Leuke foto's, maar een klein beschrijvinkje per foto over wat ik precies zie, zou leuk zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Laat ik nog wat foto's hier posten van vorige week:
Een aantal foto's van 8 maart gemaakt tussen station Lunetten en de Bleekstraat.
foto's foto's, foto's
Ik had de foto's gemaakt voor de thread Randstadspoor op het altijd interessante Skyscraperscity (veels te groot om allemaal te volgen). Daar zijn de meeste locaties wel bekend. Ik heb mijn bijdrage even snel hier geplaatst om jullie van dienst te zijn. Aangezien ik nog bergen typewerk had voor de Uni had ik wel zin, maar geen tijd om de teksten er bij te zetten. Nu heb ik er geen zin meer in, ik mag morgen weer de hele dag tegenover Fles zitten. ..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Leuke foto's, maar een klein beschrijvinkje per foto over wat ik precies zie, zou leuk zijn.
Vandaag ben ik ook te vinden op de Heidelberglaan, lang geleden trouwensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:44 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik had de foto's gemaakt voor de thread Randstadspoor op het altijd interessante Skyscraperscity (veels te groot om allemaal te volgen). Daar zijn de meeste locaties wel bekend. Ik heb mijn bijdrage even snel hier geplaatst om jullie van dienst te zijn. Aangezien ik nog bergen typewerk had voor de Uni had ik wel zin, maar geen tijd om de teksten er bij te zetten. Nu heb ik er geen zin meer in, ik mag morgen weer de hele dag tegenover Fles zitten. ..
Ik zit nog een lang uur in de UB, in vergaderzaaltje 2.44. Of anders ff buiten luchtje scheppen (..). Kom ff buurten anders, heb een zwart/goud Goldstar-shirt aan vandaag.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:15 schreef bork het volgende:
[..]
Vandaag ben ik ook te vinden op de Heidelberglaan, lang geleden trouwens.
Iedereen zal op meerdere fora kijken om zaken bij te houden. Ik volg zelf meerdere keren per dag dit topic en daarnaast Skyscraperscity. Daar volg ik de volgende onderwerpen:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef Temlin het volgende:
Die foto's heb ik al eerder gezien volgens mij
Het schiet echt op in Arnhem! Nog drie maanden en dan is het tijdelijk station wegquote:
Ik zit vrijwel nooit in de IJssellijn, en als ik er in zit heb deel ik de wagon met zo'n drie anderen. Rijd ik op rare tijdstippen en zitten de treinen normaal wel behoorlijk vol?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:10 schreef Brembo het volgende:
[..]
Het schiet echt op in Arnhem! Nog drie maanden en dan is het tijdelijk station weg. Zometeen maar weer eens naar het oosten, de ijssellijn zal wel weer overbevolkt zijn
.
Ja. in de spits is het vaak echt heel vol daar. Midden overdag en 's avonds laat heb ik het inderdaad ook wel vaker meegemaakt dat ik een prive-coupé had ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:38 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik zit vrijwel nooit in de IJssellijn, en als ik er in zit heb deel ik de wagon met zo'n drie anderen. Rijd ik op rare tijdstippen en zitten de treinen normaal wel behoorlijk vol?
Dat idd. En een vriend opzoeken, en nog wat bordjes knallen. Hopelijk zit t weer een beetje meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Ga je `gewoon´ een dagje heen en weer met Thalys of wat is het plan?
Kun je dan ff checken of de waslijn op spoor 1 er hangt, hoef ik er niet naar toequote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Klausewetter vandaag ja. Ik moet nog steeds een keer naar Baarn voor een gratis kop koffieMaandag laatste kans. Eers morgen naar Paris
Dat kan ik zo ook wel vertellen: Ja die hangt erquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:01 schreef bork het volgende:
[..]
Kun je dan ff checken of de waslijn op spoor 1 er hangt, hoef ik er niet naar toe.
Ik vergeet steeds op het werk de officiële tekeningen op te zoeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan ik zo ook wel vertellen: Ja die hangt er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |