quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zijn jullie in?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zijn jullie in?
[ afbeelding ]
zijn jullie in?
[ afbeelding ]
zijn jullie in?
Hahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zijn jullie in?
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar dan heeft Alberto te veel werk
wat nou dilemma, zeg hem om ff een uurtje stil te zijn als ze komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef Maraca het volgende:
Mijn buurman heeft al een paar dagen de muziek keihard aan staanOver het algemeen niet zo'n probleem (oordopjes
), maar morgen komen de nieuwe bewoners langs voor een laatste bezichtiging. Heb ze al gewaarschuwd dat de onderbuurman wel eens lawaai maakt en ik kon zien dat ze zich daar grote zorgen over maakten. Aan de ene kant wil ik tegen mijn buurman zeggen dat hij morgen even moet dimmen, maar aan de andere kant is het wel eerlijk tegenover die mensen om ze te laten zien hoe het is om hier te wonen..
Dilemma
Naar die herrie no way!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
komen jullie weer luisteren zo van 19 - 21
Kom op zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef Maraca het volgende:
Mijn buurman heeft al een paar dagen de muziek keihard aan staanOver het algemeen niet zo'n probleem (oordopjes
), maar morgen komen de nieuwe bewoners langs voor een laatste bezichtiging. Heb ze al gewaarschuwd dat de onderbuurman wel eens lawaai maakt en ik kon zien dat ze zich daar grote zorgen over maakten. Aan de ene kant wil ik tegen mijn buurman zeggen dat hij morgen even moet dimmen, maar aan de andere kant is het wel eerlijk tegenover die mensen om ze te laten zien hoe het is om hier te wonen..
Dilemma
Maar is dat wel politiek correct?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kom op zeg
Gewoon zeggen dat die buurman even een uurtje stil moet zijn.
Tuurlijkquote:
Dat laatste doe ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Gewoon vriendelijk vragen van : De nieuwe bewoners komen langs rond *tijd* . Kan je dan je muziek aub een volume lager zetten. Ik kom weer langs als ze weg zijn
Dan stop je een briefje in de brievenbus van je kan je muziek weer harder zettenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik nietAl is het maar omdat ik die man niet echt wil spreken
Dan zou ik eerder zeggen dat ze nog blijven tot eind maart.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan stop je een briefje in de brievenbus van je kan je muziek weer harder zetten
Wat luistert die vent voor muziek dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder zeggen dat ze nog blijven tot eind maart.
Meestal Nederlandstalig en rock, maar onlangs U2. Denk dat dat te maken heeft met zijn vader die op sterven ligt of inmiddels al is overleden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat luistert die vent voor muziek dan?
Oehh, dan snap ik het wel waarom hij zo harde muziek heeft. Hij wil niet eraan denken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meestal Nederlandstalig en rock, maar onlangs U2. Denk dat dat te maken heeft met zijn vader die op sterven ligt of inmiddels al is overleden.
Ja, maar dan moet hij een koptelefoon op doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Oehh, dan snap ik het wel waarom hij zo harde muziek heeft. Hij wil niet eraan denken.
Dat moet hij wel inderdaad doen. Hoe denken de andere mensen in de flat ervan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet hij een koptelefoon op doenIn een flat is het gewoon ronduit asociaal. Ik kan de tekst gewoon horen
Maar ik heb me voorgenomen om geen ruzie meer met hem te maken (vaak genoeg gedaan).
Het wordt gedoogdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat moet hij wel inderdaad doen. Hoe denken de andere mensen in de flat ervan ?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het wordt gedoogdIk ga hem niet missen in ieder geval
Moest gisteren ook weer met oordopjes in slapen.
Ik hoop het ook jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hopelijk zijn je toekomstige buren niet zo
Jij noemt zodanige geluidsoverlast dat je met oordopjes in moet slapen, leuk?quote:
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef tralalala het volgende:
Beter blijf je daar wonen en schakel je Sjon in.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Over de buurman (in het geheim is het Rob geus) die teveel herrie maakt.
Duurder dan goud zelfsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Maraca het volgende:
Is dat niet een beetje een d'oh conclusie? Het was duurder dan olie ofzo?
Ik koop alleen maar namaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Duurder dan goud zelfs, terwijl het veel goedkoper kan.
Is Rob weer op tv?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Hebben jullie gisteren ook dat smerige studentenhuis gezien bij Rob?
Haha, die heb ik geopendquote:33.56 posts per minuut - [TV SC #232] Waar we posten als een echte baas!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja blijkbaar..
[..]
Haha, die heb ik geopend
Kom om en je waarschuwt ons niet als Rob op de buis komt?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Yup gezien ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:55 schreef tralalala het volgende:
O ja, Alberto wordt in z'n reet geneukt door een seksleraar.
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:07 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dit nou even van te voren had geweten.![]()
Oh dat wordt weer lachenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maagdendokter returns morgen
vorige maagdendokter was een postrecord..
Ik heb geen auto maar daar had ik er wel even eentje voor gehuurdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:07 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dit nou even van te voren had geweten.![]()
Ik ook, maar ben op bladzijde 209 van de 637quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben extra snel aan het studeren vandaag zodat ik vanavond tijd heb om te kijken.
Wat zit je te lezen?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben op bladzijde 209 van de 637
Kernbegrippen van economiequote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben op bladzijde 209 van de 637
Ben inmiddels op bladzijde 367quote:Op zondag 20 maart 2011 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik ben bezig met statistiek, kan alleen niet sneller dan snel rekenenMisschien kunnen we SBS bellen of ze het een uurtje willen uitstellen
Goed bezigquote:Op zondag 20 maart 2011 15:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben inmiddels op bladzijde 367Ik heb sinds 2000 het vak economie, dus het is gelukkig veel opfrissen in plaats van bestuderen
![]()
Statistiek is leukIn periode 4 ga ik daar colleges over geven. Je mag best langs komen
quote:
als in de disneyfilmquote:Op zondag 20 maart 2011 17:07 schreef hexje het volgende:
Jammer dat UIN samen valt met beauty en the beast op net5. Beauty en the beast is zeker ook het kijken waardt.
Nee dat programma met die knappe vrouwen die iets niet goed aan zichzelf vinden, en die sturen ze dan met een enorm lelijke vent op stap die prima met z'n uiterlijk kan leven, o.i.d.quote:
quote:
bron:http://www.net5.nl/web/show/id=1444459/langid=43quote:Uiterlijk speelt een erg belangrijke rol en is daarbij bepalend voor veel dingen, zoals in welk hokje iemand gestopt kan worden. Sommige mensen gaan voor dit zogenaamde schoonheidsideaal ver en laten op relatief jonge leeftijd het nodige aan zichzelf verbouwen. In Beauty & the Beast: Schoonheid zit van binnen wordt hen een spiegel voorgehouden doordat ze aan iemand gekoppeld worden die bijvoorbeeld door ziekte of een ongeluk een afwijkend uiterlijk heeft. Deze zogenaamde beasts worden door hun uiterlijk dagelijks geconfronteerd met vooroordelen en dat heeft veel invloed op hoe ze in het leven staan.
eenskijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:22 schreef Eenskijken het volgende:
wegmisbruikers maar weer eens kijken vanavond
ik heb gewoon per match een voorkeur voor een speler. dan hoop ik ook dat hij wintquote:Op zondag 20 maart 2011 18:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ben je dan ook echt fan van een darter als je darts kijkt?
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb gewoon per match een voorkeur voor een speler. dan hoop ik ook dat hij wint
wat is daar erg aan?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
darts volgen en dan zit je daar zo, ik ben voor die bolle, hup bolle![]()
Echt h'equote:Op zondag 20 maart 2011 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dikke mensen zijn zoo vaak op tv
ook bij reportage weer vanvond
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
oh Border sec is bij veronicaik dacht al
ik kijk alleen sbs6 voor wegmisbruikers en undercoververder nooit
En dan zeggen nee hoor het is geen eten het zijn noten.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Eenskijken het volgende:
altijd die chinezen of ander zuid-oost aziatisch tuig wat bij border security zit
yep weer een of andere pedo!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Vanavond de maagdendokter weer lees ik hier? Cool, ik kijk eerst de reünie
Volgens mij kijken ze naar al die dikkerds op 6quote:
Het lijkt wel de 25 meest herhaalde tv fragmentenquote:
Liefde maakt blindquote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Heeft hij geld of zo? Hoe kan die vrouw in godsnaam verliefd zijn op hem?
Dikke mensen schijnen heel gezellig te zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Heeft hij geld of zo? Hoe kan die vrouw in godsnaam verliefd zijn op hem?
Valt wel mee toch? Ze zag er best leuk uit.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef ouderejongere het volgende:
zijn vriendin is ook behoorlijk dik, maar doordat hij zo extreem is valt het niet op
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)132/typeofpage=73941quote:Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef Elusive het volgende:
waar gaat alberto deze week over ?
toch niet weer een persoonlijke akkefietje dat hij kwijt moet op de TV ? (een hoer had 'm verteld dat hij geen soa kon oplopen)
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:30 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)132/typeofpage=73941
20:58 schat ikquote:
chrome bijvoorbeeldquote:
ik overrule jequote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg 20:56hoeveel inzet en doe je dubbel?
Koostijden van vorige week warenquote:
EMG voor antwankwakje!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
oeioei, een verdrijvingsvlak... wat een zware overtreding.
maar ze zijn al later begonnen vanwege een dikke katquote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Koostijden van vorige week waren
1e 20:55
2e 21:19
3e 21:24
Het koostijdschemaquote:Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Koostijden van vorige week waren
1e 20:55
2e 21:19
3e 21:24
jij wil een pot zijn?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef Elusive het volgende:
bazen baan hebben die gasten ook
was ik maar antwanette
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef Elusive het volgende:
bazen baan hebben die gasten ook
was ik maar antwanette
waarom zijn het nooit vrouwenquote:
Alles onder joetjoepquote:Op zondag 20 maart 2011 20:33 schreef nattermann het volgende:
Wacht effe, gaan ze nu serieus youtubefilmpjes uitzenden?
Met die auto die dat water inrijdt..
Inderdaad arme man!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
Wegwerkzaamheden, dan ben je meteen dubbel de sjaak.
alles voor joubuis!quote:
Vrouwen en voertuigen gaan nooit goed samen en helemaal niet op twee wielenquote:
Is er geen trajectcontrole daar op de A4? Dan krijgen heel veel mensen een bekeuring daar.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
hij heeft een punt, iedereen jakkerde daar voort.
maar antwankwakje kan keigoed rijden !quote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vrouwen en voertuigen gaan nooit goed samen en helemaal niet op twee wielen
nope, pas waar de a4 op de a10 begintquote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er geen trajectcontrole daar op de A4? Dan krijgen heel veel mensen een bekeuring daar.
Is dat zo? Dan krijg ik binnenkort een brief..quote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Is er geen trajectcontrole daar op de A4? Dan krijgen heel veel mensen een bekeuring daar.
Nee schijnen niet te werken, al staan/stonden die borden daar wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft ook een beetje mannelijke hormonenquote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar antwankwakje kan keigoed rijden !
Ja dat stuk voor de Coentunnel weet ik, waar je 80 mag.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nope, pas waar de a4 op de a10 begint
lang leve de boetequotaquote:
Per boete jaquote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef ouderejongere het volgende:
en daar komt nog 6 euri administrasiekosten bij
Per bekeuringquote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef ouderejongere het volgende:
en daar komt nog 6 euri administrasiekosten bij
uhuh, ik rijd er elke dagquote:Op zondag 20 maart 2011 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat stuk voor de Coentunnel weet ik, waar je 80 mag.
niet voor alles bij elkaar? de gayheid!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |