Dat mag duidelijk zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Die resolutie is slechts de formaliteit geweest die benodigd was om Ghadaffi op legitieme wijze te kunnen vedrijven.
Hoe het gaat gebeuren is nog onduidelijk, maar Ghadaffi gaat eraan.
Totdat er geallieerden gevangen genomen worden of dingen escalerenquote:
Dan heb jij duidelijk geen idee van de geschiedenis, ga eerst maar eens lezen over de opstand in 1991 (die was massaal in zowel het noorden als het zuiden), die werd opgestookt door het westen, maar uiteindelijk werden ze in de steek gelaten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er waren daar nauwelijks opstanden voor de internationale interventie. Alleen de Koerden deden wat. Maar dat lag lastig in verband met NAVO-bondgenoot Turkije.
Daar lijkt het wel op. Een extremistische en ongeorganiseerde bende helpen en die boemerang krijg je later hard in je gezicht terug. Niet zo slim. Laat ze het lekker uitzoeken daar.quote:
Happystofjesquote:
Dat heeft weinig te maken met Desert Storm II.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk geen idee van de geschiedenis, ga eerst maar eens lezen over de opstand in 1991 (die was massaal in zowel het noorden als het zuiden), die werd opgestookt door het westen, maar uiteindelijk werden ze in de steek gelaten.
Frankrijk had er wel over, dus mochten ze hem levend te pakken krijgen gaat hij gewoon naar ons waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn.
En zou hij naar den haag komen?
Live op tv, dat lijkt me niet slimquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zie Gadaffi nog wel in staat om die mensen die daar nu staan te bombarderen.
Op tv? Met een vrijkaart voor de rest van de wereld om actie te ondernemen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hij heeft niks meer te verliezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Op tv? Met een vrijkaart voor de rest van de wereld om actie te ondernemen?
Ja, hij is zo gek.
Heeft ie te weinig benzine voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die tanker die de oppositie gekaapt heeft bevat 26.000 ton "gasoline". Bron AJE.
Is dat benzine, diesel, of een verzamelnaam voor beide?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef svann het volgende:
Gaddafis cousin reportedly seeking fuel for Libyan troops through Malta suppliers
Dat heb ik ook nooit beweert.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met Desert Storm II.
Dat klopt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Op tv? Met een vrijkaart voor de rest van de wereld om actie te ondernemen?
Ja, hij is zo gek.
Zou niet de eerste keer zijn..quote:
Maar daar ging het wel over (in verband met de kritiek op Desert Storm II).quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweertd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |