femke wat een heerlijk protret zo aan de yoghurt
over vanille vla had ik nog niet nagedacht, dus ik dacht mooie optie voor ipv de yoghurt, maar dan weer verder lezend niet handig voor het slapen gaan, zal eens kijken wat bij soja vla staat.
Ik let verder niet zo heel erg op, ja met suiker wil ik wat voorzichtig aan doen
becky 5,5 mnd is ook heel mooi hoor

Amy ook lekker bezig met fruit

ravi ook al zo knap bezig!
fijn cantare om even van jou en je meisje te lezen, fijn ook dat het goed gaat
Orea, jij bent heul geen rot moeder hoor! al vind ik het ook zo naar om haar wakker te maken
al krijg ik dan nog de mooiste lach!
mini heeft (ja ze is ook wat ouder) sinds ze in dr eigen bed slaapt ook geen nachtvoedingen meer!
komt nu op neer dat ze ochtend 1 borst en 1 boterham, lunch 2 boterhammen en beker thee, tussendoor fruit oid met sap, avond 1 borst en warm eten als ze wil wat water, voor het slapen gaan drinkt ze nog 180 + 5 (bij 6 drinkt ze het niet op en zo krijgt zo naar mijn gevoel net wat meer vocht)
doordat ze brood eet s'ochtends kom ik niet helemaal uit met het fruit... dus dan liever smiddags nog fruit ipv liga ofzo, of ze krijgt peer of banaan op brood
sonnetje! lijkt me gezeliig zo'n meiden weekend, maar wel vreemd zonder kind!
jullie hebben het leuk gehad zo te lezen
Anne

wat een hoop plezier in de wandel wagen
ik vind tandloze koppies ook heeel lief, maar ik heb snel aan tanden moeten wennen, nu vind ik dat gelukkig ook schattig
he morrie wat vervelend dat het slapen ook nog niet lekker gaat
op de buik wil mini hier echt niet liggen, nog harder krijsen, maar wel op de zij met een knuffel in dr rug