Nouja goed,quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef akveor het volgende:
Sorry, maar mannen en vrouwen die samen naar de WC gaan vind ik ook erg bizar.
Misschien kunnen ze 1 meter speelruimte verdienen/winnen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:51 schreef akveor het volgende:
Sorry, maar mannen en vrouwen die samen naar de WC gaan vind ik ook erg bizar.
Uh sorry, je hoeft niet alles te doen omdat je op TV bent. Het is goed dat mensen hun grenzen aangeven. Mensen die gedwongen worden samen te slapen en ook samen naar de WC te moeten is toch, zeker van verschillende sekses, een behoorlijke schending van je integriteit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Je hoeft je niet op te geven voor een TV programma zoals dit![]()
Mo denkt dat ze zich heeft opgegeven voor een integer programma............ hoe triest.
Piemels zijn ielllllquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nouja goed,
Laat maar verders, ieder zijn eigen mening.
Maar ik zie echt waar oprecht het probleem niet.
Dat zekerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
misschien word laura leuker met karim samen
Dat is met dat vreten van Servio niet ondenkbaarquote:
Of ongesteldquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef AYLI het volgende:
[..]
Daar dacht ik eerlijk gezegd ook meteen aan..
extra getriggerd? wanneer was ze getriggerd dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laura is leuk.
ze wordt nu extra getriggerd
Dit zou inderdaad de boost kunnen zijn die Lauwra nodig heeftquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura en Karim,een match made in heaven wat mij betreft Laura word er zelfs ondeugender van......
Ik vind het prima dat zij de grenzen aangeeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:52 schreef Day het volgende:
[..]
ze kruipt de hele dag in Flip, dat is minder erg?
Of jezelf effe af willen tappenquote:
Ah, dat gaat geer vast wel vrij snel naar boven halenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:54 schreef MissJ.24 het volgende:
Geer tegen Joanne,wie had jij genomineerd......
en weer blabla dat ze dat met diegene nog onder 4 ogen moet bespreken voor ze het in de groep gooit......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |