eenschquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef ikke79 het volgende:
wat is die joanne een verwend kreng zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, allebei in de SC (slow chat), maar zijn jullie ook welkom hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
haha, ik ook. VOnd het al zo rustig, maar zat dus in iets wat SC heet, ofzo?
Alexquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef Ireth het volgende:
Aan wie zit Mo vast? Das pas erg, niet weg kunnen lopen bij zo'n jankmuil!
alexquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef Ireth het volgende:
Ow aan Alex...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef Ireth het volgende:
En verplicht mee lnaar de wc voor ze gaat slapen .... anders gaat het tussen haar oren zittenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
Wie zit er aan Mo vast? Kheb daar nu al medelijden mee.. ff weglopen van die jankmuil is er dus ook niet bij...
vreselijk mens is het ook hequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Joanna: "Sorry mam, dat ik zo eet..."![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef MargrietV het volgende:
morgenochtend lachen Geert gaat gewoon in zijn blote kont douchen en Joanna moet dan mee!
yeahhhhhhhhhhhhhhhh hit itquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Ripley het volgende:
Whehe, goeie combi gerard en joanne. Maak haar kapot gerard!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef suzi1 het volgende:
de enige die nu echt genaait wordt is gerard
Slapen hebben we het over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
Joanna heeft eigenlijk best wel een punt.
Het is raar dat je gedwongen wordt om naast een man te slapen als je een vriend hebt.
Jewsky..... ben jij het ?quote:
slapen ja, zo erg is dat toch niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
Het is raar dat je gedwongen wordt om naast een man te slapen als je een vriend hebt.
Welnee, gezeik van die muts, ze worden toch niet gedwongen tot seks?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
Onzin, het is gewoon slapen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
Probeer je dit even in te beelden:quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef MargrietV het volgende:
morgenochtend lachen Geert gaat gewoon in zijn blote kont douchen en Joanna moet dan mee!
Het is ook raar als je geheim een fake-relatie is als je een vriendin hebt...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Slapen hebben we het over.
Ze is toch wel volwassen genoeg lijkt me ?
Als je 'n vriend hebt thuis, ga je toch ook niet de hele dag elkaar verliefde blikken toewerpen en elkaar de hele dag opzoeken...... lijkt me veel erger dan wetende dat ze geboeid is aan gerard die haar totaal niet moet en zijn femke trouw isquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
Doe niet zo naïef zeg...als ze aan Maik vastzat was ze nu aan het kleffen met hem en had ze met geen woord over Guido gerept. Ja ze had misschien gezegd dat ze het klote vind dat ie weggestemd is. Maar dan had ze lang niet zo hysterisch gedaan als hoe ze nu bezig is. Je kan mij echt niet wijsmaken dat ze echt alleen maar om Guido huilt nuquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ze jankt echt om Guido en dat die pisnicht er nog in zit...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Vindt je het moeilijk om in te zien dat je het bij het verkeerde eind hebt? En natuurlijk ben ik geen Mo, want ik ben iemand anders. Ik wil niet aannemen dat je meent te zeggen dat ik dommer ben dan Mo dat zo namelijk foute conclusie zijn van dezelfde orde als waarin jij conclusies trekt. Ik laat je slechts zien, door middel van een andere aanname, dat zaken zomaar aannemen zonder enige kennis van de daadwerkelijke realiteit, in dit geval hoe de percentages tot stand komen onzinnig is (Aangezien in secret story niets is wat het lijkt).
zou wel een goeie opdracht zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, gezeik van die muts, ze worden toch niet gedwongen tot seks?
gaat ze lekker op de grond naast bed.,quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne die blijft zeggen;Ik wil niet met een man in bed.......
Wat een trut. Tis toch een spel, geen verleiding. Gerard zou echt niks doen hoor, die lust je niet eens.
Missie is missie.Geboeid dus samen slapen. Gerard gaat wel in bed liggen, kan jij op de grond ernaast Joanne......
ne inderdaad.... harstikke lelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Joanna dr pony he-le-maal niet mooi
ZOu wel mooi zijn als juist hij het zou raden. Soort wraakquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef bb2 het volgende:
WTF, Alex zat net zonder dat hij het wist mega dicht bij geheim van Philipe
Heeft niks met volwassen te maken. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het te ver vindt gaan om met de andere sekse het bed te moeten delen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Slapen hebben we het over.
Ze is toch wel volwassen genoeg lijkt me ?
Ik ook niet zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik vermoordt haar straks------denkt Gerardquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er iemand dit vreselijke mens een zaag geven zie je Gerard denken.
Servio probeert er een kloontje en een clowntje van te maken.. Ik vind haar nu namelijk meer een travoquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Wat? Wat? Ik zit op de andere stream?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
domme laura en karim !! dat ga je toch niet delen *zucht*![]()
ik zeg doen! doei Joquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Flow3r het volgende:
Joanna gaat nog liever meteen naar huis want ze slaapt NIET met een man in bed
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zou wel een goeie opdracht zijn![]()
voor 500 euro
Maik heeft over een paar dagen ontstoken ogenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Flow3r het volgende:
Dat is het spel Mo, get over it, Maik staat al weer heel gezellig met Aafke in de keuken
stiekum voor de kluis van de ander dat ze die uitwisselemquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zou wel een goeie opdracht zijn![]()
voor 500 euro
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef beroet het volgende:
(slaap) wandelt Gerard vannacht nou gezellig mee ?
moehahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Servio probeert er een kloontje en een clowntje van te maken.. Ik vind haar nu namelijk meer een travo
Nou ik snap het probleem niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft niks met volwassen te maken. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het te ver vind gaan om met de andere sekse het bed te moeten delen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef Wilskracht het volgende:
Hij is verplicht hieraan gehoor te geven idd.
Daarnaast twijfel ik er niet aan dat hij zich niet negatief mag uitlaten over het programma, op welke manier dan ook.
Ongetwijfeld de kleine lettertjes
Sorry, late reactie.quote:Guido had wel de fake relatie kunnen weigeren of niet uitvoeren
Maar gewoon slapen is in principe minder 'erg' dan het geknuffel en getroela met Flip de hele dag.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft niks met volwassen te maken. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het te ver vind gaan om met de andere sekse het bed te moeten delen.
En puisten overal!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Maik heeft over een paar dagen ontstoken ogen
ze zal nu wel beseffen dat ze eindelijk een knappe man in bed krijgt...is ze niet gewend !quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nou ik snap het probleem niet.
Waar is ze bang voor ? Dat ze Geer gaat bespringen ?
Dat kan het enigste zijn want andersom zie ik dat echt niet gebeuren
miss wil aafke dat nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
Eigenlijk wel zwak van Maik dat die niet even bij Moon kijken gaat.
hier ook, ik heb hier wel een huiselijke ruzie voor overquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef CartWOman het volgende:
Kut, ik hoop niet dat ze laat naar bed gaan, want dit wil ik meemaken.![]()
En met Mootje is morgen alles weer goed, ik ben al aan het huilen gewend, zij kan zich alleen op deze manier uiten, so be it.
Maar MissJ, dan kan je toch wel blijven kijken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
Eigenlijk wel zwak van Maik dat die niet even bij Moon kijken gaat.
Ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ik ook niet zo![]()
Zijn ze Guido al vergeten?
Gewoon verder gaan met lezenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef Beaudelaire het volgende:
WTF is er aan de hand in Secret Story?Ik heb de liveshow niet gezien, maar ik lees op het forum rare dingen.
Hij is al begonnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard moet Joanna helemaal gek maken!!
Jawel maar toch, als .......hersenloos die Maik.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Maar MissJ, dan kan je toch wel blijven kijken?
Noem mij maar ouderwets. Soms doe je bepaalde dingen gewoon niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nou ik snap het probleem niet.
Waar is ze bang voor ? Dat ze Geer gaat bespringen ?
Dat kan het enigste zijn want andersom zie ik dat echt niet gebeuren
Hey Sil!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat Joanna veel kan hebben, maar die pony echt niet
chili con carne en dan lekker de hele nacht ruften.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef Capt1caveman het volgende:
"Moet je niet iets met chili erin hebben?"
Je hebt niets gemist want ze vertelde het uiteindelijk niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef Misiuuu het volgende:
Kak reclame..
Waarom weet Joanna dat ze aan Gerard vast zit! Welke reden?
Alle bejaardentehuizen leven weer op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Guido loverHij is weer te huur he?
Aafkequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Guido loverHij is weer te huur he?
Philip kreeg gelijk te horen dat hij de meeste stemmen had, en niet naar de exit deur hoefde te gaan. Guido stond VOOR op Servio, en mocht ineens TOCH nog geen kwartier later het huis verlaten nadat de stemmen oneerlijk verdeeld waren!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef Beaudelaire het volgende:
WTF is er aan de hand in Secret Story?Ik heb de liveshow niet gezien, maar ik lees op het forum rare dingen.
Tja wat trouw betreft ben ik ook ouderwets, maar naast iemand slapen waarvan absoluut geen seksuele spanning bij komt kijken boeit me echt niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Noem mij maar ouderwets. Soms doe je bepaalde dingen gewoon niet.
Joanna heeft een punt. Mo heeft hetzelfde maar komt niet tot de juiste motivatie.
Je zou er zo een tuinslang in duwenquote:
Dat had ik kunnen verwachten hè!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist want ze vertelde het uiteindelijk niet.
Je hebt idd goed aangetoond hoe die sukkels de berekening hebben gemaaktquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Vindt je het moeilijk om in te zien dat je het bij het verkeerde eind hebt? En natuurlijk ben ik geen Mo, want ik ben iemand anders. Ik wil niet aannemen dat je meent te zeggen dat ik dommer ben dan Mo dat zo namelijk foute conclusie zijn van dezelfde orde als waarin jij conclusies trekt. Ik laat je slechts zien, door middel van een andere aanname, dat zaken zomaar aannemen zonder enige kennis van de daadwerkelijke realiteit, in dit geval hoe de percentages tot stand komen onzinnig is (Aangezien in secret story niets is wat het lijkt).
Gast...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
en wat betreft guido, uit het oog uit het hard!
Ouchquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:49 schreef Urb het volgende:
Alex: " We zijn over een uurtje toch wel vrij.."![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Ze zijn al sigaretten aan het slopen!
Er is nog een punt,het slaapwandelen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Als je 'n vriend hebt thuis, ga je toch ook niet de hele dag elkaar verliefde blikken toewerpen en elkaar de hele dag opzoeken...... lijkt me veel erger dan wetende dat ze geboeid is aan gerard die haar totaal niet moet en zijn femke trouw is
Wie?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
en wat betreft guido, uit het oog uit het hart!
Je hoeft je niet op te geven voor een TV programma zoals ditquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Noem mij maar ouderwets. Soms doe je bepaalde dingen gewoon niet.
Joanna heeft een punt. Mo heeft hetzelfde maar komt niet tot de juiste motivatie.
Zonde!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:49 schreef Capt1caveman het volgende:
Ze zijn al sigaretten aan het slopen!
zijn bezig met de peuken missiequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:49 schreef Ripley het volgende:
Gerard en joanne hebben behoefte aan privacywat is er met karim en laura?
caps or it didnt happen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Reksie1981 het volgende:
Zagen jullie Guido ook in de "Blauwe" Geheime kamer? op stream 3?
ja, wat errug, sommige hebben het nog nooit gezien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef snetje het volgende:
oh! wat errug!!! bij de wc ook vast aan elkaar![]()
![]()
![]()
Die kunnen goed met elkaar opschietenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Ransjih het volgende:
hahaha die laura en karim, die maken er maar het beste van
Ja, ik zag het ook!quote:
Boeiend, dan moet je maar niet aan zo'n spel meedoen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef akveor het volgende:
Sorry, maar mannen en vrouwen die samen naar de WC gaan vind ik ook erg bizar.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik Laura leuk vind reageren!!!
ze kruipt de hele dag in Flip, dat is minder erg?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef akveor het volgende:
Jaja, hij staat echt niet al op het vliegveld hoor. Hij zal de nacht daar wel doorbrengen..quote:
at denk ikzeker!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
misschien word laura leuker met karim samen
kan er alleen maar op vooruit gaanquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
Laura is leuk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
7quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef poplegend het volgende:
KIJK NAAR DE TITEL VAN DIT TOPIC,WEET JE WEL HOE IJDEL JOANNA IS,DIE IS AL BANG VOOR 1 BACTERIE . .
Nog leuker !quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
moeten we dan weer uitzoeken hoe laat het vliegtuig vanavond van portugal naar nederland gaat?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaja, hij staat echt niet al op het vliegveld hoor. Hij zal de nacht daar wel doorbrengen..
Nouja goed,quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef akveor het volgende:
Misschien kunnen ze 1 meter speelruimte verdienen/winnen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef akveor het volgende:
Uh sorry, je hoeft niet alles te doen omdat je op TV bent. Het is goed dat mensen hun grenzen aangeven. Mensen die gedwongen worden samen te slapen en ook samen naar de WC te moeten is toch, zeker van verschillende sekses, een behoorlijke schending van je integriteit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Je hoeft je niet op te geven voor een TV programma zoals dit![]()
Mo denkt dat ze zich heeft opgegeven voor een integer programma............ hoe triest.
Piemels zijn ielllllquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nouja goed,
Laat maar verders, ieder zijn eigen mening.
Maar ik zie echt waar oprecht het probleem niet.
Dat zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
Dat is met dat vreten van Servio niet ondenkbaarquote:
Of ongesteldquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef AYLI het volgende:
[..]
Daar dacht ik eerlijk gezegd ook meteen aan..
extra getriggerd? wanneer was ze getriggerd dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laura is leuk.
ze wordt nu extra getriggerd
Dit zou inderdaad de boost kunnen zijn die Lauwra nodig heeftquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura en Karim,een match made in heaven wat mij betreft Laura word er zelfs ondeugender van......
Ik vind het prima dat zij de grenzen aangeeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef Day het volgende:
[..]
ze kruipt de hele dag in Flip, dat is minder erg?
Of jezelf effe af willen tappenquote:
Ah, dat gaat geer vast wel vrij snel naar boven halenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef MissJ.24 het volgende:
Geer tegen Joanne,wie had jij genomineerd......
en weer blabla dat ze dat met diegene nog onder 4 ogen moet bespreken voor ze het in de groep gooit......
Wie?quote:
CWquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef CartWOman het volgende:
Pfff die kop van Jo.
Daarom weet ik zeker dat ze straks al los mogen.
Voor een hoerjequote:
om 12 vanacht al hoor let maar opquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef CartWOman het volgende:
Pfff die kop van Jo.
Dus knuffelen en friemelen met een verliefde vrijgezel kan wel en slapen naast een totaal ongeinteresseerde getrouwde kerel niet?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat zij de grenzen aangeeft.
Waarom gaat er niemand naar de KVDW om die boeien te laten verwijderen? Ik doe niet meer mee! Tot nu toe niemand!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Uh sorry, je hoeft niet alles te doen omdat je op TV bent. Het is goed dat mensen hun grenzen aangeven. Mensen die gedwongen worden samen te slapen en ook samen naar de WC te moeten is toch, zeker van verschillende sekses, een behoorlijke schending van je integriteit.
Ik vrees het ook.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef CartWOman het volgende:
Pfff die kop van Jo.
Ze zijn er te vroeg mee, volgens mij....quote:
Patserquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Of jezelf effe af willen tappen
Ik bedoel door de wc spoelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
volgens mij heeft aaf het nog niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |