Whahahahahahaa Mo huilend op bed en die knullen moeten meequote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef Wilskracht het volgende:
Lekker orginele cos kan wel elke week
kan fake zijnquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:20 schreef Razor21 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit screenshot ook maar naar de Telegraaf verstuurd.
Oplichters!
het is nu al leukquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat door het vertrek van Guido?
Ook al is het een valse nicht, ik denk dat Servio voor leuker streams zorgt dan Guido.
Omdat Guido eruit is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom huilt Mo nou weer dan?????? Volgende keer nog meer bashen
en zo is datquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef beequeen het volgende:
Mo heeft wel gelijk, de meest gemene figuren blijven.
Ik voorzie nu ook een oorlog als ik de stemming even peilquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef Wilskracht het volgende:
Lekker orginele cos kan wel elke week
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, nou zie ik die hoogbegaafdheid ook
Ze is er ziek van dat Servio er nog is, hij is gemeen, schreeuwt, zit maar wat te lezen, en de stemmers belonen dat.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef wieweetwatt het volgende:
Waarom huilt Mo nou weer dan?????? Volgende keer nog meer bashen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat die leuke vrouw van hem nou niet eens adviseert om wat anders te gebruikenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Stability het volgende:
gatver ze kunnen zich niet omkleden...die zweetplekken bij gerard hahaha oh wat erg!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef beequeen het volgende:
Mo heeft wel gelijk, de meest gemene figuren blijven.
Dit is echt de eerste keer dat ik medelijden heb met Alex!quote:
Mo is de enige die doorheeft wat een ranzige spelletjes er met ze gespeeld worquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef DjinN het volgende:
Echt ik word zo schijtziek van Mo met haar stomme gejank elke keer. En iedereen haar maar troosten![]()
Laura verdient de troost veel meer...die is haar maatje kwijt...Monique heeft haar fuckbuddy nog dus wat jankt ze
Volgens Mo is Guido de puurste, eerlijkste persoon in het huis en daarom is het belachelijk dat hij eruit is en vieze Servio niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Zo goed kon ze toch niet met hem?
Ja dus ze is labiel, dat weten we nou wel. Maar ze zegt al huilend wel ware dingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef DjinN het volgende:
Echt ik word zo schijtziek van Mo met haar stomme gejank elke keer. En iedereen haar maar troosten![]()
Laura verdient de troost veel meer...die is haar maatje kwijt...Monique heeft haar fuckbuddy nog dus wat jankt ze
grappig dat mensen werkelijk nog dachten dat stemmen de boel zou beinvloedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik zit hier ECHT te balen hoor. Kan Servio in een HALF uur tijd ZO zijn ingelopen op Guido??? HELL NO!!
jij bent duidelijk geen Moquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
100-58=42
De 42 (2 keer 21) procent aan stemmen zijn verdeeld over de overgebleven twee, dus:
35+21=56
23+21=44
Klopt dus wel. Ligt dus puur aan hoe het afgesproken is. De stemmen van degene die in het huis blijft zijn dus verdeeld geworden over de ander twee
haha lijkt wel para brian in vrouw vorm omg..quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jank dan niet, maar kill em!!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is er ziek van dat Servio er nog is, hij is gemeen, schreeuwt, zit maar wat te lezen, en de stemmers belonen dat.
Ik wil er wel handschoenen van maken...of een jas...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Kan iemand Monique even neerknuppelen.
en ze heeft helemaal gelijk, het is ook niet eerlijk, maar wij willen leuke streamsquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Nune het volgende:
[..]
Volgens Mo is Guido de puurste, eerlijkste persoon in het huis en daarom is het belachelijk dat hij eruit is en vieze Servio niet.
IQ =/= EQquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1000quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Als Joanne er volgende week niet uitgaat (of zelfs genomineerd wordt). Dan klagen we net5 aan gvd!
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Ceetje.. het volgende:
ze ligt te janken om zichzelf, want ze gaat nu ècht op de stoel volgende week, zegt ze
http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
wie heeft er 4 streams voor me in een mozaiek? ben de link een btje kwijt
Dat getuigt eerder van domheid van de anderquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mo is de enige die doorheeft wat een ranzige spelletjes er met ze gespeeld wor
Ze heeft natuurlijk wel gelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Kan iemand Monique even neerknuppelen.
Helaas niet snugger genoeg om er dan niet eens in te stappen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
wie heeft er 4 streams voor me in een mozaiek? ben de link een btje kwijt
Dit, hoewel je dat zou moeten weten bij een RLS. Maar gelijk heeft ze uiteraard.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef versabommie het volgende:
quote:
Ze stemmen niet op Guido omdat hij ontzichtbaar was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Monique snapt niet dat Nederland Guido naar huis stuurt, puur omdat hij geen geheim meer heeft.
en hoogbegaafde hebben geen gevoelens?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze hoogbegaafd was
Nee ze heeft gewoon net als wij door hoe het werkt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef IGotNoName het volgende:
Mo is echt gewoon ziek in haar hoofd
Mooiquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne vind het irritant.....Wat vind je irritant vraagt Geer,dat we vastzitten.......
![]()
Is waar, maar de manier waarop vind ik zo bijzonder vreemd voor iemand van 30.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef Gamey het volgende:
[..]
misschien moeten ze zelf hun kijk cijfers gaan berekenen, word dat ook nog eens positief
Weet ik, maar dat denkt Mo dus niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze stemmen niet op Guido omdat hij ontzichtbaar was.
Maik doet op bed nog iets.
hij slaapt alleen maar.
Die werkt bij mij niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef goofy_goober het volgende:
Dat huis zit vol met borderliners en narcisten.
staat dat er?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef Gamey het volgende:
[..]
en hoogbegaafde hebben geen gevoelens?
Wel even wachten tot iedereen slaapt..quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef Stability het volgende:
karim en laura moeten sigaretten zoeken !!!
thanksquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
http://sstnl.web44.net/4camsonly/
Voor de 80e keer, IQ heeft niks te maken met je emotionele gesteldheid.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze hoogbegaafd was
Was 84e keer alquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de 80e keer, IQ heeft niks te maken met je emotionele gesteldheid.
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dát idd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is er ziek van dat Servio er nog is, hij is gemeen, schreeuwt, zit maar wat te lezen, en de stemmers belonen dat.
zij ook,laat ze heus wel nog zien!en liever gemene figuren als dat vrmuil die alleen slaapt en eetquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:24 schreef beequeen het volgende:
Mo heefty wel gelijk, de meest gemene figuren blijven.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne vind het irritant.....Wat vind je irritant vraagt Geer,dat we vastzitten.......
![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef bb2 het volgende:
[..]
Is waar, maar de manier waarop vind ik zo bijzonder vreemd voor iemand van 30.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef farscapevr8 het volgende:
zou guido nou mogen gamen in de geheime kamer?
Dit, Gerard vind het 200.000.000% niet erg denk ikquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef knagsje het volgende:
hoe kan die botos diklip nou nog 30x per dag naar de stem?
Helaas niet....quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Mootje is wel slim, al huilende krijgt ze iedereen.
Maar vinden jullie de stemming niet raar, dat Guido weg moest?
Pfff
kijk dan ook voor de 80e keer even naar de quote erboven. Ze snapt toch zelf ook wel dat er meer nodig is om je te nomineren dan alleen philipquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de 80e keer, IQ heeft niks te maken met je emotionele gesteldheid.
En dan vooral op een zorgelijke manier.quote:
Had hij zich niet op moeten geven, no mercyquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef akveor het volgende:
Het is wel sneu voor Servio dat iedereen zo jankt om Guido. Hij heeft ook gevoelens. Misschien.
Klopt... eigenlijk wel eng hoor hoe hier iedere keer de juiste voorspellingen gedaan worden, en we nog hopen dat we het niet goed hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Helaas niet....
Als je de COS terugleest, zie je dat we dit al voorspeld hebben, compleet met de kloppende percentages...
Ja vooral dat ze niet naast maik kan liggen, en dit misschien wel hun laatste week samen isquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof dat neptranen zijnZe vindt het gewoon echt kut.
wat zijn de fokkerstoch goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Helaas niet....
Als je de COS terugleest, zie je dat we dit al voorspeld hebben, compleet met de kloppende percentages...
dan ook niet voor Moquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Had hij zich niet op moeten geven, no mercy
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef pullup het volgende:
Shit denkt Alex, waar hebben ze me nu aan vastgeklinkt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
DIE STANK VAN ALEX IS GEWOON NIET NORMAAL!!!!!
[ afbeelding ]
Paashaas? hahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef versabommie het volgende:
Ik sta achter mo, maar deze pica kon ik niet laten schieten![]()
[ afbeelding ]
mij hoor je niet klagen, ik vond die bedligger vrij nutteloosquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Soury het volgende:
Wat nou is er een slapende niksnut uitgetieft is het weer niet goed
[ afbeelding ]
Precies, er is altijd wel wat de zeiken. Goddank.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef Soury het volgende:
Wat nou is er een slapende niksnut uitgetieft is het weer niet goed
[ afbeelding ]
Dat kan allemaal best wel, maar moet ze daar zo om janken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ze heeft gewoon net als wij door hoe het werkt.
Dat de gemene mensen mogen blijven. En dat de redactie mensen naait.
Daar baal ik dus het meeste van, dat we voor het gebeurt al weten hoe het precies gaat lopen..... Je ziet het aankomen en weet dat je er niets aan kunt veranderen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt... eigenlijk wel eng hoor hoe hier iedere keer de juiste voorspellingen gedaan worden, en we nog hopen dat we het niet goed hebben
vast aan maikquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
waar is aaf banketstaaf eigenlijk
Het hele volk?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Dark het volgende:
Het hele Nederlandse volk heb lopen bekstekken, de enigste, puurste, heb een dolksteek gekregen!
Ik kan met me hoofd nie bij het Nederlandse volk, stelletje bekstekkers
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Geer..... heel droog tegen Joanne; Duurt het altijd zolang voor je erin mag......?
hahaha, over de KvdW, kennelijk heeft Jo al geklaagd.
Geer zegt nog, misschien zie ik dan je zus nog.![]()
![]()
Omdat ze daar de vorige keer ook iemand mee terug heeft gekregenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef K_L het volgende:
Waarom zit die calimero nou weer te janken dan?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
mij hoor je niet klagen, ik vond die bedligger vrij nutteloos
arme arme arme arme geerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Geer..... heel droog tegen Joanne; Duurt het altijd zolang voor je erin mag......?
hahaha, over de KvdW, kennelijk heeft Jo al geklaagd.
Geer zegt nog, misschien zie ik dan je zus nog.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |