Pessie, wat vervelend dat het slapen zo gaat.

Hopelijk kan de huisarts er wat mee.
Sola, wat goed dat Amy het eten doorkrijgt! Leuk he, en zeker in jullie geval.
Orea, ik vind het ook zo sneu om E uit bed te halen als ze nog zo ver weg is. Rotmoeder voel ik me niet, want ze is ook altijd zó enthousiast als ze me dan ziet (

), maar toch. 's Ochtends tenminste. Eerst maakten we haar 's avonds nog wakker voor een voeding maar dan doen we maar niet meer want dat was gewoon zielig.
Ik houd het hier ook allemaal niet mee bij, hoor! Het is hier best rommeling met stage, scriptie, baby, huis en een sociaal leven...

Maar ik blijf jullie nog wel regelmatig volgen en vind het ook leuk om zelf af en toe eens wat te schrijven.
Alles gaat hier primadebima. E is een paar dagen een beetje ziek geweest (koorts) en is al een hele tijd verkouden, maar verder mogen we niet klagen. Ze wordt echt groot en "zelfstandig" (relatief dan, he

). Rollen, eten, laten merken wat ze wel en niet wil...echt heel leuk. Verder slaapt ze nu in haar ledikant ipv de wieg en ligt ze in de wandelwagen. Slapen gaat ongeveer het klokje rond, hoewel ik haar avond soms een beetje rek omdat ik het zo ongezellig en lang vind als ze van 7 tot 7 slaapt.
Eten gaat goed. Ze krijgt nog ongeveer 4 keer bv (op kdv-dagen maar 2 keer bv en 2 keer kv) en gaat steeds meer eten. Favorieten zijn rijstwafel, broodkorst, wortel, sperzieboontjes, mango, appel... eigenlijk alles.

Ze wordt ook steeds handiger in het vastpakken.
Hier een filmpje, hopelijk is het te zien:
Hier gaat het trouwens heel netjes, maar gisteren gingen de boontjes met 4 tegelijk naar binnen en lag de hele vloer bezaaid.