Had hij zich niet op moeten geven, no mercyquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef akveor het volgende:
Het is wel sneu voor Servio dat iedereen zo jankt om Guido. Hij heeft ook gevoelens. Misschien.
Klopt... eigenlijk wel eng hoor hoe hier iedere keer de juiste voorspellingen gedaan worden, en we nog hopen dat we het niet goed hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Helaas niet....
Als je de COS terugleest, zie je dat we dit al voorspeld hebben, compleet met de kloppende percentages...
Ja vooral dat ze niet naast maik kan liggen, en dit misschien wel hun laatste week samen isquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof dat neptranen zijnZe vindt het gewoon echt kut.
wat zijn de fokkerstoch goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Helaas niet....
Als je de COS terugleest, zie je dat we dit al voorspeld hebben, compleet met de kloppende percentages...
dan ook niet voor Moquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Had hij zich niet op moeten geven, no mercy
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef pullup het volgende:
Shit denkt Alex, waar hebben ze me nu aan vastgeklinkt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
DIE STANK VAN ALEX IS GEWOON NIET NORMAAL!!!!!
[ afbeelding ]
Paashaas? hahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef versabommie het volgende:
Ik sta achter mo, maar deze pica kon ik niet laten schieten![]()
[ afbeelding ]
mij hoor je niet klagen, ik vond die bedligger vrij nutteloosquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Soury het volgende:
Wat nou is er een slapende niksnut uitgetieft is het weer niet goed
[ afbeelding ]
Precies, er is altijd wel wat de zeiken. Goddank.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Soury het volgende:
Wat nou is er een slapende niksnut uitgetieft is het weer niet goed
[ afbeelding ]
Dat kan allemaal best wel, maar moet ze daar zo om janken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ze heeft gewoon net als wij door hoe het werkt.
Dat de gemene mensen mogen blijven. En dat de redactie mensen naait.
Daar baal ik dus het meeste van, dat we voor het gebeurt al weten hoe het precies gaat lopen..... Je ziet het aankomen en weet dat je er niets aan kunt veranderen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt... eigenlijk wel eng hoor hoe hier iedere keer de juiste voorspellingen gedaan worden, en we nog hopen dat we het niet goed hebben
vast aan maikquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
waar is aaf banketstaaf eigenlijk
Het hele volk?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Dark het volgende:
Het hele Nederlandse volk heb lopen bekstekken, de enigste, puurste, heb een dolksteek gekregen!
Ik kan met me hoofd nie bij het Nederlandse volk, stelletje bekstekkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |