En hoe ga je dan je papiertje vouwen? Dat moet de ander dan toch doen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, je hebt toch 1 hand om de neus dicht te houden!
Contract is getekend, ook hij is geboeid.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef afca_oc het volgende:
Het mooiste zou zijn als Guido nu erachter komt hoe scripted dit is en niet in de uitzending morgen wil komen, zal alleen helaas niet gebeuren
Ja want ze doet het expres omdat ze alle aandacht wilquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Flow3r het volgende:
tjesus, alle aandacht weer naar die jankmuts![]()
egoist
Morgen pas.quote:
Ohw ja!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Gerard mag nu met Joanna gezellig mee gaan slaapwandelen.
Dus dit, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
Mo baalt dat Aafke Guido heeft genomineerd, maar Philip mag niet balen dat Mo hem genomineerd heeft?
de "medicijnen" zijn er nog nietquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Contract is getekend, ook hij is geboeid.
Die zijn lekker aan het stemmen de laatste tijd daar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef Ifa het volgende:
Grootse oproep Limburg wakker te schudden. (ik houd mijn hart vast nu...)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn lekker aan het stemmen de laatste tijd daar.
Koop een goeie monitor / zet je resolutie wat hoger of op Kleur!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
Jeetje, Joanne heeft ook een slechte huid zeg! Was me nog nooit opgevallen.
ROFLquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef Wolkje21 het volgende:
Haha Joanna denkt dat ze de boeien wel los maken omdat ze beloofd heeft aan haar Dennis dat ze alleen zou slapen
ja idd apart hequote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef Flow3r het volgende:
je zou toch denken dat de aandacht naar Laura zou gaan ivm het vertrek van Guido, of naar Servio omdat ie mag blijven, maar neuhhhh![]()
Ohw ja... dan mag het wel hetquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:37 schreef wieweetwatt het volgende:
Let op wat ik zeg:
Joanna, niet zo zeuren over handboeien. Het is een spel!
Verder
De wraak van Servioquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:37 schreef mazaru het volgende:
Ligt het nu aan mij, of wordt zij echt met de dag lelijker?
Ze kan zo in een zombiefilm meespelen.
[ afbeelding ]
LILLIKE KUTquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:37 schreef mazaru het volgende:
Ligt het nu aan mij, of wordt zij echt met de dag lelijker?
Ze kan zo in een zombiefilm meespelen.
[ afbeelding ]
Hij is verplicht hieraan gehoor te geven idd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Contract is getekend, ook hij is geboeid.
Een officiele handjobquote:
Vindt je het moeilijk om in te zien dat je het bij het verkeerde eind hebt? En natuurlijk ben ik geen Mo, want ik ben iemand anders. Ik wil niet aannemen dat je meent te zeggen dat ik dommer ben dan Mo dat zo namelijk foute conclusie zijn van dezelfde orde als waarin jij conclusies trekt. Ik laat je slechts zien, door middel van een andere aanname, dat zaken zomaar aannemen zonder enige kennis van de daadwerkelijke realiteit, in dit geval hoe de percentages tot stand komen onzinnig is (Aangezien in secret story niets is wat het lijkt).quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Gamey het volgende:
[..]
jij bent duidelijk geen Mo
ze hebben samen 58% van de stemmen.
die overige 42 domeweg delen door 2 en verdelen is niet rieeel aangezien je niet weet wat de 2e keus van die 42% stemmers zou zijn geweest.
dus normaal doe je bij dit soort dingen 58=100
of te wel (100/58)
en dat maal het percentage van de overgebleven percentages
(100/58)*35 = 60,34
(100/58)*23 = 39,66
en dat zijn dan de juiste percentages
misschien moeten ze zelf hun kijk cijfers gaan berekenen, word dat ook nog eens positief
laten we het hopen, mooi dat geer jo gaat breken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne staat al klaar voor de KvdW, dit vind ze maar niks.Ze heeft al aangebeld, en Geer doet ver al lacherig over. Geer gaat dit zooo winnen......van Joanne. Dit word een mental break down voor La Joanne.
Ze klaagt al dat ze zo niet kan slapen ook, nou samen aan de wandel met Geer.
En ze heeft haar vriend beloofd dat ze niet zal slapen met een andere vent........hahaha wat een bulshit, het is een missie doos.
Geer reageert steeds heel rustig, nou dan maak je hem los.
haha lekker wakker blijven dan de hele nacht!!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:36 schreef Wolkje21 het volgende:
Haha Joanna denkt dat ze de boeien wel los maken omdat ze beloofd heeft aan haar Dennis dat ze alleen zou slapen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |