Dat heeft weinig te maken met Desert Storm II.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan heb jij duidelijk geen idee van de geschiedenis, ga eerst maar eens lezen over de opstand in 1991 (die was massaal in zowel het noorden als het zuiden), die werd opgestookt door het westen, maar uiteindelijk werden ze in de steek gelaten.
Frankrijk had er wel over, dus mochten ze hem levend te pakken krijgen gaat hij gewoon naar ons waarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn.
En zou hij naar den haag komen?
Live op tv, dat lijkt me niet slimquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik zie Gadaffi nog wel in staat om die mensen die daar nu staan te bombarderen.
Op tv? Met een vrijkaart voor de rest van de wereld om actie te ondernemen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hij heeft niks meer te verliezen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Op tv? Met een vrijkaart voor de rest van de wereld om actie te ondernemen?
Ja, hij is zo gek.
Heeft ie te weinig benzine voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Die tanker die de oppositie gekaapt heeft bevat 26.000 ton "gasoline". Bron AJE.
Is dat benzine, diesel, of een verzamelnaam voor beide?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:49 schreef svann het volgende:
Gaddafis cousin reportedly seeking fuel for Libyan troops through Malta suppliers
Dat heb ik ook nooit beweert.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met Desert Storm II.
Dat klopt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Op tv? Met een vrijkaart voor de rest van de wereld om actie te ondernemen?
Ja, hij is zo gek.
Zou niet de eerste keer zijn..quote:
Maar daar ging het wel over (in verband met de kritiek op Desert Storm II).quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweertd.
Ik was niet sarcastisch.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1623891/1/25#94270506
Ik was z[quote][b] Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat klopt.
Heb je Gadaffi toespraken überhaupt wel gevolgd? Stompzinnige uitspraak.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Live op tv, dat lijkt me niet slim
Ze mogen alles doen om burgers te beschermen. Dat word dus ook tanks bombarderen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef henkde_j het volgende:
Er gaat toch nog niets gebeuren? Slechts een waarschuwing dat ze niks meer in de lucht mogen sturen in Libie?
Wie gaat hier, behalve Iran en Venezuela, nog zijn handjes aan branden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:48 schreef yavanna het volgende:
Ben wel benieuwd wat G en consorten nu gaan doen. Redden wat er te redden valt dmv onderhandelingen met 'bevriende' naties of 'met het schip' ten onder gaan.
Nee, ze mogen ook ingrijpen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:46 schreef henkde_j het volgende:
Er gaat toch nog niets gebeuren? Slechts een waarschuwing dat ze niks meer in de lucht mogen sturen in Libie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |