die zijn nog beter!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hè, zelfs buiten de Nederlandse grens
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Coos het volgende:
Ik lach me een breuk als Geer gaat piesen en tegen Jo zegt, haal jij m'n lul eens uit m'n broek.
Sinds wanneer is liefde ineens logisch geworden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef DjinN het volgende:
Monique heeft miss gelijk in wat ze ZEGT. Maar ik geloof niet dat ze nu echt eerlijk om Guido ligt te jankenJe maakt mij niet wijs dat ze zich echt daadwerkelijk voor het lot van Guido interesseert
Ze jankt nu alleen maar omdat ze niet met Maik kan palen en kleffen vannacht. Nu zegt ze het weer.
"Het kan miss de laatste week zijn, maar nu kan ik dus niet naast Maik liggen"
Dan heb jij zeker niet die keer gekeken toen Alex terug in het huis kwam. Echt geen medelijden met Servioquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef akveor het volgende:
Het is wel sneu voor Servio dat iedereen zo jankt om Guido. Hij heeft ook gevoelens. Misschien.
Nee ze jankt echt om Guido en dat die pisnicht er nog in zit...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef DjinN het volgende:
Monique heeft miss gelijk in wat ze ZEGT. Maar ik geloof niet dat ze nu echt eerlijk om Guido ligt te jankenJe maakt mij niet wijs dat ze zich echt daadwerkelijk voor het lot van Guido interesseert
Ze jankt nu alleen maar omdat ze niet met Maik kan palen en kleffen vannacht. Nu zegt ze het weer.
"Het kan miss de laatste week zijn, maar nu kan ik dus niet naast Maik liggen"
ja, ook goeiemorgen Mootje...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef NenaLois het volgende:
Mo heeft het door wat voor spel er door de 'regisseur' wordt gespeerd. Ze willen liever een relnicht dan een aardige, eerlijke jongen.
Net5 wil alleen maar sensatie en kijkcijfers.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Geer..... heel droog tegen Joanne; Duurt het altijd zolang voor je erin mag......?
hahaha, over de KvdW, kennelijk heeft Jo al geklaagd.
Geer zegt nog, misschien zie ik dan je zus nog.![]()
![]()
Geeft niet hoor, overkomt ons ook wel eensquote:
jup, je hebt toch 1 hand om de neus dicht te houden!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef PeterNB het volgende:
Maar moeten ze nou echt met mekaar de poepdoos op???
Tuurlijk wel, kan Alex het kunstje effe afkijken voor Lauquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef poplegend het volgende:
MONIQUE KAN NIET NEUKEN MET MAIK VANNACHT,DAAROM JANKT ZE !
Het is 24 uur volgens mij, maar denk dat ze de bewoners expres laten denken dat het 't hele weekend duurt. Ze hebben geen exacte einddag/tijd genoemd namelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:33 schreef mangalie het volgende:
Ik heb even gemist hoelang ze nu aan elkaar vast zitten. Was het 24 uur of tot en met het weekend?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, je hebt toch 1 hand om de neus dicht te houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |