haha geinig :3quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Site (link) update:
Medals van vorige tourneys staan nu bij de spelers
Nieuwe ronde! Nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Grrr die 3e plek had ik moeten hebben. Snap niet hoe ik kon verliezen van Djinn... in de voorrondes versloeg ik hem nog
djinn is eigenlijk een diamond speler, maar vlak voor het tourney werdt hij gedegradeerd en heeft vervolgens niet meer de moeite gedaan om terug in diamond te komen ;Pquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Grrr die 3e plek had ik moeten hebben. Snap niet hoe ik kon verliezen van Djinn... in de voorrondes versloeg ik hem nog
nee yosh, dat wil je zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Nou en ik ben eigenlijk een master speler maar zit in diamond
Hey Jace!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Jace_TBL het volgende:
Oh ik zie dit nu toevallig.. Hulde!
Al een maand niet gespeeld, dus 't wordt wel weer eens tijd. Doe mij die laatste spot maar
(Jace #186 Zerg Diamond)
Natuurlijk, als ik er in zit ga ik ook meedoen ook.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:35 schreef Revje1 het volgende:
Hey Jace!
Neem dan aan dat je weer actief word dan?
Dat is niet eerlijk... dan heb je een bronze in de volgende ronde terwijl die het helemaal niet verdiend.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef Agiath het volgende:
Ja hallo, waarom niet de bronze eerst bij elkaar? Hier maak ik geen schijn van kans tegen natuurlijk
Voorderest ziet t er wel mooi uit
Dat wordt dan toch ook niks als je die indeling zo doet. Je hebt sowieso geen schijn van kans als brons, uiteindelijk zul je het toch tegen een master moeten opnemen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef Agiath het volgende:
Ja hallo, waarom niet de bronze eerst bij elkaar? Hier maak ik geen schijn van kans tegen natuurlijk
Voorderest ziet t er wel mooi uit
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:28 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch ook niks als je die indeling zo doet. Je hebt sowieso geen schijn van kans als brons, uiteindelijk zul je het toch tegen een master moeten opnemen.
Ik doelde meer hier op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:25 schreef TwenteFC het volgende:
Ook nog een "Loser" bracket? Voor de bronzjes onderons wel leuk.
Dat is mijn punt ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:19 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
De 1e game zal altijd op een map gespeeld worden die voor beide rassen zo balanced mogelijk is.
Elimination komt mischien nog wel eens, maar programmeertechnisch heb ik daar nu gewoon geen tijd voor
Dude, zit je me te trollen?quote:
je stemt er toch telkens 1 weg, dan blijven er 3 over, daar speel je op?quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:36 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dude, zit je me te trollen?
Feit is dat bepaalde maps in bepaalde matchups zwaar nadelig zijn - zonder enige vorm van eliminatie krijg je met loser's pick dus om de beurt one sided games waarbij ieder zijn eigen map wint - waarmee bij bo3 de serie vaak min of meer bepaald is door de eerste map.
Dat zou ik willenquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:39 schreef garriej het volgende:
[..]
je stemt er toch telkens 1 weg, dan blijven er 3 over, daar speel je op?
Als je elke match dezelfde maps krijgt betekent dat dat dat overduidelijk de beste maps zijn, lijkt me.. En het zal per matchup best wel verschillen, en zeker als je met 9 maps begint zal persoonlijke voorkeur ook een rol spelen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik snap echt wel wat je bedoeldIk zal even met Revje overleggen wat we doen.
Misschien dat je globaal 1 map kan uitsluiten , zou dat een uitkomst bieden? Om en om wegstrepen voel ik niet zoveel voor, dan krijg je echt elke match dezelfde maps.
Beter dan dat het nu is, maar nog steeds suboptimaal imo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat vindt je van 1 map per player uitsluiten over hele tourney?
Voor de KO wil ik eigenlijk een SET (random) maplist gebruiken trouwens. Dus 3 / 5 random maps uit de maplist in bepaalde volgorde. Met 1 veto kan je 1 map verwijderen, waarna de volgende in de lijst bij de 3 /5 maps inkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |