
Gelukkig sliep Floris ook lekker tot 10 uur.
En nu ook al weer een tijdje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')