abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94486352
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 19:48 schreef GoodGawd het volgende:
Nee laat maar :')
:(
pi_94486800
Site (link) update:

Medals van vorige tourneys staan nu bij de spelers
pi_94486901
Grrr die 3e plek had ik moeten hebben. Snap niet hoe ik kon verliezen van Djinn... in de voorrondes versloeg ik hem nog ;(
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 22 maart 2011 @ 21:51:29 #104
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_94487380
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Site (link) update:

Medals van vorige tourneys staan nu bij de spelers

haha geinig :3

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Grrr die 3e plek had ik moeten hebben. Snap niet hoe ik kon verliezen van Djinn... in de voorrondes versloeg ik hem nog ;(
Nieuwe ronde! Nieuwe kansen!
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_94489105
Nog 1 aanmelding mensen :)
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:13:15 #106
326058 Razilat
ter vermaeck!
pi_94500060
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef YoshiBignose het volgende:
djinn is eigenlijk een diamond speler, maar vlak voor het tourney werdt hij gedegradeerd en heeft vervolgens niet meer de moeite gedaan om terug in diamond te komen ;P
pi_94500411
Nou en ik ben eigenlijk een master speler maar zit in diamond :')
pi_94500933
:D arent we all
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:50:13 #109
326058 Razilat
ter vermaeck!
pi_94501029
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou en ik ben eigenlijk een master speler maar zit in diamond :')
nee yosh, dat wil je zijn.
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:12:11 #110
157428 GoodGawd
pi_94501622
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
:D arent we all
Uhm nee. Grandmaster?
pi_94501634
nee nifty :)
pi_94502802
quote:
16s.gif Op woensdag 23 maart 2011 09:50 schreef Razilat het volgende:

[..]

nee yosh, dat wil je zijn.
pi_94515854
Kom op mensen nog 1 spelert, dan kunnen we de pouls publishen!
pi_94517768
Oh ik zie dit nu toevallig.. Hulde!

Al een maand niet gespeeld, dus 't wordt wel weer eens tijd. Doe mij die laatste spot maar :)

(Jace #186 Zerg Diamond)
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
  woensdag 23 maart 2011 @ 17:34:24 #115
157428 GoodGawd
pi_94518123
Mooi zo!

There is no way back! Gr. Nifty
pi_94518181
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Jace_TBL het volgende:
Oh ik zie dit nu toevallig.. Hulde!

Al een maand niet gespeeld, dus 't wordt wel weer eens tijd. Doe mij die laatste spot maar :)

(Jace #186 Zerg Diamond)
Hey Jace!

Neem dan aan dat je weer actief word dan?
pi_94522488
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef Revje1 het volgende:
Hey Jace!

Neem dan aan dat je weer actief word dan?
Natuurlijk, als ik er in zit ga ik ook meedoen ook.

Komende dagen even warmspelen en dan weer keihard ruleren!
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_94524247
Mooi dan zitten we helemaal vol!
pi_94525361
MAARRRR we nemen nog wel reserves aan, justin case :)

Ik ben nu bezig met de pouls opzetten. Uiteraard is dit volgens een bepaalde formule en eerlijk gegenereerd.

[ Bericht 28% gewijzigd door omNOMNOMNOMNOM op 23-03-2011 20:21:20 ]
pi_94527101
Welke formule en hoe eerlijk? :P Komen er ook pre-toernooi elkaar-dis-interviews a la GSL/TSL? :D
pi_94529812
Ja natuurlijk. Zullen we bij jou beginnen Acro?:)
pi_94531926
DE POULES ZIJN BEKEND!

overzicht uiteraard op de site:
http://fok.wowarena.nl

of directe url naar de poules:
http://fok.wowarena.nl/tournament/1/round/1

DE POULES ZIJN BEKEND!
pi_94532865
Knalt ie me nog met Skamba in een poul :') eikel.
pi_94532937
Ik zei je gister al, als er een diamond joined kan je de lul zijn :) ik ook tegen een andere diamond, aleen wij 2 dus. live with it :)

kan je laten zien wat je kan ;)
pi_94533149
;) maar eerste twee gaan dan door?

edit: ja dus lees ik net :P
pi_94533208
De 1e 2 gaan SOWIESO door naar de RO16
De nr 3 gaat naar een tussenronde , waar de beste 4 van de 6 doorgaan
pi_94534716
Ziet er ziekelijk goed uit man...
Als ik dan iets zou veranderen, is die poules wat overzichtelijker/kleiner formaat maken.

Maar echt mooi gemaakt!

En geen ZvZ voor mij, whoohoo.
pi_94534851
Dankje ;) ja dit is even uit de losse pols ^^ van het weekend ga ik er helemaal op los :)
pi_94535999
Ja hallo, waarom niet de bronze eerst bij elkaar? Hier maak ik geen schijn van kans tegen natuurlijk :')

Voorderest ziet t er wel mooi uit
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_94536010
:P Ook nog een "Loser" bracket? Voor de bronzjes onderons wel leuk.
pi_94536032
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef Agiath het volgende:
Ja hallo, waarom niet de bronze eerst bij elkaar? Hier maak ik geen schijn van kans tegen natuurlijk :')

Dat is niet eerlijk... dan heb je een bronze in de volgende ronde terwijl die het helemaal niet verdiend.

Dit is gewoon het eerlijkste.
pi_94536158
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef Agiath het volgende:

Dat wordt dan toch ook niks als je die indeling zo doet. Je hebt sowieso geen schijn van kans als brons, uiteindelijk zul je het toch tegen een master moeten opnemen.
pi_94536981
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat wordt dan toch ook niks als je die indeling zo doet. Je hebt sowieso geen schijn van kans als brons, uiteindelijk zul je het toch tegen een master moeten opnemen.
quote:
19s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef TwenteFC het volgende:
:P Ook nog een "Loser" bracket? Voor de bronzjes onderons wel leuk.
Ik doelde meer hier op.

Maar goed, ik ga het natuurlijk wel proberen ^O^
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_94542530
Alles moet gewoon netjes verdeelt worden. Bronze en silver hebben het gewoon het zwaarst.

Als alle bronsjes en silver leuk vinden om na de pouls nog een loserspoule te maken kan ik dat overleggen met IhasaKarot. Maar als hij al veel werk heeft met uitslagen bijwerken enzo dan zal het wel niet doorgaan.

Maargoed door de nummers 3 van elke poule nog tegen elkaar te laten spelen houden we al best veel spelers langere tijd in het toernooi.
pi_94543066
Ik heb vandaag wel tijd, kan ik al wat matches spelen?
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_94543418
Ik zal nog wat custom rewards toevoegen,
best bronze,
best silver etc

misschien best lower ranked (veel winnen van leaguers boven je)

Het is zo opgezet dat iedereen kans heeft op plek 3, dus verlenging van je stay :) Van de 6 nummers 3 gaan er nog 4 door naar de knockouts. Dus er vallen na de 1e ronde eigenlijk maar 8 van de 24 spelers af. Er moeten toch een keer spelers afvallen. Nu heeft iedereen kans. Een poule maken met alleen maar bronze zou niet echt zinvol zijn.

Mocht er toch vraag naar zijn, het is mogelijk om een apart bronze tourney op te zetten hierna :) heb ik alvast rekening mee gehouden.

@Keffo en @Iedereen

ER MAG VAST GESPEELD GAAN WORDEN! Scores + replays mogen nu eerst even doorgegeven worden per email: info@wowarena.nl . Ik zal ze nog even handmatig verwerken, tot ik vanavond daar een automatisch systeem voor heb gemaakt :)

De 1e poulefase zijn BO3 matches, met als beginmap Xel'Naga Caverns , daarna kiest de verliezer de volgende map.

De volledige maplist (1.3 ladder maplist):
1. Scrap Station
2. Xel'Naga Caverns
3. Backwater Gulch
4. Delta Quardrant
5. Metalopolis
6. Shakuras Plateau
7. Slag Pits
8. Tel'Darim Altar LE
9. The Shattered Temple
10. Typhoon Peaks

VANAVOND KOMEN DE SCORES ETC ONLINE, DAN KAN JE OOK AUTOMATISCH SCORES GAAN DOORGEVEN. Voor nu dus nog even via de email: info@wowarena.nl
pi_94543636
Ik weet niet of het te laat is voor deze ronde, maar het volgende mapsysteem is imo wat beter:

Je maakt een mappool van een oneven aantal maps, en je laat om de beurt de spelers een map bannen totdat er 3(of 5 in de finale) maps over zijn, en die speel je vervolgens.

Dan voorkom je dat de eerste game superbelangrijk is - aangezien je als je die wint de tweede map sterk in het nadeel hebt, en de derde map sterk in je voordeel.
pi_94544141
De 1e game zal altijd op een map gespeeld worden die voor beide rassen zo balanced mogelijk is.

Elimination komt mischien nog wel eens, maar programmeertechnisch heb ik daar nu gewoon geen tijd voor :)
pi_94544251
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De 1e game zal altijd op een map gespeeld worden die voor beide rassen zo balanced mogelijk is.

Elimination komt mischien nog wel eens, maar programmeertechnisch heb ik daar nu gewoon geen tijd voor :)
Dat is mijn punt ook niet :) Mijn punt is dat met loser's pick zonder elimination er in sommig gevallen een zwaar nadelige map gespeeld wordt. Als ik tegen ponkie op backwater gulch of delta quadrant moet spelen is dat praktisch een freewin voor hem..

Het lijkt me ook niet nodig om dat uit te programmeren, je kunt gewoon in de chat 1 voor 1 maps bannen :s)
pi_94544362
Oefenen dan he ;)
pi_94544562
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Oefenen dan he ;)
Dude, zit je me te trollen?

Feit is dat bepaalde maps in bepaalde matchups zwaar nadelig zijn - zonder enige vorm van eliminatie krijg je met loser's pick dus om de beurt one sided games waarbij ieder zijn eigen map wint - waarmee bij bo3 de serie vaak min of meer bepaald is door de eerste map.
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:39:17 #142
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_94544637
quote:
13s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:36 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Dude, zit je me te trollen?

Feit is dat bepaalde maps in bepaalde matchups zwaar nadelig zijn - zonder enige vorm van eliminatie krijg je met loser's pick dus om de beurt one sided games waarbij ieder zijn eigen map wint - waarmee bij bo3 de serie vaak min of meer bepaald is door de eerste map.
je stemt er toch telkens 1 weg, dan blijven er 3 over, daar speel je op?
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_94544652
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:39 schreef garriej het volgende:

[..]

je stemt er toch telkens 1 weg, dan blijven er 3 over, daar speel je op?
Dat zou ik willen :s) Huidige systeem is loser's pick in hele pool.
pi_94544778
Ik snap echt wel wat je bedoeld :) Ik zal even met Revje overleggen wat we doen.

Misschien dat je globaal 1 map kan uitsluiten , zou dat een uitkomst bieden? Om en om wegstrepen voel ik niet zoveel voor, dan krijg je echt elke match dezelfde maps.
pi_94544869
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik snap echt wel wat je bedoeld :) Ik zal even met Revje overleggen wat we doen.

Misschien dat je globaal 1 map kan uitsluiten , zou dat een uitkomst bieden? Om en om wegstrepen voel ik niet zoveel voor, dan krijg je echt elke match dezelfde maps.
Als je elke match dezelfde maps krijgt betekent dat dat dat overduidelijk de beste maps zijn, lijkt me.. En het zal per matchup best wel verschillen, en zeker als je met 9 maps begint zal persoonlijke voorkeur ook een rol spelen! :s)
pi_94544909
Wat vindt je van 1 map per player uitsluiten over hele tourney?

Voor de KO wil ik eigenlijk een SET (random) maplist gebruiken trouwens. Dus 3 / 5 random maps uit de maplist in bepaalde volgorde. Met 1 veto kan je 1 map verwijderen, waarna de volgende in de lijst bij de 3 /5 maps inkomt.
pi_94544969
Van mij hoef je niet zoveel moeite te doen hoor :P gewoon SPELEN!! Alle maps random desnoods >:)
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:16:31 #148
157428 GoodGawd
pi_94545659
Maakt mij niet zoveel uit, de helft vand die maps ken ik niet eens. Dus zoveel zal het voor ook niet uitmaken.
pi_94545715
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat vindt je van 1 map per player uitsluiten over hele tourney?

Voor de KO wil ik eigenlijk een SET (random) maplist gebruiken trouwens. Dus 3 / 5 random maps uit de maplist in bepaalde volgorde. Met 1 veto kan je 1 map verwijderen, waarna de volgende in de lijst bij de 3 /5 maps inkomt.
Beter dan dat het nu is, maar nog steeds suboptimaal imo.

Aan de andere kant, een betere mappool helpt ook al bergen. De blizzard ladder pool wordt eigenlijk al nooit als uitgangspunt gebruikt voor toernooien.

TSL: Crevasse, Crossfire SE, Shakuras Plateau, Tal'Darim Altar, Xel'Naga Caverns, Metalopolis, and Terminus RE.
GSTL: Crossfire SE, Crevasse, Terminus RE, TalDarim Altar, Metalopolis, XelNaga Caverns, Dual Site, XelNaga Fortress, and Typhon Peaks
HD World Tournament: Crossfire* GSL version, Terminus* GSL Version, Crevasse* GSL Version,Tal'Darim Altar* GSL Version,Shattered Temple, Iccup Testbug,Shakuras Plateau
pi_94545794
Ja maar daar benadeel je de casual lowlevelers ook enorm mee. Deze mappoule is die van de ladder, iedereen kan daar dus simpel op spelen en oefenen. Al die GSL maps vind ik zelf ook beter, maar zijn minder toegankelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')