quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef FleTzer het volgende:
Balt mij op dat alle meiden met grote tieten arrogant zijn. Ze denken dat je alleen maar naar hun tieten kijkt. Net of ze dat niet leuk vinden. Ze lopen er vaak opvallend mee te showen en dan zou ik niet mogen kijken?
hoiquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:46 schreef courgette het volgende:
Misschien zijn de meeste meisjes met grote tieten arrogant, maar lang niet allemaal. Ik weet van mijzelf dat ik ook best grote tieten hebt voor mijn lengte/breedte, maar daar kan ik ook niets aan doen. Het zegt niets over mij als persoon en ik ben ook niet arrogant.
Grote tieten is cup C+ , en het is arrogant om te zeggen dat je niet arrogant bent.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:46 schreef courgette het volgende:
Misschien zijn de meeste meisjes met grote tieten arrogant, maar lang niet allemaal. Ik weet van mijzelf dat ik ook best grote tieten hebt voor mijn lengte/breedte, maar daar kan ik ook niets aan doen. Het zegt niets over mij als persoon en ik ben ook niet arrogant.
pics or GTFO!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:33 schreef Vierkant. het volgende:
Ik ben helemaal niet arrogant, vieze FleTzer
Welke cup heeft dat meisje in jouw UI dan?quote:
Volgens mij heeft die echt makkelijk E zo te zien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Welke cup heeft dat meisje in jouw UI dan?
Ja, daarom.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die echt makkelijk E zo te zien.
teeeeerrring, zelfs koekenuiers zijn smakelijker om naar te kijken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:31 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
Hier wat dikke uiers voor je topic!
[ afbeelding ]
Gast, ik moest serieus bijna kotsen bij die laatstequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:31 schreef Brigada_Proletariata het volgende:
Hier wat dikke uiers voor je topic!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen bij die laatste?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Gast, ik moest serieus bijna kotsen bij die laatste
ik moest kenker, maar dan ook kenker hard lachenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit. Ik heb 65D en ik heb echt helemaal geen grote tieten ofzoquote:
Weet ik niet, sowieso D+ maar die hangen er nu nog goed bij maar straks niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Welke cup heeft dat meisje in jouw UI dan?
Pics or GTFO.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit. Ik heb 65D en ik heb echt helemaal geen grote tieten ofzo
Die laatste is echt erg iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Jirdo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit. Ik heb 65D en ik heb echt helemaal geen grote tieten ofzo
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |