Dat getuigt eerder van domheid van de anderquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo is de enige die doorheeft wat een ranzige spelletjes er met ze gespeeld wor
Ze heeft natuurlijk wel gelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Kan iemand Monique even neerknuppelen.
Helaas niet snugger genoeg om er dan niet eens in te stappen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
wie heeft er 4 streams voor me in een mozaiek? ben de link een btje kwijt
Dit, hoewel je dat zou moeten weten bij een RLS. Maar gelijk heeft ze uiteraard.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef versabommie het volgende:
quote:
Ze stemmen niet op Guido omdat hij ontzichtbaar was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Monique snapt niet dat Nederland Guido naar huis stuurt, puur omdat hij geen geheim meer heeft.
en hoogbegaafde hebben geen gevoelens?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze hoogbegaafd was
Nee ze heeft gewoon net als wij door hoe het werkt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef IGotNoName het volgende:
Mo is echt gewoon ziek in haar hoofd
Mooiquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne vind het irritant.....Wat vind je irritant vraagt Geer,dat we vastzitten.......
![]()
Is waar, maar de manier waarop vind ik zo bijzonder vreemd voor iemand van 30.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Gamey het volgende:
[..]
misschien moeten ze zelf hun kijk cijfers gaan berekenen, word dat ook nog eens positief
Weet ik, maar dat denkt Mo dus niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze stemmen niet op Guido omdat hij ontzichtbaar was.
Maik doet op bed nog iets.
hij slaapt alleen maar.
Die werkt bij mij niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |