quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef FleTzer het volgende:
Balt mij op dat alle meiden met grote tieten arrogant zijn. Ze denken dat je alleen maar naar hun tieten kijkt. Net of ze dat niet leuk vinden. Ze lopen er vaak opvallend mee te showen en dan zou ik niet mogen kijken?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef koffiekoekje het volgende:
En waar blijven de pics van die arrogante wijven?
Huh, hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef Ezio het volgende:
The fuck, ik zie nu pas dat dat gezicht er niet bij hoort
Ik zag het ook pas laatquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef Ezio het volgende:
The fuck, ik zie nu pas dat dat gezicht er niet bij hoort
Bah, wat arrogant!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fapfapfap behalve die eerste en die laatste.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Date?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:33 schreef Vierkant. het volgende:
Ik ben helemaal niet arrogant, vieze FleTzer
Niet bepaald noob.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:25 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AHAHAHAHAHahaha
Je hebt toch ook appeltietjes?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:33 schreef Vierkant. het volgende:
Ben jij dat, sooow arrogant mang.quote:
ja zo van zouden de tepels proportioneel groot zijn ofzo huhquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:51 schreef n8n het volgende:
Bij grote tieten is het spannender wat er gebeurd als de bh uit gaat
Dat, of okselkruipersquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef langspeelplaat het volgende:
[..]
ja zo van zouden de tepels proportioneel groot zijn ofzo huh
ik merk vooral da dikke meisjes in een groep vriendinnetjes erg arrogant zijn....quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef ecktebaas het volgende:
Bij mij zijn vooral meisjes met kleine tieten arrogant.
Je hebt geen dikke tieten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou bedankt weer he, wat een vooroordelen.
Kut voor je.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef ecktebaas het volgende:
Bij mij zijn vooral meisjes met kleine tieten
het balt mij nu pas op dat je balt schrijft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef FleTzer het volgende:
Balt mij op dat alle meiden met grote tieten arrogant zijn. Ze denken dat je alleen maar naar hun tieten kijkt. Net of ze dat niet leuk vinden. Ze lopen er vaak opvallend mee te showen en dan zou ik niet mogen kijken?
Ik quote het nogquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
het balt mij nu pas op dat je balt schrijft.
verder mooie pics.
Granaten of landmijnen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef langspeelplaat het volgende:
[..]
ik merk vooral da dikke meisjes in een groep vriendinnetjes erg arrogant zijn....
Naam ,adres, rugnummer svpquote:
Dat ze niks met jouw lelijke porem te maken willen hebben ligt niet aan arrogantie hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef charliekoopvaarder het volgende:
ik vind ook vaak dat meisjes met grote tieten (maar dan wel mooie grote) snel arrogant zijn...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Lysdexie het volgende:
Zonder grote borsten kan een meid ook mooi zijn.
[ afbeelding ]
Dat is nog het minste probleem..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef langspeelplaat het volgende:
[..]
ja zo van zouden de tepels proportioneel groot zijn ofzo huh
Wuuuuuuuudquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:43 schreef Djeez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld arrogant, maar dat zou me voor die ene keer (of al die keren erna) geen flikker uitmaken
Alsof jij haar niet zou rakenquote:
Wat is ditquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Homo!quote:
Kut voor je, zo'n plat wijf.quote:
Gelukkig weet ik beterquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef superdrufus het volgende:
TS heeft een puberale visie op vrouwen, ofwel elke vrouw die zich afzondert omdat ze zich ongemakkelijk voelt door haar uiterlijk wordt weggezet als arrogant en als lustobject.
Rechthoek.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
DUDE WTFFFFFFFquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Arrogantie straalt ervan af met die lazer ogen.quote:
daten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:46 schreef courgette het volgende:
Misschien zijn de meeste meisjes met grote tieten arrogant, maar lang niet allemaal. Ik weet van mijzelf dat ik ook best grote tieten hebt voor mijn lengte/breedte, maar daar kan ik ook niets aan doen. Het zegt niets over mij als persoon en ik ben ook niet arrogant.
Haha, ik heb alleen gezegd dat ik best grote tieten heb. Wie weet heb ik wel een ongeloofelijke rotkop.quote:
en niet arrogant ! ghehe, ach daar heb je dan ook weer kussens voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:57 schreef courgette het volgende:
[..]
Haha, ik heb alleen gezegd dat ik best grote tieten heb. Wie weet heb ik wel een ongeloofelijke rotkop.
Haha, ik zie het nog niet echt zitten zo'n kussensloop over mijn hoofd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:04 schreef Vetgedrukt het volgende:
[..]
en niet arrogant ! ghehe, ach daar heb je dan ook weer kussens voor.
Eens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 02:24 schreef Splutje het volgende:
Van die wijven die per definitie denken dat ze lekker zijn omdat ze dikke memmen hebben terwijl ze eigenlijk gewoon overgewicht hebben
Excuses als ik je voorkeur heb beledigd. Maar ik val niet op dikke trollen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Homo, jij wil zeker vrouwen die eruit zien als thaise jongetjes?
Jawel mang, met een push up zouden ze eruit ziet als die andere tieten in dit topic!quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:39 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dit zijn niet echt grote borsten mang
quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef FleTzer het volgende:
hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:46 schreef courgette het volgende:
Misschien zijn de meeste meisjes met grote tieten arrogant, maar lang niet allemaal. Ik weet van mijzelf dat ik ook best grote tieten hebt voor mijn lengte/breedte, maar daar kan ik ook niets aan doen. Het zegt niets over mij als persoon en ik ben ook niet arrogant.
Grote tieten is cup C+ , en het is arrogant om te zeggen dat je niet arrogant bent.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:46 schreef courgette het volgende:
pics or GTFO!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:33 schreef Vierkant. het volgende:
Welke cup heeft dat meisje in jouw UI dan?quote:
Volgens mij heeft die echt makkelijk E zo te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Welke cup heeft dat meisje in jouw UI dan?
Ja, daarom.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die echt makkelijk E zo te zien.
teeeeerrring, zelfs koekenuiers zijn smakelijker om naar te kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:31 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
Hier wat dikke uiers voor je topic!
[ afbeelding ]
Gast, ik moest serieus bijna kotsen bij die laatstequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:31 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
Hier wat dikke uiers voor je topic!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen bij die laatste?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Gast, ik moest serieus bijna kotsen bij die laatste
ik moest kenker, maar dan ook kenker hard lachenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit. Ik heb 65D en ik heb echt helemaal geen grote tieten ofzoquote:
Weet ik niet, sowieso D+ maar die hangen er nu nog goed bij maar straks niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Welke cup heeft dat meisje in jouw UI dan?
Pics or GTFO.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit. Ik heb 65D en ik heb echt helemaal geen grote tieten ofzo
Die laatste is echt erg iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Jirdo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit. Ik heb 65D en ik heb echt helemaal geen grote tieten ofzo
quote:
quote:
Hoezo is het arrogant om te zeggen dat je niet arrogant bent? Dat is gewoon zelfkennis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Arnevld het volgende:
[..]
Grote tieten is cup C+ , en het is arrogant om te zeggen dat je niet arrogant bent.
Je kunt dus nooit niet arrogant zijn.
Daarom dit:quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef FleTzer het volgende:
ik zou bijna zeggen, huppelmuts in haar jongere jaren, maar dan doe ik dat meisje op die foto te kort.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Neptietenquote:
Je streelt de ego van Huppelmuts op deze wijze.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef Chinless het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen, huppelmuts in haar jongere jaren, maar dan doe ik dat meisje op die foto te kort.
quote:
srsly, als je de foto een kwartslag draait lijkt het net of er een kont uit dr borstkas komtquote:
quote:
Beetje uitgeschoten met de fotosjop.quote:
Ja maar dat is beter dan die kankervieze plaatjes daarboven.quote:
Hoe zachter ze landt als ze neer komt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:43 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe groter de tieten hoe harder ze valt als je haar duwt.
Nee jonguh, door het gewicht van haar tieten draait ze in har val altijd zodat har tieten als eerste de grond raken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Niet als ze op haar achterhoofd valt
Goedgekeurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |