Je hebt niets gemist want ze vertelde het uiteindelijk niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:48 schreef Misiuuu het volgende:
Kak reclame..
Waarom weet Joanna dat ze aan Gerard vast zit! Welke reden?
Alle bejaardentehuizen leven weer op.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Guido loverHij is weer te huur he?
Aafkequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Guido loverHij is weer te huur he?
Philip kreeg gelijk te horen dat hij de meeste stemmen had, en niet naar de exit deur hoefde te gaan. Guido stond VOOR op Servio, en mocht ineens TOCH nog geen kwartier later het huis verlaten nadat de stemmen oneerlijk verdeeld waren!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:46 schreef Beaudelaire het volgende:
WTF is er aan de hand in Secret Story?Ik heb de liveshow niet gezien, maar ik lees op het forum rare dingen.
Tja wat trouw betreft ben ik ook ouderwets, maar naast iemand slapen waarvan absoluut geen seksuele spanning bij komt kijken boeit me echt niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Noem mij maar ouderwets. Soms doe je bepaalde dingen gewoon niet.
Joanna heeft een punt. Mo heeft hetzelfde maar komt niet tot de juiste motivatie.
Je zou er zo een tuinslang in duwenquote:
Dat had ik kunnen verwachten hè!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist want ze vertelde het uiteindelijk niet.
Je hebt idd goed aangetoond hoe die sukkels de berekening hebben gemaaktquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Vindt je het moeilijk om in te zien dat je het bij het verkeerde eind hebt? En natuurlijk ben ik geen Mo, want ik ben iemand anders. Ik wil niet aannemen dat je meent te zeggen dat ik dommer ben dan Mo dat zo namelijk foute conclusie zijn van dezelfde orde als waarin jij conclusies trekt. Ik laat je slechts zien, door middel van een andere aanname, dat zaken zomaar aannemen zonder enige kennis van de daadwerkelijke realiteit, in dit geval hoe de percentages tot stand komen onzinnig is (Aangezien in secret story niets is wat het lijkt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |