quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
DIE STANK VAN ALEX IS GEWOON NIET NORMAAL!!!!!

Dat kan allemaal best wel, maar moet ze daar zo om janken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ze heeft gewoon net als wij door hoe het werkt.
Dat de gemene mensen mogen blijven. En dat de redactie mensen naait.

Daar baal ik dus het meeste van, dat we voor het gebeurt al weten hoe het precies gaat lopen..... Je ziet het aankomen en weet dat je er niets aan kunt veranderen...quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt... eigenlijk wel eng hoor hoe hier iedere keer de juiste voorspellingen gedaan worden, en we nog hopen dat we het niet goed hebben

vast aan maikquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
waar is aaf banketstaaf eigenlijk

Het hele volk?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:31 schreef Dark het volgende:
Het hele Nederlandse volk heb lopen bekstekken, de enigste, puurste, heb een dolksteek gekregen!
Ik kan met me hoofd nie bij het Nederlandse volk, stelletje bekstekkers

quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Geer..... heel droog tegen Joanne; Duurt het altijd zolang voor je erin mag......?
hahaha, over de KvdW, kennelijk heeft Jo al geklaagd.
Geer zegt nog, misschien zie ik dan je zus nog.![]()
![]()

Omdat ze daar de vorige keer ook iemand mee terug heeft gekregenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:30 schreef K_L het volgende:
Waarom zit die calimero nou weer te janken dan?

quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
mij hoor je niet klagen, ik vond die bedligger vrij nutteloos

arme arme arme arme geerquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:32 schreef MissJ.24 het volgende:
Geer..... heel droog tegen Joanne; Duurt het altijd zolang voor je erin mag......?
hahaha, over de KvdW, kennelijk heeft Jo al geklaagd.
Geer zegt nog, misschien zie ik dan je zus nog.![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |