Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
@ Mcsilent, Knappert en Drorcto, kunnen jullie een tijd neerzetten wanneer het voor jullie het beste uitkomt? Ik heb alleen morgen mn laatste tentamen, die dagen erna heb ik zat tijd over.
Kunnen we er niet nog een poul bijmaken als er voor 5 april nog 4 bij zijn gekomen?
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you. Xbox live:garriej
Ik zi dat de eerste match tegen Lenz gespeeld is. Als ik je replays kan krijgen, graag. Misschien kan ik me dan beter voorbereiden op mijn eigen slachting
Op vrijdag 25 maart 2011 11:11 schreef YoshiBignose het volgende: Dan zeg je toch tegen je visite ik ben ff starcraften ben zo weer terug... is dat nou zo moeilijk