Haha mocht je willenquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Deel mij maar meteen in tegen DrOrcheb ik de 1e ronde iig al binnen
Heyheyhey niet indekken!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:12 schreef zforces het volgende:
Zforce #447
Diamond
Terran
ongeveer 3 of 4 maanden niet fatsoenlijk gespeeld. Dus ik zal eerst even veel moeten oefenen hier. Ik zit ook in Engeland dus ik hoop dat mn connectie goed genoeg is! Maar ik wil iig mee doen. Een tournooitje sla ik nooit af natuurlijk
ok ok, jonge ik own je ass zo hard jonge. Ik stom die zerglings zo hard in je reet dat je ze met je tong kunt proeven. Bamquote:
kijk that's the spirit. beetje intimideren, niet persoonlijk worden, maar stiekem toch. Lekker. Make sure dat je nu een andere tactiek gebruikt trouwens, want je kan je voorstellen dat ik met een kurk in mn reet naar de match kom (no homo). (1000 forcefields)quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:18 schreef zforces het volgende:
[..]
ok ok, jonge ik own je ass zo hard jonge. Ik stom die zerglings zo hard in je reet dat je ze met je tong kunt proeven. Bam
Is dat onderste ding niet te gebruiken hiervoor?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:26 schreef GoodGawd het volgende:
Omdat het nu echt een terugkomend event aan het worden is, misschien leuk om oude toernooien data in de OP te zetten voortaan. Wel leuk om te zien als je dezelfde wedstrijden hebt tussen mensen. Zie je beetej voortgang of aftakeling (ik) van mensen
Toernooi 1: http://foktoernooi.woelmuis.nl/foktoernooi.html
Toernooi 2: http://fokking.uni.cc/
maar voor jou ben ik ook niet bangquote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:20 schreef GoodGawd het volgende:
You aint gonna stop my nuke with your "forcefields" baby.
de wereld is ook niet in 7 dagen gemaakt ;Pquote:Op zondag 20 maart 2011 18:04 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
meer mensen kmopminstens 24 man nodig!
Volgens de bijbel welquote:Op zondag 20 maart 2011 18:27 schreef Razilat het volgende:
[..]
de wereld is ook niet in 7 dagen gemaakt ;P
Nee in 6 dagen, op de 7e dag rustte hij uit. Of is dat in jouw koran anders?quote:
Ik ben inmiddels goud en ik had protoss neer gezetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:55 schreef Revje1 het volgende:
1.Revje-745-Gold-Protoss
2.IhasaKAROT-898-Diamond-Protoss
3.Yoshi-981-Diamond-Zerg
4.Drorctopus-883-Platinum-Zerg
5.Ponkie- 680-Master-Protoss/Zerg
6.ebGMcSilent-332-Gold-Protoss
7.DirkZz-892-Bronze-Terran
8.Donderkonijn-756-Bronze-Protoss
9.Zforce-447-Diamond-Terran
10.KnOePeR-385-Silver-Zerg
11.Rhanald-536-Gold-Protoss
12.Razilat-848-Platinum-Random
13.IrFrenkyV-229-Bronze-Zerg
Aanmeldingen gaan weer best goed. Eigenlijk hebben we er al 14 want ik ga er gewoon vanuit dat Nifty meedoet:)
Ik speel random maar kan wel terran gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 09:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jaaa meer mensenmeer terrans nodig , nog maar 2 van de 16
Had je juiste race en league al gevondenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:22 schreef Arnevld het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels goud en ik had protoss neer gezet
Bnet zegt toch dat je diamond bent... maar je mag wel meedoen hoorquote:
je won gister anders nog makkelijk van me, misschien dat je niet meer echt die diamond bent die er staat maar zeker geen bronze.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:55 schreef GoodGawd het volgende:
Ja maar dat is nog van voor de patch, daarna nul league gedaan. Dus bronze is een redelijke aanname van huidige stand!
* Tal'Darim Altarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:36 schreef Arnevld het volgende:
Bah waarom niet de ladder maps die kennen mensen al
Ik ken ze wel, maar het is een stuk makkelijker oefenen door te ladderen dan door custom games, tenzij je al zo ver bent dat je een team met sparring partners hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:13 schreef garriej het volgende:
[..]
* Tal'Darim Altar
* Terminus RE
zijn wel bekende mappen, als je ze niet kent moet je er echt is in gaan spelen, top maps, speciaal gemaakt voor de GSL.
in het fok channel zijn meestal wel mensen te vinden, anders kan je gewoon een custom game joinen en tegen een random iemand spelen op die maps.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:30 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, maar het is een stuk makkelijker oefenen door te ladderen dan door custom games, tenzij je al zo ver bent dat je een team met sparring partners hebt.
eu.battle.net/sc2 en dan inloggen dan kan je het vinden, add me ook even in sc gekkegarriej #821, gerard_jr@msn.com, kunnen we oefenenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:07 schreef Keffo het volgende:
Wil ook graag meedoen,
Keffo
# moet ik even opzoeken
Terran
Silver
ik heb nu 2 keer meegdaan aan de craftcup en 1 keer aan de sennheiser cup XD die laatste wouden ze me streamequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:24 schreef GoodGawd het volgende:
We zouden eens allemaal aan een echt toernooi moeten meedoen op een LAN ofzo :3 dan komen we als de Fok delegatie
Zulke ambities voor iemand die eigenlijk niet mee wou doen in eerste instantiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:24 schreef GoodGawd het volgende:
We zouden eens allemaal aan een echt toernooi moeten meedoen op een LAN ofzo :3 dan komen we als de Fok delegatie
feel free to add me, gekkegarriej #821, gerard_jr@msn.com, ben savonds online.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef CraniuM het volgende:
zoek ook nog wel een oefenbuddy wie wilt?
K geaddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:36 schreef garriej het volgende:
[..]
feel free to add me, gekkegarriej #821, gerard_jr@msn.com, ben savonds online.
haha als ik mee ga gaan we dan dik de boot in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:24 schreef GoodGawd het volgende:
Nee dan doen we gewoon een competitie tussen fokkers, de top vier representeren dan fokquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
haha als ik mee ga gaan we dan dik de boot in.
Dit lijkt me ook wel interressant, vooral tegen betere spelers om van te leren. En zo hoef je niet iedere keer te ladderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef CraniuM het volgende:
zoek ook nog wel een oefenbuddy wie wilt?
je kan mij ook gewoon adden GZA#143quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel interressant, vooral tegen betere spelers om van te leren. En zo hoef je niet iedere keer te ladderen.
haha geinig :3quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Site (link) update:
Medals van vorige tourneys staan nu bij de spelers
Nieuwe ronde! Nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Grrr die 3e plek had ik moeten hebben. Snap niet hoe ik kon verliezen van Djinn... in de voorrondes versloeg ik hem nog
djinn is eigenlijk een diamond speler, maar vlak voor het tourney werdt hij gedegradeerd en heeft vervolgens niet meer de moeite gedaan om terug in diamond te komen ;Pquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Grrr die 3e plek had ik moeten hebben. Snap niet hoe ik kon verliezen van Djinn... in de voorrondes versloeg ik hem nog
nee yosh, dat wil je zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou en ik ben eigenlijk een master speler maar zit in diamond
Hey Jace!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Jace_TBL het volgende:
Oh ik zie dit nu toevallig.. Hulde!
Al een maand niet gespeeld, dus 't wordt wel weer eens tijd. Doe mij die laatste spot maar
(Jace #186 Zerg Diamond)
Natuurlijk, als ik er in zit ga ik ook meedoen ook.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef Revje1 het volgende:
Hey Jace!
Neem dan aan dat je weer actief word dan?
Dat is niet eerlijk... dan heb je een bronze in de volgende ronde terwijl die het helemaal niet verdiend.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef Agiath het volgende:
Ja hallo, waarom niet de bronze eerst bij elkaar? Hier maak ik geen schijn van kans tegen natuurlijk
Voorderest ziet t er wel mooi uit
Dat wordt dan toch ook niks als je die indeling zo doet. Je hebt sowieso geen schijn van kans als brons, uiteindelijk zul je het toch tegen een master moeten opnemen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef Agiath het volgende:
Ja hallo, waarom niet de bronze eerst bij elkaar? Hier maak ik geen schijn van kans tegen natuurlijk
Voorderest ziet t er wel mooi uit
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch ook niks als je die indeling zo doet. Je hebt sowieso geen schijn van kans als brons, uiteindelijk zul je het toch tegen een master moeten opnemen.
Ik doelde meer hier op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef TwenteFC het volgende:
Ook nog een "Loser" bracket? Voor de bronzjes onderons wel leuk.
Dat is mijn punt ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De 1e game zal altijd op een map gespeeld worden die voor beide rassen zo balanced mogelijk is.
Elimination komt mischien nog wel eens, maar programmeertechnisch heb ik daar nu gewoon geen tijd voor
Dude, zit je me te trollen?quote:
je stemt er toch telkens 1 weg, dan blijven er 3 over, daar speel je op?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:36 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dude, zit je me te trollen?
Feit is dat bepaalde maps in bepaalde matchups zwaar nadelig zijn - zonder enige vorm van eliminatie krijg je met loser's pick dus om de beurt one sided games waarbij ieder zijn eigen map wint - waarmee bij bo3 de serie vaak min of meer bepaald is door de eerste map.
Dat zou ik willenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:39 schreef garriej het volgende:
[..]
je stemt er toch telkens 1 weg, dan blijven er 3 over, daar speel je op?
Als je elke match dezelfde maps krijgt betekent dat dat dat overduidelijk de beste maps zijn, lijkt me.. En het zal per matchup best wel verschillen, en zeker als je met 9 maps begint zal persoonlijke voorkeur ook een rol spelen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik snap echt wel wat je bedoeldIk zal even met Revje overleggen wat we doen.
Misschien dat je globaal 1 map kan uitsluiten , zou dat een uitkomst bieden? Om en om wegstrepen voel ik niet zoveel voor, dan krijg je echt elke match dezelfde maps.
Beter dan dat het nu is, maar nog steeds suboptimaal imo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat vindt je van 1 map per player uitsluiten over hele tourney?
Voor de KO wil ik eigenlijk een SET (random) maplist gebruiken trouwens. Dus 3 / 5 random maps uit de maplist in bepaalde volgorde. Met 1 veto kan je 1 map verwijderen, waarna de volgende in de lijst bij de 3 /5 maps inkomt.
100% mee eens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:46 schreef GoodGawd het volgende:
^ Ja dat ben ik met je eens, ik en vele andere zullen niet allemaal tijd hebben om al die toernooien te volgen en die mappen te kennen. Laat staan zelf op te spelen. Ik vind die van Blizzard dus een goede keuze omdat die bij het gros van de mensen bekend is.
Hij /wde mij al ingamequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik zie nu pas dat DocOrc tegen allemaal toss moet
Zaldie leuk gaan vinden
@CraniuM, het hoeft niet perse op die volgordeiedereen moet gewoon alle matches spelen die er staan.
@Keffa, hoe laat vanavond ben je er?
Maakt ik teminste miss nog kansquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
lolipv dat je even je terran gaat oefennen, aangezien je zelfverklaard zo slecht bent geworden
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik zie nu pas dat DocOrc tegen allemaal toss moet
Zaldie leuk gaan vinden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Dan zeg je toch tegen je visite ik ben ff starcraften ben zo weer terug... is dat nou zo moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |