ik merk vooral da dikke meisjes in een groep vriendinnetjes erg arrogant zijn....quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef ecktebaas het volgende:
Bij mij zijn vooral meisjes met kleine tieten arrogant.
Je hebt geen dikke tieten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou bedankt weer he, wat een vooroordelen.
Kut voor je.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:55 schreef ecktebaas het volgende:
Bij mij zijn vooral meisjes met kleine tieten
het balt mij nu pas op dat je balt schrijft.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef FleTzer het volgende:
Balt mij op dat alle meiden met grote tieten arrogant zijn. Ze denken dat je alleen maar naar hun tieten kijkt. Net of ze dat niet leuk vinden. Ze lopen er vaak opvallend mee te showen en dan zou ik niet mogen kijken?
Ik quote het nogquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:02 schreef BrammetjeBraam het volgende:
[..]
het balt mij nu pas op dat je balt schrijft.
verder mooie pics.
Granaten of landmijnen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef langspeelplaat het volgende:
[..]
ik merk vooral da dikke meisjes in een groep vriendinnetjes erg arrogant zijn....
Naam ,adres, rugnummer svpquote:
Dat ze niks met jouw lelijke porem te maken willen hebben ligt niet aan arrogantie hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:35 schreef charliekoopvaarder het volgende:
ik vind ook vaak dat meisjes met grote tieten (maar dan wel mooie grote) snel arrogant zijn...
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Lysdexie het volgende:
Zonder grote borsten kan een meid ook mooi zijn.
[ afbeelding ]
Dat is nog het minste probleem..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:53 schreef langspeelplaat het volgende:
[..]
ja zo van zouden de tepels proportioneel groot zijn ofzo huh
Wuuuuuuuudquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:43 schreef Djeez het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld arrogant, maar dat zou me voor die ene keer (of al die keren erna) geen flikker uitmaken
Alsof jij haar niet zou rakenquote:
Wat is ditquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:40 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
Homo!quote:
Kut voor je, zo'n plat wijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |