* Tal'Darim Altarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:36 schreef Arnevld het volgende:
Bah waarom niet de ladder maps die kennen mensen al
Ik ken ze wel, maar het is een stuk makkelijker oefenen door te ladderen dan door custom games, tenzij je al zo ver bent dat je een team met sparring partners hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:13 schreef garriej het volgende:
[..]
* Tal'Darim Altar
* Terminus RE
zijn wel bekende mappen, als je ze niet kent moet je er echt is in gaan spelen, top maps, speciaal gemaakt voor de GSL.
in het fok channel zijn meestal wel mensen te vinden, anders kan je gewoon een custom game joinen en tegen een random iemand spelen op die maps.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:30 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ik ken ze wel, maar het is een stuk makkelijker oefenen door te ladderen dan door custom games, tenzij je al zo ver bent dat je een team met sparring partners hebt.
eu.battle.net/sc2 en dan inloggen dan kan je het vinden, add me ook even in sc gekkegarriej #821, gerard_jr@msn.com, kunnen we oefenenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:07 schreef Keffo het volgende:
Wil ook graag meedoen,
Keffo
# moet ik even opzoeken
Terran
Silver
ik heb nu 2 keer meegdaan aan de craftcup en 1 keer aan de sennheiser cup XD die laatste wouden ze me streamequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:24 schreef GoodGawd het volgende:
We zouden eens allemaal aan een echt toernooi moeten meedoen op een LAN ofzo :3 dan komen we als de Fok delegatie
Zulke ambities voor iemand die eigenlijk niet mee wou doen in eerste instantiequote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:24 schreef GoodGawd het volgende:
We zouden eens allemaal aan een echt toernooi moeten meedoen op een LAN ofzo :3 dan komen we als de Fok delegatie
feel free to add me, gekkegarriej #821, gerard_jr@msn.com, ben savonds online.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef CraniuM het volgende:
zoek ook nog wel een oefenbuddy wie wilt?
K geaddquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:36 schreef garriej het volgende:
[..]
feel free to add me, gekkegarriej #821, gerard_jr@msn.com, ben savonds online.
haha als ik mee ga gaan we dan dik de boot in.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:24 schreef GoodGawd het volgende:
Nee dan doen we gewoon een competitie tussen fokkers, de top vier representeren dan fokquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:27 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
haha als ik mee ga gaan we dan dik de boot in.
Dit lijkt me ook wel interressant, vooral tegen betere spelers om van te leren. En zo hoef je niet iedere keer te ladderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:41 schreef CraniuM het volgende:
zoek ook nog wel een oefenbuddy wie wilt?
je kan mij ook gewoon adden GZA#143quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel interressant, vooral tegen betere spelers om van te leren. En zo hoef je niet iedere keer te ladderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |