hoef je niet zo te schreeuwenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef poplegend het volgende:
MONIQUE KAN NIET NEUKEN MET MAIK VANNACHT,DAAROM JANKT ZE !
Een aantal dagen verstond ik...komende dagen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef mangalie het volgende:
Ik heb even gemist hoelang ze nu aan elkaar vast zitten. Was het 24 uur of tot en met het weekend?
Mo snapt het, heeft het door en is er boos overquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef NenaLois het volgende:
Mo heeft het door wat voor spel er door de 'regisseur' wordt gespeerd. Ze willen liever een relnicht dan een aardige, eerlijke jongen.
Net5 wil alleen maar sensatie en kijkcijfers.
Genomineerd voor Troll van de dag.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef poplegend het volgende:
MONIQUE KAN NIET NEUKEN MET MAIK VANNACHT,DAAROM JANKT ZE !
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef Spooky4u het volgende:
Hoe gaat Jo nu eigenlijk slaapwandelen?
Gerard, loop even mee, ik moet mijn geheim uitvoeren.
das waar ja, boontje enz. enz.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker niet die keer gekeken toen Alex terug in het huis kwam. Echt geen medelijden met Servio
Zo kwam ie bij mij ook binnen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Aafke zeggen "Zal ik hem voor je vasthouden?" en dat kwam ff heel raar binnen bij mij
De Stem zei enkele dagen. En dat staat ook op secretstory.nlquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze moeten niet bekendmaken tot wanneer de handboeien vast moeten, is leuker.
heul nie! ff volhouwen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:35 schreef ZaZoe het volgende:
Die boeien gaan vanavond nog los, let maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |