Probeer het eens uit te leggen. Anders ben je zelf net zo ongenuanceerd bezig.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles, maar dat begrijp je zelf ook wel.
Hij vertelde dat hij het eens was met het feit dat hij tegen de bierkaai was aangelopen van onvoorwaardelijke steun en geloof in de rebellen, dat is wat anders dan voorstander van Gadaffi zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat betreft hoe dit afloopt is er alle ruimte voor nuance. Maar wat betreft of je voor of tegen Ghadaffi bent is er niet veel ruimte voor nuance. Maar je mag me proberen waar die ruimte zit als je die denkt te zien. Dan moet je natuurlijk niet reageren met enkel "Oh wat ongenuanceerd van je Ugjer".
Jij bent geen neocon, merk ik wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof er veel landen zijn die geen miljarden krijgen van het Westen om zich gedeisd te houden.
niks aan de hand, gewoon doorlopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:24 schreef yavanna het volgende:
''Libyan State TV is saying that z General Assembly is more important because it's comprised of 131 & will veto any decision to attack''
Het is te simpel om te denken dat er geen problemen meer zijn als Ghadaffi weg is en Libië plat is gegooid. Om dan meteen te roepen dat iemand dan maar pro-Ghadaffi is, geeft aan dat je nuance eng vindt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Probeer het eens uit te leggen. Anders ben je zelf net zo ongenuanceerd bezig.
Kan je me uitleggen waarom je voorstander van een dictator bent die zijn volk onderdrukt?quote:
idd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waarom je voorstander van een dictator bent die zijn volk onderdrukt?
Dank, het doet me deugd om te zien dat er nog wél mensen zijn die hun emoties en wensdenken onder bedwang kunnen houden en ook eventuele kanttekeningen kunnen plaatsen bij de huidige situatie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij het eens was met het feit dat hij tegen de bierkaai was aangelopen van onvoorwaardelijke steun en geloof in de rebellen, dat is wat anders dan voorstander van Gadaffi zijn.
Je moet geen infrastructuur raken, en iig is er 1 probleem minder, toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is te simpel om te denken dat er geen problemen meer zijn als Ghadaffi weg is en Libië plat is gegooid. Om dan meteen te roepen dat iemand dan maar pro-Ghadaffi is, geeft aan dat je nuance eng vindt.
Er is 1 probleem weg, maar er komen wellicht diverse andere problemen voor in de plaats.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet geen infrastructuur raken, en iig is er 1 probleem minder, toch?
Omdat het volk een stelletje stomme losers is dat te dom is om te schijten (is in Nederland trouwens ook zo, daarom zou je de democratie hier moeten afschaffen), en gewoon hun bek moeten houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waarom je voorstander van een dictator bent die zijn volk onderdrukt?
De enige 'threat to unity' is Gaddafi zelf. In Libya zijn alle stammen 1 front tegen Gaddafi, Berber en Arab.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef yavanna het volgende:
AFP: Libyan government says UN resolution "threatens unity" of the country
Een machtsvacuüm is ook een flink probleem, je hebt geen idee hoe het gaat lopen als Khadaffi weg is, en daar heb je dan ook de verantwoordelijkheid voor als je er eenmaal gaat zitten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet geen infrastructuur raken, en iig is er 1 probleem minder, toch?
Nou dan ben je geen rechtgeaarde neocon hoor, of je begrijpt dan niet veel van de neocons.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Genoeg neocons die er voorstander van zijn om Libië het lekker zelf uit te laten zoeken.
Oei dat wordt een banquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:28 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
DM'tje van Daniel1976:
[..]
Oftewel: in dit topic mag men alleen maar onverdeeld positief zijn over de ontwikkelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |