Door een uitzendkrachtquote:Op donderdag 17 maart 2011 15:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat is te zien. De V250 is duidelijk op een regenachtige maandagmorgen gedaan.
Ik denk eerder door een van de kinderen van een van de ontwerpersquote:
Ja, dat zo'n jochie van 2 naar zijn vader toe kwam:quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk eerder door een van de kinderen van een van de ontwerpers
Ziet er tof uitquote:Op donderdag 17 maart 2011 16:08 schreef trainfreak het volgende:
In FOT zijn enkele knappe foto's te zien van 'Terug naar toen' van bij de VSM.
Ze zijn wel wat bewerkt maar ik vind ze echt sjiek!
[Test-case] Uit den ouden doos!
Vanmorgen waren op station Gouda twee S&V'ers bezig met het plaatsen van verdwaalde fietsen in de rekken. Service!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou weleens handig zijn als ze hun servicebevoegdheden ook eens zouden gebruiken
Per 1 april zeker?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef greavy het volgende:
Ik lees net op OHIH dat het S&V personeel nķg meer bevoegdheid krijgt, namelijk buiten het station en trein ook boetes mogen uitschrijven...
En dat per April...
Want die komen er?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
Niet gek dat ze dat opbreken in Den Bosch doen. Zo krijg je ruimte om richting noorden extra sporen en vrije kruisingen te maken
Op grond van welke aanwijzing, wetswijziging, ambtsbericht of aanstelling van de boa's?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef greavy het volgende:
Ik lees net op OHIH dat het S&V personeel nķg meer bevoegdheid krijgt, namelijk buiten het station en trein ook boetes mogen uitschrijven...
En dat per April...
Voorbereidende werkzaamheden neem ik aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:48 schreef James1988 het volgende:
Ja, project Sporen in Den Bosch. Wist alleen niet dat ze daar al aan begonnen waren.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:37 schreef greavy het volgende:
En dat per April...
Voor de duidelijkheid: ze zijn niet van mijquote:
k zou toch een beetje opschieten danquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:34 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Nog tot 2014 zelfs!
Wel mooi dat de oudste geëlektrificeerde spoorweg van Duitsland van Polen naar Tsjechië looptquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:05 schreef bork het volgende:
Over grensverkeer wat weer hervat wordt, van het supermooie lijntje Jelenia Gķra - Koenov (oudste geelektrificeerde spoor in Duitsland) is eind augustus het stuk van Szklarska Porba Gķrna (PL) und Harrachov/Koenov (CZ) weer geopend. (alleen op vrijdag en zondag en ik geloof alleen zomers)
http://de.wikipedia.org/w(...)E2%80%93Ko%C5%99enov
Laat ik nog wat foto's hier posten van vorige week:quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:25 schreef James1988 het volgende:
De eerste tekenen van de spoorverdubbeling tussen Houten en Utrecht beginnen al goed zichtbaar te worden: nadat de viersporigheid bij Houten sinds de laatste dienstregelingswijziging in gebruik is genomen gaat het werk gewoon door.
Inmiddels zijn de vormen van een dive-under al te vinden (tussen de spoorlijn richting Ede-Wageningen / Arnhem en die naar Den Bosch in) en de eerste tekenen van een geluidswal zijn ook al te zien: de steunen staan er al. Dit naast een stuk grond dat nu helemaal ontdaan is van gras, bomen, onkruid, asfalt, wat dan ook. Grijs zand is het nu.
Lijkt me ook ja. Ken het station nog niet in de nieuwe situatie helaas.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
waar zijn die laatste paar gemaakt?
Oh dat zal Houten wel zijn trouwens
ja daar zijn idd van die Sloterdijk Hemboog achtige glaskappen geplaatstquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Ken het station nog niet in de nieuwe situatie helaas.
Leuke foto's, maar een klein beschrijvinkje per foto over wat ik precies zie, zou leuk zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Laat ik nog wat foto's hier posten van vorige week:
Een aantal foto's van 8 maart gemaakt tussen station Lunetten en de Bleekstraat.
foto's foto's, foto's
Ik had de foto's gemaakt voor de thread Randstadspoor op het altijd interessante Skyscraperscity (veels te groot om allemaal te volgen). Daar zijn de meeste locaties wel bekend. Ik heb mijn bijdrage even snel hier geplaatst om jullie van dienst te zijn. Aangezien ik nog bergen typewerk had voor de Uni had ik wel zin, maar geen tijd om de teksten er bij te zetten. Nu heb ik er geen zin meer in, ik mag morgen weer de hele dag tegenover Fles zitten. ..quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:39 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Leuke foto's, maar een klein beschrijvinkje per foto over wat ik precies zie, zou leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |