ik zeg doen! doei Joquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Flow3r het volgende:
Joanna gaat nog liever meteen naar huis want ze slaapt NIET met een man in bed
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zou wel een goeie opdracht zijn![]()
voor 500 euro
Maik heeft over een paar dagen ontstoken ogenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef Flow3r het volgende:
Dat is het spel Mo, get over it, Maik staat al weer heel gezellig met Aafke in de keuken
stiekum voor de kluis van de ander dat ze die uitwisselemquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zou wel een goeie opdracht zijn![]()
voor 500 euro
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef beroet het volgende:
(slaap) wandelt Gerard vannacht nou gezellig mee ?
moehahahaquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Servio probeert er een kloontje en een clowntje van te maken.. Ik vind haar nu namelijk meer een travo
Nou ik snap het probleem niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft niks met volwassen te maken. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het te ver vind gaan om met de andere sekse het bed te moeten delen.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:39 schreef Wilskracht het volgende:
Hij is verplicht hieraan gehoor te geven idd.
Daarnaast twijfel ik er niet aan dat hij zich niet negatief mag uitlaten over het programma, op welke manier dan ook.
Ongetwijfeld de kleine lettertjes
Sorry, late reactie.quote:Guido had wel de fake relatie kunnen weigeren of niet uitvoeren
Maar gewoon slapen is in principe minder 'erg' dan het geknuffel en getroela met Flip de hele dag.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft niks met volwassen te maken. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het te ver vind gaan om met de andere sekse het bed te moeten delen.
En puisten overal!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Maik heeft over een paar dagen ontstoken ogen
ze zal nu wel beseffen dat ze eindelijk een knappe man in bed krijgt...is ze niet gewend !quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nou ik snap het probleem niet.
Waar is ze bang voor ? Dat ze Geer gaat bespringen ?
Dat kan het enigste zijn want andersom zie ik dat echt niet gebeuren
miss wil aafke dat nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
Eigenlijk wel zwak van Maik dat die niet even bij Moon kijken gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |