gaat ze lekker op de grond naast bed.,quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne die blijft zeggen;Ik wil niet met een man in bed.......
Wat een trut. Tis toch een spel, geen verleiding. Gerard zou echt niks doen hoor, die lust je niet eens.
Missie is missie.Geboeid dus samen slapen. Gerard gaat wel in bed liggen, kan jij op de grond ernaast Joanne......
ne inderdaad.... harstikke lelijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Joanna dr pony he-le-maal niet mooi
ZOu wel mooi zijn als juist hij het zou raden. Soort wraakquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:42 schreef bb2 het volgende:
WTF, Alex zat net zonder dat hij het wist mega dicht bij geheim van Philipe
Heeft niks met volwassen te maken. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het te ver vindt gaan om met de andere sekse het bed te moeten delen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Slapen hebben we het over.
Ze is toch wel volwassen genoeg lijkt me ?
Ik ook niet zoquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Ik vermoordt haar straks------denkt Gerardquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:40 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Kan er iemand dit vreselijke mens een zaag geven zie je Gerard denken.
Servio probeert er een kloontje en een clowntje van te maken.. Ik vind haar nu namelijk meer een travoquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef iBenny het volgende:
Wat? Wat? Ik zit op de andere stream?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
domme laura en karim !! dat ga je toch niet delen *zucht*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |