quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zijn jullie in?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zijn jullie in?
[ afbeelding ]
zijn jullie in?
[ afbeelding ]
zijn jullie in?
Hahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
zijn jullie in?
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar dan heeft Alberto te veel werk
wat nou dilemma, zeg hem om ff een uurtje stil te zijn als ze komenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef Maraca het volgende:
Mijn buurman heeft al een paar dagen de muziek keihard aan staanOver het algemeen niet zo'n probleem (oordopjes
), maar morgen komen de nieuwe bewoners langs voor een laatste bezichtiging. Heb ze al gewaarschuwd dat de onderbuurman wel eens lawaai maakt en ik kon zien dat ze zich daar grote zorgen over maakten. Aan de ene kant wil ik tegen mijn buurman zeggen dat hij morgen even moet dimmen, maar aan de andere kant is het wel eerlijk tegenover die mensen om ze te laten zien hoe het is om hier te wonen..
Dilemma
Naar die herrie no way!quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
komen jullie weer luisteren zo van 19 - 21
Kom op zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:12 schreef Maraca het volgende:
Mijn buurman heeft al een paar dagen de muziek keihard aan staanOver het algemeen niet zo'n probleem (oordopjes
), maar morgen komen de nieuwe bewoners langs voor een laatste bezichtiging. Heb ze al gewaarschuwd dat de onderbuurman wel eens lawaai maakt en ik kon zien dat ze zich daar grote zorgen over maakten. Aan de ene kant wil ik tegen mijn buurman zeggen dat hij morgen even moet dimmen, maar aan de andere kant is het wel eerlijk tegenover die mensen om ze te laten zien hoe het is om hier te wonen..
Dilemma
Maar is dat wel politiek correct?quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kom op zeg
Gewoon zeggen dat die buurman even een uurtje stil moet zijn.
Tuurlijkquote:
Dat laatste doe ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Tuurlijk
Gewoon vriendelijk vragen van : De nieuwe bewoners komen langs rond *tijd* . Kan je dan je muziek aub een volume lager zetten. Ik kom weer langs als ze weg zijn
Dan stop je een briefje in de brievenbus van je kan je muziek weer harder zettenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik nietAl is het maar omdat ik die man niet echt wil spreken
Dan zou ik eerder zeggen dat ze nog blijven tot eind maart.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dan stop je een briefje in de brievenbus van je kan je muziek weer harder zetten
Wat luistert die vent voor muziek dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder zeggen dat ze nog blijven tot eind maart.
Meestal Nederlandstalig en rock, maar onlangs U2. Denk dat dat te maken heeft met zijn vader die op sterven ligt of inmiddels al is overleden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wat luistert die vent voor muziek dan?
Oehh, dan snap ik het wel waarom hij zo harde muziek heeft. Hij wil niet eraan denken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meestal Nederlandstalig en rock, maar onlangs U2. Denk dat dat te maken heeft met zijn vader die op sterven ligt of inmiddels al is overleden.
Ja, maar dan moet hij een koptelefoon op doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Oehh, dan snap ik het wel waarom hij zo harde muziek heeft. Hij wil niet eraan denken.
Dat moet hij wel inderdaad doen. Hoe denken de andere mensen in de flat ervan ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet hij een koptelefoon op doenIn een flat is het gewoon ronduit asociaal. Ik kan de tekst gewoon horen
Maar ik heb me voorgenomen om geen ruzie meer met hem te maken (vaak genoeg gedaan).
Het wordt gedoogdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dat moet hij wel inderdaad doen. Hoe denken de andere mensen in de flat ervan ?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het wordt gedoogdIk ga hem niet missen in ieder geval
Moest gisteren ook weer met oordopjes in slapen.
Ik hoop het ook jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar hopelijk zijn je toekomstige buren niet zo
Jij noemt zodanige geluidsoverlast dat je met oordopjes in moet slapen, leuk?quote:
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:35 schreef tralalala het volgende:
Beter blijf je daar wonen en schakel je Sjon in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |